Hakutulokset

  1. mrsCullen

    Onko kukaan lähdössä tänään radalle Helsingissä?

    Kauhiasti tekis mieli lähtee :snotty:
  2. mrsCullen

    Kehtaako huomenna juhlia toppi päällä?

    (Joo, oon ihan onnessaan kun pääsen huomenna lähtemään...) Mut voiko keskellä talvea lähteä toppi päällä juhlimaan? :ashamed:
  3. mrsCullen

    Mitä mä haluan syödä uuden vuoden päivänä krapulassa?

    Kokki on omasta takaa, antakaa ehdotuksia! :D
  4. mrsCullen

    Harmaata kynsilakkaa?

    Mistähän vois löytyä? Kick'siltä, Sokos Emotionista? Mistä? :wave:
  5. mrsCullen

    Miten meseen tallennettiinkaan hymiöitä?

    :ashamed: Meen muista enää...
  6. mrsCullen

    Tarviiko Tallinnaan passia?

    Niin. Eikös Ruotsiin pääse ihan pelkillä henkkareilla, mut entäs Tallinna?
  7. mrsCullen

    Deittailun alkeet? Oonks mää vanha vai häh?

    Auttakaa eukkoa mäessä! Mullon treffit pian, mutta mä en oo käyny missään ikuisuuksiin! Mistä mä tiedän jos mies haluaa toisille? Tai kolmansille? Missä vaiheessa (kuin monen deittikerran jälkeen) voi puhua seurustelusta? (Joo, toivon pääseväni sinne asti :xmas: ) Vai kysytääks vieläki...
  8. mrsCullen

    Ärsyttävää. Paino on pudonnut 10 kiloa...

    .. ja vanhat vaatteet roikkuu päällä. Ne uudetkin mitkä alkukesästä ostin :snotty: Ja ne vanhat housut mitkä ei ennen menny kiinni, ei pysy päällä ilman vyötä. Toisaalta taas, ne kivat (ja vähät) vaatteet jotka on ostettu ennen lihomista, mahtuu vihdoin taas päälle! :D Ei oo helppoa...
  9. mrsCullen

    Alavatsalihakset kuosiin!

    Taas pitäis alkaa päivän rääkki. Mutta. Kertokaa hyviä alavatsalihasliikkeitä (jumppapallon kanssa tehtäviä onko?)! Yläosa on ihan juntturassa, eli siellä sentään tapahtuu jotain, mutta alavatsassa ei tunnu mitään. Entäs tuo selkäpuoli? Mitään tehokasta? Sekin on kyllä ihan tuntonen, mutta...
  10. mrsCullen

    Jos sitä muuttais vaikka Boliviaan :D

    Halvalla lähtis... :D http://www.mikko.fi/kohde/955027
  11. mrsCullen

    Tyhmä kysymys painosta...

    Miten voi olla mahdollista, että vaikka mulla on paino noussu puol kiloa edellisestä mittauksesta, on mun vyötärö kavennu 2,5cm? Ja ei en urheile lainkaan :ashamed:
  12. mrsCullen

    Voiko 4-vuotiaalla (2kk:n päästä 5) olla umppari tulehtunut?

    Aamupäivällä alko valittaan mahakipua ja sen jälkeen on koko päivän maannut sängyssä. Kuume nousee ja mahaan kuulemma pistää kamalasti :/ Itkua vääntää koko ajan... Liikkumaan ei pysty juuri ollenkaan. Äsken sain houkuteltua sängystä olkkarin puolelle pötköttään (ja senkin matkan kannoin).
  13. mrsCullen

    Saikos muut lippuja MUSEn keikalle?

    :D Jippii! Jiihaa! :D :D :D :heart:
  14. mrsCullen

    Mikä olikaan aika, mikä suositellaan olla sisällä?

    Siis se kuumin porotuksen aika? 12-15?
  15. mrsCullen

    RUKOILIJASIRKKA söi linnun

    En tiedä onko jo ollu täällä, mut pakko laittaa.. :D http://www.telegraph.co.uk/earth/wildlife/5384078/Praying-mantis-caught-on-camera-eating-a-hummingbird.html No, Sirkka, miltä maistui? :p
  16. mrsCullen

    Kai mä voin antaa nuo lapset isälleen?

    Kaikilla on hirvee lenssu, pienimmällä taitaa vieläkin lämpöä olla :/ Mä vaan oon niin väsy! Koko viikko ollaan oltu sisällä ja sairastettu oksutaudit ja kuumeet sun muut. Lapset hyppii seinille, eikä mullakaan kaukana ole :kieh:
  17. mrsCullen

    Vantaalla hyvää tatuointi- ja lävistysliikettä?

    Varmaan useitakin, mutta suosituksia otetaan vastaan :wave: Mielellään nettilinkkien kera! =) Tikkurilan alue plussaa, ei jaksais lähtee Helsinkiin asti..
  18. mrsCullen

    Hyviä Woody Allenin leffoja?

    Suosituksia :wave: Tykkäsin Match Pointista ja Vicky Cristina Barcelonasta niin paljon, että haluaisin kattoa muitakin. Mutta miehen tuotanto on kohtuu laaja :whistle:
  19. mrsCullen

    Tilisiirto Sampopankista Nordeaan?

    Onko se se 2 päivää? Että jos huomenna laittaa, se näkyy tilillä maanantaina?
  20. mrsCullen

    Mitähän tulis, jos tunkin maissia foliossa uuniin?

    Silleen ku grillissä? Voita ja suolaa... :p Paljon pitäis laittaa asteita?

Yhteistyössä