Hakutulokset

  1. H

    Jos perunat alkaa itää

    Onko viileekaappi liian lämmin? Tää tapahtuu siis n. viikossa ja on tosi ärsyttävää :kieh:
  2. H

    Voi että ois mielenkiintosta tietää totuus

    Tuosta WTC iskusta. Vaan ei taida totuus kestää päivänvaloa :/ Tässä taas kerran tuota dokkaria asiasta katselen =)
  3. H

    Viimeistä viedään

    Se ois sit viimeinen viikko mun kotiäidin uraa edessä :D :/
  4. H

    Paljonko maksaa ?

    Ticketin 2osanen välikausiasu plain rain fleecellä ? Kiitos =)
  5. H

    Lapsenvahti asiaa

    Minkäs ikäiset lapsenvahdit teillä on ollu ja minkä ikäsiä muksuja ovat kaitseneet ? Ja nyt siis kyse muista vahdeista kuin lapsen isovanhemmista tai kummeista :) Mielenkiinnosta kyselen, kun yläkerran tuttu tyttö tarjoitui olemaan tarvittaessa lapsenvahtina meidän katraalle, mut en taida...
  6. H

    Olipas hyvät tarjoukset Lindexillä =)

    Ja mukavasti vielä valikoimaakin. -70 % siis, ison kasan lastenvaatteita ostin eikä mennyt kuin 50e =) Käykäähän katsomassa :)
  7. H

    Mitenköhän tää menee, kotihoidontuki ja palkka

    Juu, soitan kelalle ym, mut kysyn ensin täältä :D Olen siis menossa töihin kohta, mut mies jää kotiin lasten kanssa ja saa vuorotteluvapaa korvausta työkkäristä (ilmeisesti ?) . Mut siis, kun minä alan saamaan taas palkkaa, meneekö kotihoidontuki lisäprosentilla? onko sillä väliä kumman...
  8. H

    Mikä on lapsen normaali hengitysfrekvenssi?

    Ikää 4v. En jaksa hakee kuukkelin kautta, jos joku muistas ihan suoralta, kiitos.
  9. H

    Koiruudella korvatulehdus

    Voi toista, se on ihan apaattinen ja roikottaa korvaansa. Lisäksi se on ku helikopteri, ku ravistaa päätänsä koko ajan...flop, flop, flop vaan kuuluu :/ Pitihän se koiranki sairastua, ku me muut ollaan just tervehdytty kuukauden sairastelusta. Reppana.
  10. H

    Voi anoppi, minkä teki...

    Meillä on vihdoin lapsivapaa päivä, kun jaettiin lapset mummoloihin. Edellinen vapaapäivä oli kesällä. Ja mitä tekee anoppi, kun lähdettiin sieltä... lyö 500? setelin kouraan ja sanoo ostakaa, mitä tarvitsette :o Olin sanaton :ashamed: Lisäksi sanoi, että ei ole kiire hakeen lapsia huomenna :D
  11. H

    Miten täällä voi tuulla 4ttä päivää putkeen

    Järkky tuuli, ikkunat helisee koko ajan ja tää alko jo maanantaina :| Ikinä ennen ole ollu tämmöstä
  12. H

    Minkälaisia pikkujouluja teillä oli koulussa lapsena?

    Jos siis oli edes. Meillä oli ala-asteella tosi kivoja aina, kuunneltiin joululauluja, oli kynttilöitä, ohjelmaa ja esityksiä. Joka kerta me jopa itse keksittiin pikku näytelmä ohjelmaksi. Sit sai tietysti viedä herkkuja ja pikkulahjan. Kivat muistot jääny niistä. Esikoinen on nyt siinä...
  13. H

    Missä vika??!

    Tökkiikö teillä muilla tää koko ajan? Mulla lyö jumiin vähän väliä koko kone ja viskaa ulos täältäkin. Pakko aina sulkee ohjelma ja käynnistää uudelleen ja kirjautua sit kans uudestaan :/ Koneessa en usko olevan vikaa, ku uus ja ihan tehokas, mut nettiliittymä? palsta? Voiko tää explorer...
  14. H

    Miksi ei voi ilmoittaa?!

    Lapsen kummeille laitettiin kutsu pojan synttäreille jo 2 viikkoa sitten. Mitään vastausta ei koskaan tullut, eikä kummit ilmaantuneet synttäreillekään :/ Viesti meni kyllä perille. Kun soittelin heille, sanoivat, että oli sovittu menoa jo muualle ja tulevat sit toisen kerran. Miksiköhän sitä...
  15. H

    Äkkilähtö nimimerkki

    Sun saapuneet kansio on täynnä, en saa viestiä tulemaan =)
  16. H

    Lego Duplo Prinsessasarja

    Tietääkö joku onko sen teko lopetettu kenties ??? Siis ei se Bellville -sarja vaan sellanen prinsessajuttu, missä linnoja ja hevosia ym. Ei löydy prismasta, cittarista, anttilasta eikä lelukaupasta. Citymarketissa oli se keskikoko, mut mä hakisin sitä isoa juurikin, ku meillä on jo se...
  17. H

    Sinkkonen mtv3 45min ohjelmassa

    Kääntäkäähän volyymia vähän isommalle =)
  18. H

    Posti perhana :/

    Mitenköhän tää on selitettävissä :whistle: Tänään tuli postissa lappu, että pitäs hakee postista kirje, joka ei ole mahtunut luukusta sisälle. Yritetty jakaa eilen. Ei siinä mitään, mut mä olin kotona eilen ku posti tuli :snotty:
  19. H

    Toimiiko muilla sampopankin sivut?

    Miks mun kone ei edes löydä koko sivua??
  20. H

    Tuntematon numero

    Saako mistään selville, mistä numerosta / kuka soittaa ?

Yhteistyössä