Hakutulokset

  1. U

    Tiedustelua Tukiperheestä

    Hei! Uskoisin, että ihan "tavallisia" perheitäkin löytyy, jotka olisivat halukkaita auttamaan. Itsekin olisin tällaisesta toiminnasta kiinnostunut. Jos tahdot, niin voit laittaa minulle yksityisviestiä. Asun pk-seudulla.
  2. U

    Onko neljännessä mitään järkeä? :)

    Kiitos vastauksistanne! Olen niin alkumetreillä ajatukseni kanssa, etten ole miehelle uskaltanut vielä edes asiasta ja kuumeesta mainita... Luulen, ettei ihan heti asialle lämpenisi. Jostain se tunne vaan kumpuaa, että vielä pitäisi yksi olla. Toisaalta en tiedä loppuuko tämä kuumeilu koskaan...
  3. U

    Onko neljännessä mitään järkeä? :)

    Pää pyörällä mietin meidän perheen lapsilukua. Nyt kolme ihanaa, tervettä lasta, joista kuopuksen piti jäädä viimeiseksi (monestakin syystä), mutta kas vai mikäs se nostaa taas päätään? Niinpä niin. Vauvakuume. Kertokaa te joilla jo neljä lasta tai jotka odotatte neljättä mikä sai ryhtymää...
  4. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa pitkästä aikaa! Ja suuren suuret onnittelut kaikille vauvautuneille :heart: :flower: :heart: Jaksamista vielä kasassa oleville :hug: Minun ihan ensimmäinen la olisi tänään, vaan tuollahan tuo pieni on jo tuhissut melkein kolme viikkoa. LENNIINA: Tosiaan samaan aikaan kättärillä...
  5. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Suuresti onnea kaikille vauvansa saaneille :heart: :flower: :heart: Paljonhan meitä jo on! Synnytystarinaa ajattelin tulla kanssanne jakamaan. Eli 2.6. irtoili limatulppa kokonaan ja ajattelin jo aamulla lähteväni, kun supisteli siihen malliin. Päivän aikana supisteli, muttei...
  6. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Pieni poikamme syntyi 3.6. rv 37+3. Miehiset mitat 3,9kg ja 50cm. Synnytys sujui hyvin. Tulen myöhemmin kertomaan lisää. Onnea kaikille vauvautuneille ja odottajille tsemppiä! Luen teidän kaikkien kuulumiset paremmalla ajalla. t. unelias ja vauveli
  7. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Voi LENNIINA! En mä ehdikään mukaan. Olisin voinut mieluusti tulla samalla oven avauksella. Tsemppiä matkaan sinulle! TVVO: onnea miljoonasti! Aivan mahtavan ihana uutinen. Kiitos tosiaan, että tulit sen kanssamme jakamaan. Pienelle ihmisalulle paljon voimia kasvaa ja vauvaliimaa reilusti...
  8. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Täällä edelleen :wave: Ei tästä taida valmista tullakaan. No ensiksi kuitenkin onnittelut vauvautuneille :heart: :flower: :heart: MAIRAlle kiitos meidän kuun pinosta! Olet kyllä ahkerasti jaksanut päivittää listaa ja aina on uusi pino ajoissa olemassa :flower: MIUMIUlle isot...
  9. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa! Nyt jälleen omanapaista turinaa. Yö meni kärvistellessä supistusten kourissa, mutta kotona edelleen. Kipu alkoi kyllä olla jo sitä luokkaa, että muistui mieleen miltä ne supistukset tuntuvat h-hetkellä. Myös limatulppa alkanut irtoamaan. Kamala pettymys kuitenkin, kun supistukset...
  10. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Myntille tuplasti onnea tuplapojista :heart: :flower: :heart: Meriheposelle tervetuloa! Voimat lopussa, mutta vauvauutisia en malttanut olla tulematta katsomaan. -unelias-
