Hakutulokset

  1. T

    sairalomalla olevat mammat,jo alkuraskaudesta?

    kiiitos jo vastanneille. mutta olisi vielä kiva kuulla niiden kokemuksia jotka ovat olleet poissa töistä koko raskauden ajan? työni on vielä sellaista jossa täytyy päivittäin koko ajan nostella painavia laatikoita, jotka just ja just jaksaa nostella, neuvolassa sanoivat että ei sais nostella. no...
  2. T

    sairalomalla olevat mammat,jo alkuraskaudesta?

    Miten teillä on työntaja suhtautunut siihen että olette sairalomalla koko raskauden ajan? ja miten se vaikuttaa tukiin? miten te olette saaneet ajan kulumaan kotona? ja jos joku haluaa kertoa vielä että miksi on sairaslomalla? olisin kiitollinen vastauksista! itse joudun melko varmasti...
  3. T

    Plussasin!!

    Tein siis plussa testin, eilen ja tänään, tänään haaleempi viiva, mutta kaikkia oireita löytyy. Yritystä takana reilu vuosi ja lähteet menossa naisten klinikalle tutkimuksiin, ne voi sit varmaan perua.. mulla on tukku lääkkeitä käytössä ja olisnkin nyt kysynyt teidän muiden pillereiden...
  4. T

    Raskaus & mielialalääkitys

    jdal itelläkin citalopram, ja tein plussan eilen (ihan selkee) tänään haamu... joten kaippa sitä raskaana ollaan, joten pelottaa hieman jos joutuu jättää pois kokonaan lääkkeet...
  5. T

    Odotuksen odottajat!part II

    kiitos vastauksistanne, helpottaa tuokin tieto, ettei minulta evätä, hoitoihin menoa, vaikka on vakkari lääkitys.
  6. T

    Odotuksen odottajat!part II

    moi.. en jaksanut lukea kaikkia 49 sivua joten voi olla että olen väärässä paikassa ongelmineni. :o mutta mites kauan sitä pitäis vielä odottaa, kun tätä odotusken odostusta on odotettu jo 1vuosi ja 2kk että joko sitä voi soitella jonnekkin, ja jos niin minne? yksityiselle ei oikein ois...

Yhteistyössä