Hakutulokset

  1. C

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Saisinko minkäkin nimeni tuohon 26.5? Kolmas tulossa :heart:
  2. C

    ja toistamiseen mies jäänyt teilleen..

    Totta, minäkään en voi kirjoittaa aloittajan "puolesta", vaan mietiskellä sitä mitä tapahtuisi jos meillä olisi sama tilanne.
  3. C

    ja toistamiseen mies jäänyt teilleen..

    En tähän keskusteluun sen kummemmin puutu, pohdistekelin vaan että mitä jos mun mies tekisi samalla tavalla... niin niin, no ei todellakaan naurattaisi. Ei yhtään eikä missään määrin. Jos joskus oon jonkun nähnyt porttikongissa nukkumassa ja vieläpä oksennuksessaan niin rehellisesti sanottuna...
  4. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    No olkaa huoleti, mä synnyttänen reippaasti kesäkuun puolella :p Mutta no, eipä se niin kamalaa oo vaikka onhan ne inhoja ne ylimenevät päivät.
  5. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Täällä rv 32 vasta :p Ja yli menee aivan varmasti :/
  6. C

    --> Mun isyyspakkausideani, mitä lisää tai pois?

    Ihan ohi aiheen mutta ollaanko me miehen kaa ainoot joilla on yhteiset rahat? Yhteinen tili jne :o
  7. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Mä rakastin tosikkoa tietysti heti ensi hetkestä lähtien ihan valtavasti! Mutta synnärillä monesti meitin että onko hän oikeasti mun?! Olin asennoitunut että ihan esikkoa muistuttavahan se tosikko tieteski on..no ei ollut. Nykyään kyllä erittäin paljon samaa näköä :heart: Minua ei jännitä...
  8. C

    lukisitko tämän ja jos sinulla neuvoa/apua niin kiitos

    Tilannetta tuskin helpottaa se että olet taas raskaana, jokainen lapsi tuo ns. lisää kuormaa suhteeseen ja jos suhde ei muutenkaan voi hyvin voi olla erittäin vaikeaa saada sitä enää toimimaankaan. Ennen kuin lapsi syntyy voi olla pää pilvissä, sitten on jälleen uusi vauva vaatimassa huomiota...
  9. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Täälläkin turvotusta :wave: Tehokkain tapa saada turvotusta pois lienee se että juo paaaaljon vettä, näin minulla ainakin.
  10. C

    mikä olis hyvä paino 168cm pitkälle naiselle

    Kyllähän iiiiiiisot tissit painaa :D
  11. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Suloinen vauva Jennillä :heart: Täällä olis luvassa pyykkäystä ja siivousta - EI jaksas mutta PAKKO :p Saan tuon kuopuksen vaan ekana päikkäreille niin saan hommailla rauhassa, esikoinen katsoo kiltisti leffaa sen ajan kun mä siivoilen.
  12. C

    hauskin pieru/kakka/alapää juttu mikä sulle tai tutulles on

    :laugh: :laugh: :laugh:
  13. C

    Olen huolissani tytöstäni...

    Minä en näe siinä mitään pahaa jos lapsi tuossa iässä osaa lukea ym JOS häntä ei ole painostettu noita opettelemaan! Ehkä tämä on vain jokin ohi menevä vaihe? Mutta leikki kuuluu lapsen joka ikiseen päivään! Jospa vähentäisit kirjoja ym niin hän malttaisi taas keskittyä leikkeihin?
  14. C

    Tylsääää

    ON tylsää! Oon muksujen kaa viel 10pv yksin kotona :(
  15. C

    Testaa mikä koirarotu olisit!

    Terrieri :wave:
  16. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Ei se vihlominen minulla ainakaan ole antanut mitään suuntaa sille koska on synnytys alkanut. =)
  17. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Mä oon hankkinut aivan mielettömästi vaatteita vauvalle :D En kyl oo viel pessyt kun mietin että jos nyt pesen, niin pitäiskö ne pestä uusiks viel sitten kun vauvan syntymään ei enää olisi kuin viikko tai pari? Joo, joka vauvan kohdalla samat aatteet :D
  18. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Kiitoksia :flower: Meille odotellaan siis kolmatta nuppusta syntyväksi. Ennestään kohta 4v tyttö ja 1v8kk poika. Synnytyksistä näytte hieman keskustelleen, mua ei vesisynnytys oikein kiinnosta, ei taida olla mun juttu. Mutta 2vko kuluttua lähtee neukusta lähete synnärille jotta meen sinne...
  19. C

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Pääseekö vielä mukaan? La 26.5 :heart:

Yhteistyössä