  11. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Paljon onnea NIISKUNEITI ja RAPU-82 :heart: :flower: :heart: MAIRA: tiedän tunteen. Minua kanssa nyppii oikein kunnolla nämä vikat viikot. Tosin minulla aika paljon enemmän vielä aikaa la:han, kuin sinulla. Silti saisi jo tulla. Olo on todella pee. Viime yön valvoin lähes kokonaan ja...
  12. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Suuret onnittelut MUSSUPUSSUlle :heart: :flower: :heart: Synnytyksesi tosiaan ainakin kuullosti sellaiselta, minkä voisi itsekin ottaa. LAAKERIlle tsemppiä koitokseen. Kyllä varmaan pian pääset matkaan. Täälläkin yöt aivan onnettomia ja mietin miten sitä jaksaa synnyttää, kun on jo...
  13. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    TÄNTTÄRÄ ja SIIRI! Paljon onnea molemmille prinssien syntymästä :heart: :flower: :heart: Ja kiitos kaikkille tsempeistä ja myötätunnosta. Supistukset on kadonnut (lukuun ottamatta mahan kovettumisia) eli taitaapa tämä vielä kestää...ja onhan tässä vielä aikaa. Ei auta, kuin odotella...
  14. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Voi tätä loppuraskauden ihanuutta! Tsemppiä kaikille, että jaksetaan kunnialla loppuun asti :hug: Palkinto on varmasti vaivan arvoinen :heart: Itse olen vaan jo niin kypsä, niin kypsä. Ei jaksaisi edes tuntia enää. Eilen illalla supisteli pari tuntia 5min välein ja olin jo ihan innoissani...
  15. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    No niin, kotona taas. Olisin niin kovin mielelläni jo pukannut tämän beiben maailmaan, mutta ei sitten vielä. Supistuksia piirtyi kyllä käyrällekin, mutta ei niissä ole vielä tarpeeksi ytyä. Kohdunkaula kadonnut ja sormelle auki, mutta tämä tilannehan voi pysyä viikkoja. Vauvan pää kiinnittynyt...
  16. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Supistaa, supistaa, supistaa. Aamusta asti supistellut, mutta ei kovin kipeästi. Lähinnä ärsyttävästi. Painetta kuitenkin alapäässä, joten lähden näytille. Tulen sitten kertomaan miten kävi. Yhtenä palana luulen kyllä takaisin tulevani... -unelias-
  17. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa! Saagattarelle oikein paljon onnea Valon syntymästä :heart: :flower: Toivon poismenon johdosta :hug: ja ja suuret pahoitteluni. Tilanteesi kosketti jotenkin todella syvältä ja olen todella onnellinen puolestasi, että Valo voi hyvin. Mintulle myös suuren suuret onnittelut...
  18. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Tulin vain äkkiä kurkkaamaan sivuja ennen nukahtamista ja täällähän on jo syntynyt seuraava vauva!! Ihanaa!!! Onnea EMMMAA pojasta :flower: Nyt se tosiaan taitaa alkaa; meidän jakautuminen. PULINAPATA: kiitos tiedosta, että meillä onkin siis oikein kasvatetut lapset :) Tosiaan ovat kuin yö...
  19. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa kaikille ja uusille tervetuloa! Osalla käy jo päivät vähiin. Kateellisena teidän viikkoja katselen ja tuskailen kun omat ei tunnu täyttyvän. Olisin jo niin valmis luopumaan tästä mahasta. Sairaalakassia olen ajatellut, mutta se on vielä ajatuksen tasolla :) Tuntuu kaikki niin...
  20. U

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Huhhuh! Täällähän alkaa meno olla jo hurjaa. Itsestä tuntuu, että on vielä ikuisuus aikaa la:han, mutta kai se omakin jo lähestyy, hui. Minulla ei ole mitään tietoa miltä limatulppa näyttää. En ole aikaisemmissa huomannut mitään limoja joten kai se on synnytyksen yhteydessä sitten irronnut...

Yhteistyössä