Hyvä haalarimerkki

"tiina"
Ticket ja Polarn o pyret parhaat mun mielestä ainakin välikausivaatteista. Talvihaalarina meillä tällä hetkellä Minymo ja oon tykännyt, lämmin ja pitää hyvin kosteuden.
 
"Plääh"
Remu oli meidän 2v. tytöllä ja loistava oli malliltaan ja ominaisuuksiltaan. Meni tytöllä kaksi kevättä ja yhden syksyn. Ei ostettu mitään liiallista kasvunvaraa, mutta malli yms. takasivat pitkän käyttöiän. Lisäksi haalari on kuin uusi, vaikka sitä on pesty monasti ja todella kulutettu ulkoleikeissä, joten se menee käyttöön vielä toisellekin tytöllemme tänä keväänä.
 
"vieras"
[QUOTE="tiina";23072279]Ticket ja Polarn o pyret parhaat mun mielestä ainakin välikausivaatteista. Talvihaalarina meillä tällä hetkellä Minymo ja oon tykännyt, lämmin ja pitää hyvin kosteuden.[/QUOTE]

Minymo myös mun suosikki , mutta välikausivaatteesta ei kokemusta. Ticketit on ok ,ne vähän arvokkaammat. se halpa plain rain hajosi aika nopeesti.
 
njaa
[QUOTE="ticket";23072271]Tykkään ticket to heavenin ulkovaatteista! Laadukkaita![/QUOTE]

Meillä kokemusta vain yhdestä ticketin takista josta parin viikon käytön jälkeen vetoketju meni rikki...

Isommille tykkään five seasons vaatteista mutta löytyyköhän sitä noin pieniä kokoja?
 
"mä"
Ticket to heaven, meillä on yksi keväthaalari, se tähtikuvioinen, aivan loistohaalari. En voi moittia myöskään Jonathania, niitä vedenpitäviä haalareita, pidetty rinnan tuon Ticketin kanssa ja on kestävä.
 

Yhteistyössä