Hakutulokset

  1. J

    tekemistä syyslomalle

    Mitä tekemistä syyslomalla olis pk.seudulla? äidille+1v.lle+4v.lle.
  2. J

    Suomenlinnan lautta

    Pitääkö Suomenlinnan lautalla maksaa,jos menee vaunujen+vauvan kanssa?
  3. J

    Kokemukset yksityisistä puheterapeuteista

    Hei, Onko teillä kokemuksia yksityisistä puheterapeuteista? lähinnä pikkujättiä ajatellen. Ollaan käyty kunnallisella puolella,mut se pt on tosi epäasiallinen nainen.Huusi mulle puhelimessa,kun en sairaana voinut poikaa viedä sinne.
  4. J

    Sairasloma raskauspahoinvoinnin takia

    Kuinka "herkästi" ootte hakenut sairaslomaa pahoinvoinnin takia? Olin to ja pe sairaslomalla oksentelun takia eikä olo oo vieläkään mikään hyvä.Oon oksentanut nyt to jälkeen joka päivä.
  5. J

    Lpg hieronnan vaikutus sikiöön

    Hei,Miten lph hieronta vaikuttaa sikiöön ihan alkuraskaudessa? Olin tänään lpg hieronnassa ja saatan olla raskaana.Testiä en siis ole vielä tehnyt.
  6. J

    Millä kp.llä "aikasintaan" plussa

    Millä kp.llä ootte saanu plussan? Mietin et kantsiiko vielä testailla.Nyt kp 27/27-29.
  7. J

    kipeät rinnat oviksen jälkeen

    Mulla on ollu rinnat tosi arat oviksesta lähtien.Muilla ollu vastaavaa? nyt kp21/29.
  8. J

    ovulaatiotesti

    Suosittele ovulaatiotestiä mulle.Edellisestä käyttökerrasta on useampi vuosi aikaa.
  9. J

    Lapsen allergiatestit

    Saako lapsen viemisestä allergiatesteihin sairasloma päivän?
  10. J

    Suosittele hotellia virossa

    Mikä olis kohtuullinen hotelli lapsiperheelle virossa? Mukana 2v ja vanhemmat.
  11. J

    viking line

    En oo vuosiin käynyt laivalla ja kysyisin et saako matkatavarat jättää laivaan siksi aikaa kun on kaupungilla?
  12. J

    helsingin maksuttomat parkkikset

    Kertokaas missä on maksuttomia parkkiksia lähellä katajanokan terminaalia?
  13. J

    Brio race

    Miten selkänojan saa laskettua alas? ohjeet on epäselvät.
  14. J

    1 v tytölle sopivia nukenvaunuja tai rattaita?

    Hei, Haluaisin tietää et millaset nukenvaunut/rattaat olis hyvät 1 v.lle? vai kantsiiko niin pienelle vielä ostaa.
  15. J

    Hyvä haalarimerkki

    Suositelkaas hyvää haalari tai takki,housu yhdistelmää 2 v pojalle.Välikausiasusta olis kyse.Mielellään vedenpitävä. Mitkä merkit ootte kokenut hyviksi?
  16. J

    Lastenhoitajan palkka yksityisellä

    Kertokaas mikä on lastenhoitajan palkka yksityisellä (ilman mitään lisiä)? onko siihen olemassa joku taulukko mistä sen näkee?
  17. J

    Apuja pojan nukutukseen

    Miten saan kohta 2v pojan nukkumaan päiväunet sisällä? On nukkunut vaunuissa ulkona ja sinnen nukahtaa heti.Sisälle ei nukahda mitenkään. Pakko olis harjoitella sisällä nukkumista,koska aloittaa päiväkodin vuoden alusta.Siellä eivät nukuta ulos. Päikkärit tarvitsee vielä,ihan väsynyt on mut ei...
  18. J

    next nettikauppa

    Hei,Onko kukaan tilannut nextiltä vaatteita (next.co.uk)? Onko koot reiluja (lastenvaatteiden kohdalla)? entäs laatu?
  19. J

    Sormiväri

    Heips! Mistä sais kohtuullista sormiväriä? vai onko merkeillä eroa?
  20. J

    Gordon ramsayn suklaavaahto

    Löytyykö keltään ohjetta Gordon Ramsayn suklaavaahtoon,joka oli aikoinaan (n. 2-3 v sitten) kotivinkissä?

Yhteistyössä