Deittailun alkeet? Oonks mää vanha vai häh?

Auttakaa eukkoa mäessä!

Mullon treffit pian, mutta mä en oo käyny missään ikuisuuksiin! Mistä mä tiedän jos mies haluaa toisille? Tai kolmansille? Missä vaiheessa (kuin monen deittikerran jälkeen) voi puhua seurustelusta? (Joo, toivon pääseväni sinne asti :xmas: ) Vai kysytääks vieläki "voiksä olla mun kaa?" :D

Terv. Idiootti, joka kehtaa mustana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Kyl se mies varmaan ilmoittaa jos haluaa nähdä uudestaan? Tai no, en mä tiedä kun kans edellisistä oikeista treffeistä on 9 vuotta :D
Mut entä jos mä haluun? :D Eihän sitä tietty voi vielä tietää, mutta kai mäkin saan sanani sanoa :saint:
 
mie
kyllä sen tietää jos synkkaa :) voi jutella et haluaako toinen tavata uudestaan.. seurustelusta puhutaan sit ku vietetään enemmän aikaa yhessä, eikä vaan käydä deiteillä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kyllä sen tietää jos synkkaa :) voi jutella et haluaako toinen tavata uudestaan.. seurustelusta puhutaan sit ku vietetään enemmän aikaa yhessä, eikä vaan käydä deiteillä :)
Kuinkahan kauan niillä deiteillä yleensä juostaan? Joo, tiedän, olen avuton :ashamed:
 
iina
Yks treffikaveri heitti mulle kolikoita käteen ja maksoi niillä treffien päätteeksi mun tarjoaman juoman ja sanoi että ei halua jäädä velkaa. Siitä tiesin että ei varmaan tule toisia treffejä, ja ei tullutkaan. Mutta sen jälkeen löysinkin melkein heti elämäni miehen, joten ei haitannut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja iina:
Yks treffikaveri heitti mulle kolikoita käteen ja maksoi niillä treffien päätteeksi mun tarjoaman juoman ja sanoi että ei halua jäädä velkaa. Siitä tiesin että ei varmaan tule toisia treffejä, ja ei tullutkaan. Mutta sen jälkeen löysinkin melkein heti elämäni miehen, joten ei haitannut :)
Auts. Aika tylyä.

Mutta ihana, että perään löytyi elämäsi mies =)
 
älä pihtaa
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Kysy sen jälkeen ku ootte harrastanu seksiä, että haluuko vielä nähdä. Koepolkasun jälkeen siis.
Mä en koepolje. Mutta kiitti vinkistä :saint:
Turha sitä on vetkuttaa ja tapailla sängyssä kenties huonoa miestä kertaa enempää. Elämä on liian lyhyt sellaiseen. Mieluummin heti seksiä ja jos se luistaa, voi nähdä uudestankin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja älä pihtaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Kysy sen jälkeen ku ootte harrastanu seksiä, että haluuko vielä nähdä. Koepolkasun jälkeen siis.
Mä en koepolje. Mutta kiitti vinkistä :saint:
Turha sitä on vetkuttaa ja tapailla sängyssä kenties huonoa miestä kertaa enempää. Elämä on liian lyhyt sellaiseen. Mieluummin heti seksiä ja jos se luistaa, voi nähdä uudestankin.
No en! :D Katotaan sit vaikka toisilla B)
 
jormakas
Kysyt siltä: "Aletaanx olee?". No ei - ota ihan lunkisti vaan. Kyllä se sinulle selkiytyy, onko välillänne kipinää vai ei. Jos mies sanoo: "soitellaan", eikä soita muutaman päivän kuluessa, homma on ohi. Jos mies on mielestäsi varteenotettava ehdokas vakavaan suhteeseen - ei missään tapauksessa seksiä ekoilla tapaamiskerroilla - miehen kiinnostus lopahtaa heti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jormakas:
Kysyt siltä: "Aletaanx olee?". No ei - ota ihan lunkisti vaan. Kyllä se sinulle selkiytyy, onko välillänne kipinää vai ei. Jos mies sanoo: "soitellaan", eikä soita muutaman päivän kuluessa, homma on ohi. Jos mies on mielestäsi varteenotettava ehdokas vakavaan suhteeseen - ei missään tapauksessa seksiä ekoilla tapaamiskerroilla - miehen kiinnostus lopahtaa heti.
Nyt en ihan ymmärtäny.. Siis jos mun mielestä mies on kiva ja haluaisin nähdä uudelleen, niin..? En missään nimessä anna? :D
 
vieras
Siis minkä takia pitäisi kuulostella, että ehdottaako mies toisia treffejä? Ehdota itse, jos olet kiinnostunut. Näin mä tekisin, vaikka munkin treffeistä on jo 10 vuotta. Ja seksin kanssa fiiliksen mukaan, en kyllä kieltämättä mäkään varmaan ekoilla haluaisi, jos olisin vakavalla mielellä liikkeellä.
 
jormakas
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja jormakas:
Kysyt siltä: "Aletaanx olee?". No ei - ota ihan lunkisti vaan. Kyllä se sinulle selkiytyy, onko välillänne kipinää vai ei. Jos mies sanoo: "soitellaan", eikä soita muutaman päivän kuluessa, homma on ohi. Jos mies on mielestäsi varteenotettava ehdokas vakavaan suhteeseen - ei missään tapauksessa seksiä ekoilla tapaamiskerroilla - miehen kiinnostus lopahtaa heti.
Nyt en ihan ymmärtäny.. Siis jos mun mielestä mies on kiva ja haluaisin nähdä uudelleen, niin..? En missään nimessä anna? :D
Aivan niin - pahin virhe on antaa ensimmäisillä treffeillä. Mies ajattelee, että olet helppo tapaus ja annat kaikille. Anna miehen nähdä vähän vaivaa, ennen kuin kellistyt ja muista silloinkin laittaa pikkaisen hanttiin ja hidastaa kun mies yrittää riisua sinua. Hieman helpommin voit antautua jos mies on nähnyt valtavasti vaivaa vuoksesi; laittanut hienot ruoat ja viinit ja vaikuttaa olevan sinusta oikeasti kiinnostunut. Tottakai on niin, että me miehet voimme olla alkukantaisia ja vaikuttaa typeriltäkin - mutta noin homma vain toimii. Onnea treffeille!
 

Yhteistyössä