Hakutulokset

  1. J

    Täitä?

    Löysin eilen 4-vuotiaan tyttäreni hiuksista mustia täpliä, ajattelin sen ensin olevan hiekkaa, mutta tarkemman tutkinnan jälkeen luulen niiden olleen täitä. Olimme menossa tukkapesulle ja pesinkin hänen tukkansa hyvin. Tänään moisia ei ole näkynyt, joten miten kauan niiden takaisin...
  2. J

    Jäseneksi enkelipienokaisten kerhoon??

    Laittaisiko joku yv:nä kerhon perustajan tai suoraan salasanan jolla kerhoon voisi päästä? Kiitos. :)
  3. J

    1,5-vuotisneuvolassa paino laskenut...

    Meidän neidillä oli sitten paino laskenut puolessa vuodessa ja joudutaan nyt kontrolliin 2kk päästä. Oon sitä itsekin punninnut kotona ja ihmetellyt kun ihan hyvin syö kuitenkin. Kummallisinta tässä kaikessa on se et meidän isompi neiti sai 4-vuotisneuvolassa taas ylipainodiagnoosin kun paino...
  4. J

    Turku/ Huhkola

    Heipsan! Olemme muuttaneet Huhkolaan 1,5kk sitten ja kaipailemme kovasti leikkikavereita iltaisin ja viikonloppuisin yhdessä hiekkikselle. Omassa yhtiössä kun ei satu muita lapsiperheitä asumaan enkä oikein tiedä miten voisimme muihin alueen perheisiin tutustua. Meillä siis tytöt 4,5v ja 1,5v...
  5. J

    Hehkutusta!!

    Jee Jee... Olo on niin onnellinen, paino vaan tippuu tippumistaan ja antaa toivoa, että tästä vielä päästään takas normaalilukemiin. 8 kiloa on saanut pois ja saman verran ois vielä jäljellä viimeisestä raskaudesta. Tammikuun rankka dieetti vei 5 kiloa mennessään, helmikuun lyhyyden vuoksi...
  6. J

    Leikki-ikäisten äidit Turusta

    Hei! Olen 22-vuotias 2v4kk tytön äiti ja rv 11+2. Olen muualta kotoisin ja vaikka olen Turussa asunut jo useamman vuoden, en ole onnistunut löytämään perheellisiä ystäviä. Suhteellisen nuoria kun ollaan niin mieskin olis kiinnostunut tapaamaan muita isejä, joita nyt ei tosiaan oikein...

Yhteistyössä