Hakutulokset

1. H

Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

Minä sain huokaista helpotuksesta 23.11 00.59 kun 3650g poikalasta tuli maailmaan. Kaksi vuorokautta tein kotona epämääräistä pohjatyötä, la-aamuna tuli limatulppa. Sairaalaan yhdeksän jälkeen illalla pelokas ja epävarma emo. Tunti kylvyssä, jonka jälkeen kohdunkaulapuudutus. Puoli tuntia ennen...
  2. H

Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

Minä jouduin muuttamaan käsitystäni käynnistetyn synnytyksen pituudesta ja tuskallisuudesta kun edellisen lapsen sain. Meni kaksi vko yli kun alettiin houkutella emon luo(lapsivettä vähän ja hieman kalkkeutunut napanuora). Syntyi lempeästi seitsemässä tunnissa kun oksitosiinitippaa lisättiin...
  3. H

Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

Lie pudonnut listalta jo kun en ole aikohin kuulostellut. Tai sitten en ole alunperinkään ilmoittautunut oikealle foorumille. 14.11 laskettu aika neljännelle lapselle jonka sukupuoli arvoitus. Fannya tai Joelia tahtoisin nimeksi jos miehelle passais. Kaksi viikkoa ollu kesäloman jälkeen töissä...
  4. H

Onko teillä toinen toista aktiivisempi? Ongelmia?

Minä en ole eläissäni käyttänyt hormonaalista ehkäisyä kuin yht. puolisen vuotta. Ei ole ollut pointti aktiivisuudessa. Ex-miehen kanssa oli vaitonaisempaa hellyyselämä ja seuraavassa muutamia asioita mitkä kuvittelen vaikuttaneen asiaan. En oikein uskaltanut nauttia seksistä, en tunnistanut...
  5. H

vaimon raivokohtaukset pilaavat suhteemme.

Täytys neuvotella miten kotityöt jaetaan, siitä se lähtee. Kumpikaan ei saa olla niiltä turvassa. Sitten jää voimia rentoutua molemmille eikä ole katkera kalkki kurkussa. Näin helposti käy jos kokee jatkuvasti olevansa kovemmilla kuin toinen. Kummallakin täytyisi olla oma harrastus, se antaa...
  6. H

*MarrasMassutII kesäkuussa*

Täällä kuopiolainen Eija ilmottautuu mukaan jutskailuun. Neljäs punkero sydämen alla kasvaa. 16+4 nyt, laskettu aika 14.11.08. Mammauikkaria oottelen että kesällä pääsee masu oikeuksiinsa. Mukava olomus kaikenkaikkiaan. Kevättalvi menikii palellessa, palelu paheni edellisestä raskaudesta. Lie...

Yhteistyössä