Mites teidän muiden vointi viikolla 23?

Itse olen aika ihmeissäni... Aikaisemmista raskauksista tosiaan kovasti aikaa, joten en muista oloja tässä vaiheessa.
Eli narinaa tulee... :|
Normaalitkin kotihommat saavat aikaan selkäsärkyä ja jopa kävellessä vatsa kiristyy inhottavasti. Imuroiminen ihan mahdotonta hommaa. Ärsyttää, kun niin kankea ja tuskaisa olo heti kun jotakin tekee. Koiran pesusta sain selkäni kipeäksi loppu päiväksi.
Lomaviikko lopussa, töihin meno hiukan hirvittää...
 
kyllä onnistuu perushommat ja käyn edelleen töissä, mutta joo kankea olo on ja väsynyt ja nuutunut

oletko puhunut neuvolassa kivuista? luulisi että jotain neuvoja osaisivat antaa. ite käytän tukivyotä suuremmissa fyysisissä ponnistuksissa.
 
Täällä vointi oikein hyvä, tänäänkin haravoin, hiki päässä, 2,5 tuntia ja oikein odotin että eikö mitään tunnu, niin ei! Väsymystä olen kyllä havainnut, hemppa liki sata vaikka rautaa syöty jo pari kk.
Töissä oltu ihan normaalisti ja jumpassakin käyn edelleen 2-3x vko.

Tää on NIIN yksilöllistä.

Voimia!

hm 25+2
 
Huomenna 23+0, kävelen ihan ongelmitta 1,5 tuntia päivässä, mutta kaikenlainen kantelu ja kumartelu on vaikeaa. Jopa vessan siivous ottaa koville, kun pitää kumarrella pyyhkimään matalalta allaskaappia. Pienestäkin kantelusta alkaa supistelemaan, kipujakin tulee aina silloin tällöin, mutta niitä nyt on ollut ihan alusta saakka.

Mitään erityistä väsymystä ei ole, mutta tosiaan pitää olla tarkkana, ettei rasita itseään liioilla kantamisilla ja kumarteluilla.
 
Tanaan 24+5 ja olo ihan jees! Kuten "Haavemamma 73" mainitsi, hyvin on yksilollista...
Kylla valilla vasyttaa ja on nuutunut olo koko paivan...Mutta jumpassa (hydrobick=vesiaerobick) kayn 2-3krt/vko..."Normaalit" kotityt viela menee kans...mutta kylla vasyy helpommin..
Ja illalla nukuttaa kylla aikaisemmin kuin ennen...

onnea & pirtsakkaa syksya!
Borboleta & Mini 24+5
:heart:
 
Niinhän tuo tuntuu olevan että jokaisel raskaus kyllä omanlaisensa.
Meikäläinen kävi lekuril ja tämä totesi kohdunkaulan olevan pehmeä, mutta kiinni.
Ultraan menen kuitenkin kahden viikon kuluttua tilannetta tarkistamaan.
Töissä voin olla jos jätän riehumiset muille... No olen sitten koittanut olla nostelematta mitään.
Onneksi on niin ihanat työkaverit!!!! :)
Vielä kun saisi töissä olla vuoden vaihteen tienoil, ni olisin tosi iloinen.
 
mulla loppui työnteko jo rv 20. ei kestänyt ylös-alas kyykkimistä (lehmän lypsyä) . vihloi niin mojovasti joka kantturan välillä. että nyt sitten ollaan saikulla loppuun asti kun ei ole enään asiaa töihin.. Auto matkatkin ottavat jo alaselästä joten rauhallisesti on otettava joka homma :)
Edellisestä raskaudesta jäin saikulle n.rv 28 nyt vain aikaistui hiukan mutta on kuulemma mun "vika" ei tuu kuulemma koskaan paranee vaan täytyy joka kerta varautua samaan. mun elimistö ei vain kestä työn tekoa tän pidempään..
 

Yhteistyössä