Hakutulokset

  1. Seranzu

    Öljylämmityksestä!! Apua!!!

    Kertokaahan viisaammat! Voiko 1300l öljyä kulua loppuun 2,5 kuukaudessa. Öljypöltin yrittää käynnistyä, mutta nikottelee vaan ja sit sammuu... sen kanssa on ollut ongelmaa ennenkin, mutta syksyllä oli huolto ja korjaus ja ihmettelen joko se nyt hajosi uudelleen... Mittari on öljysäiliössä...
  2. Seranzu

    Hoplopissa käyneet

    Meidän 12v tyttö pääsisi hoploppiin ens viikolla. Onko kukaan ollu siellä tuon ikäisen kanssa? Siis onko mitään järkeä lähteä?
  3. Seranzu

    Mistä saa ostettua puseroita ja huppareita nykyään 170cm tytölle???

    Niin ihmettelen hirveästi, tuota vaateliikkeiden tarjontaa. 12 vuotiaalle tytölle ei tahdo löytää mukavia vaatteita. Ovat kaikki vartalonmyötäisiä ohkaisia liruja joissa on suuret kaula-aukot.... Missä ihmeessä on tytöille tarkoitetut hupparit ja puserot? Poikien puolelta löytyy, mutta eihän...
  4. Seranzu

    Jee asunnot halpenee!!!

    Sopii meille, vuos vie ja sit omaa hommaamaan. Tai tietty pankin... =) =)
  5. Seranzu

    helkkarin mese

    menin sitten päivitää mesen... Nyt on tilanne se että uuden version sähköpostissa liitteen lähettämisessä ei ole enää vaihtoehtoa valokuville... Ja pystyy lähettämään vain yhden liitteen kerrallaan. Ukkeli oli sitä mielt et meet vaan pakkaa kuvat ja sit lähetät. Mut se ei ymmärrä et tykkäsin...
  6. Seranzu

    Kertokaa hauskoja sanontoja kuvaamaan mennyttä aikaa...

    Tässä yks pv oli yks aivan ihana tääl plussas, mut mä onneton en muista sitä.... Esim: Vuonna kypärä ja puukko... Silloin kivikaudella...
  7. Seranzu

    loppuraskauden nukkumisvaikeudet....

    Mitenkäs muilla on/ on ollut tilanne? Mulla viikkoja menossa 33 ja yöt on ihan persiistä... :headwall: :headwall: :headwall: Menee kaksikin tuntia, jopa yli ennenkun saan unta. Pyörin, on kuuma, kylmä, "takajalkaa" painaa, selkää painaa, jalat on levottomat, pissalle pitää nousta kolme...
  8. Seranzu

    Sings star

    Musta ei sitten vissiin tule Sings star mestaria... Väitti tuo peli että kauheaa oli mun laulu, aah ja mä kun luulin osaaväni edes hiukan... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :laugh: :laugh:
  9. Seranzu

    Lapsen kaste, jos vanhemmista kumpikaan ei kuulu kirkkoon?

    Niin tietääkö joku, pitääko jomman kumman vanhemmista kuulua kirkkoon, jos aikoo saada lapsen kasteeseen?
  10. Seranzu

    Listeriasta näin Jouluruokaherkkujen aattona...

    Listeria monocytogenes-bakteerin aiheuttamia infektioita ilmoitettiin vuonna 2007 yhteensä 40 tapausta, joista 53 prosenttia oli miehiä ja 70 prosenttia 65 vuotta täyttäneitä tai vanhempia. Listerioosin vuosittainen ilmaantuvuus oli 7,5 tapausta miljoonaa asukasta kohti. Listerialöydöksistä 36...
  11. Seranzu

    yliaikaisen vauvan käynnistämisestä

    Mietiskelin tässä, että milloin ja millä perusteilla käynnistävät synnytyksen jos laskettu aika on mennyt... Onko äidin sanalla mitään väliä? Eli kun olo on tukala lopussa ja uskoakseni vielä tukalampi jos la on mennyt. Kun tuttuni on nyt laitettu sairaalasta jo kolmasti kotiin odottamaan...
  12. Seranzu

    Miten saatte runkoratjan petarin pysymään?

    Tietääkö kukaan hyvää niksiä? Hermo menee kun likan petari on joka aamu melkein lattialla, vaikka petarin alla on liukueste....
  13. Seranzu

    Mites teidän muiden vointi viikolla 23?

    Itse olen aika ihmeissäni... Aikaisemmista raskauksista tosiaan kovasti aikaa, joten en muista oloja tässä vaiheessa. Eli narinaa tulee... :| Normaalitkin kotihommat saavat aikaan selkäsärkyä ja jopa kävellessä vatsa kiristyy inhottavasti. Imuroiminen ihan mahdotonta hommaa. Ärsyttää, kun...
  14. Seranzu

    Kuinka pian inseminaatioon Naistenklinikalle

    Hei Tänään siis lääkäri Hyvinkäältä laittoi lähetteen Naistenklinikalle... Onkos kokemuksia kauan kestää ennen kuin olemme itse inseminaatiossa.. Mietin että yksityisellä voisi yrittää ensin.. Ja pääseekö sitten takaisin Naistenklinikalle?

Yhteistyössä