Leikki-ikäisten äidit Turusta

Hei!

Olen 22-vuotias 2v4kk tytön äiti ja rv 11+2. Olen muualta kotoisin ja vaikka olen Turussa asunut jo useamman vuoden, en ole onnistunut löytämään perheellisiä ystäviä. Suhteellisen nuoria kun ollaan niin mieskin olis kiinnostunut tapaamaan muita isejä, joita nyt ei tosiaan oikein ystäväpiiristä löydy. Näin kesän tullessa olis mukava päästä muiden äitien ja lasten kanssa ulkosalle, grillailla tai vaikka käydä muumimaailmassa. Jos jotain vain kiinnostaa niin pistäkääpä s-postia osoitteeseen Juliet82@city.fi. Olen jonkin verran töissä kesällä, mutta vapaapäivinä tai iltavuoroina olis kiva kehittää jotain erilaista. ;)
 
riksu80
Moi!
Täällä onki jo pari ketjua turkulaisilta. Esim. "Odottajia Turusta" alla löytyy porukka ja me ollaan tapaamassa ens viikon torstaina klo 17.30. Ollaan suurimmaks osaks ensikertalaisia paitsi yhellä on vuos ja 8kk (jos oikeen muistan) tyttö. Sit on myös sellanen porukka kellä on jo muksut valmiina. He yleensä ilmottavat millon on tapaamisia. Otsikossa taitaa olla aina mainittu Turku.
Mutta käypäs kattomassa noista ja jos innostut niin tuu mukaan ens viikolla.

Riikka
 

Yhteistyössä