Kokemukset yksityisistä puheterapeuteista

Hei,
Onko teillä kokemuksia yksityisistä puheterapeuteista? lähinnä pikkujättiä ajatellen.
Ollaan käyty kunnallisella puolella,mut se pt on tosi epäasiallinen nainen.Huusi mulle puhelimessa,kun en sairaana voinut poikaa viedä sinne.
 
Olen sellaisessa ammatissa, että teen yhteistyötä puheterapeuttien kanssa, mutta asiakkaana en ole ollut. Tutoriksella on töissä tosi nuoria ja kokemattomia puheterapeutteja, joten sen firman laadusta en ole ihan satavarma. Jos taas otat puheterapeuttiliiton sivuilta listan yksityisistä puheterapeuteista ja alat soitella niitä läpi, varmasti 99 % niistä on asiallisia ja taitavia. Olen kyllä ymmärtänyt, että he ovat melko lailla täystyöllistettyjä, joten voi olla vaikeaa saada aikoja, ellei sitten ole tosi isoista ongelmista kyse.
 
"mä"
Meillä on kaksostytöillä Tutorikselta pute. Nyt jo toinen. Eka oli mielestäni parempi, mutta ehkä se on vaan et tottu hänen toimintatapaansa.

Kehitysvammaisella pojalla on pute kanssa Tutorikselta. Toinen kanssa menossa (ollut koko ajan eri kun tytöillä) ja tämä viimesempi on mielestäni parempi :)

Kokonaisuudessaan oon ollu tyytyväinen.
 

Yhteistyössä