ja toistamiseen mies jäänyt teilleen..

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
asia selvinnyt kaikkien kannalta??????
kiitos ja kumarrus palstan henkevyyden :LOL:
Täytyy kyllä ihailla sinua, kun otat tällaisen asian näin lunkisti. En ole ikinä kokenut mitään lähellekään tuollaista niiden reilun 20 vuoden aikana mitä miehen kanssa ollaan kimpassa oltu, ja kyllä minulta menisi luottamus häneen, jos jotain tuollaista tapahtuisi.

Mutta se on hyvä, että asia on sinusta ok. Lapsista olisin silti huolissani, ei välttämättä ole heille kovin mukavaa, että isä häipyy tielle tietymättömille. Lapset aistivat kuitenkin, jos kotona on huolta ja ongelmia.
Samaa mieltä.
 
Äitiliini
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
pari sivua taaksepäin ni näet selityksen akku juttuun :whistle:
ja lapselle selitettiin kyllä mihin lähti ja mistä tuli
niin että iskä oli ryyppäämässä nukkui ulkona ja oksensi itsensä rapakuntoon? Lapsi oli varmaan tyytyväinen tähän selitykseen. mitä oikeestaan selitit lapselle totuuden vai valheen?
 
Meillä mies ei ole jäänyt omille teilleen, mutta se on mokannut kaksi kertaa aika pahasti. Mä raivosin sille sen toisen mokan jälkeen hyvin pahasti seuraavan päivän. Eipä ole uskaltanut enää kolmatta kertaa tehdä samaa mokaa :LOL: :kieh: :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
pari sivua taaksepäin ni näet selityksen akku juttuun :whistle:
ja lapselle selitettiin kyllä mihin lähti ja mistä tuli
niin että iskä oli ryyppäämässä nukkui ulkona ja oksensi itsensä rapakuntoon? Lapsi oli varmaan tyytyväinen tähän selitykseen. mitä oikeestaan selitit lapselle totuuden vai valheen?
no mietipä ite..... |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
pari sivua taaksepäin ni näet selityksen akku juttuun :whistle:
ja lapselle selitettiin kyllä mihin lähti ja mistä tuli
niin että iskä oli ryyppäämässä nukkui ulkona ja oksensi itsensä rapakuntoon? Lapsi oli varmaan tyytyväinen tähän selitykseen. mitä oikeestaan selitit lapselle totuuden vai valheen?
no mietipä ite..... |O
Itse asiassa tuo kysymys on muuten mielenkiintoinen. Kerroitko lapselle ihan suoraan, että isi joi liikaa alkoholia ja unohti tulla kotiin vai miten asian muotoilit? Entä onko mies puhunut asiasta lapsen kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
pari sivua taaksepäin ni näet selityksen akku juttuun :whistle:
ja lapselle selitettiin kyllä mihin lähti ja mistä tuli
niin että iskä oli ryyppäämässä nukkui ulkona ja oksensi itsensä rapakuntoon? Lapsi oli varmaan tyytyväinen tähän selitykseen. mitä oikeestaan selitit lapselle totuuden vai valheen?
no mietipä ite..... |O
Itse asiassa tuo kysymys on muuten mielenkiintoinen. Kerroitko lapselle ihan suoraan, että isi joi liikaa alkoholia ja unohti tulla kotiin vai miten asian muotoilit? Entä onko mies puhunut asiasta lapsen kanssa?
sama sulle: mieti ite
|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
pari sivua taaksepäin ni näet selityksen akku juttuun :whistle:
ja lapselle selitettiin kyllä mihin lähti ja mistä tuli
niin että iskä oli ryyppäämässä nukkui ulkona ja oksensi itsensä rapakuntoon? Lapsi oli varmaan tyytyväinen tähän selitykseen. mitä oikeestaan selitit lapselle totuuden vai valheen?
no mietipä ite..... |O
Itse asiassa tuo kysymys on muuten mielenkiintoinen. Kerroitko lapselle ihan suoraan, että isi joi liikaa alkoholia ja unohti tulla kotiin vai miten asian muotoilit? Entä onko mies puhunut asiasta lapsen kanssa?
sama sulle: mieti ite
|O
Anteeksi kun olin utelias, varmasti osaatte käsitellä asian lapsen kanssa niin, että hänelle ei jää siitä mitään merkillisiä ajatuksia mieleen.
 
Toivottavasti mies puhunut totta, sillä ap:n vastauksista paistaa jotenkin pakonomainen uskominen läpi, vaikka sisimmässään epäilisikin jotain. Tiedättehän, loppujen lopuksi ihan sama mitä mies tehnyt, anteeksi saa kuitenkin. Ei sillä, että siinä mitään, mutta jos samantyyliset katoamiset ja muut toistuneet usein, niin se vaan jotenkin ei minusta ole aivan pikkujuttu, jonka jälleen kerran sulattaisin. Itsekin joskus samaa kokeneena, eri elämäntilanteessa kuitenkin.

Mutta ap:ta arvostelematta, hyvä jos asiat ok nyt! :hug:
 
En tähän keskusteluun sen kummemmin puutu, pohdistekelin vaan että mitä jos mun mies tekisi samalla tavalla... niin niin, no ei todellakaan naurattaisi. Ei yhtään eikä missään määrin. Jos joskus oon jonkun nähnyt porttikongissa nukkumassa ja vieläpä oksennuksessaan niin rehellisesti sanottuna olen ajatellut että mikäköhän juoppo tuossakin makaa :x Ei olisi kivaa että oma mies olisi ollut "ihan samanlainen" juoppo. En katsoisi hyvällä miehen juomista jos tuollaista tapahtuisi, saisi mokoma olla kokonaan selvinpäin kun ei kerran kännissä pysy järki päässä ja mopo karkailisi käsistä. Jos mopo karkaa käsistä siinä määrin että ei löydä kotiin lainkaan, nukkuu ulkosalla ja oksentaa itsensä niin miksipä järki pakottaisi päätä sen verran ettei pettäisi? Itse en uskoisi miehen olleen porttikongissa vaan jonkun naikkosen luona, kotiin kävellessään sitten oksentanut vaatteensa :$ Itse en edes kokeilisi onko kädet kylmät vai ei, en varmasti varsinkaan jos mies olisi oksennuksessaan! Ja kädet viilenevät ulkona jo muutaman min oleskelun jälkeen. Suuttuisin varmasti ikihyviksi, vastaavanlainen käytös ei meillä kävisi päinsä lainkaan, meillä asuu ja saa luvan asuakin, kaksi vastuuntuntoista aikuista.
Jos luottamus on 100% niin miksipäs sitä edes soitella perään.
 
minä
Eiköhän ap miehensä tunne paremmin kun me täällä.

Tulee vaan mieleen omatkin kokemukset mistä aina epäiltiin miestä jotenkin, siitä mulle hoettiin että pettää jne, ja paskat. ihan oli muut ongelmat kyseessä.
Vieläkin olen ilonen että luotin oman vaistoon ja uskoin miestä.
 
Tämän ketjun kehityskaari menee minulta taas jotenkin yli.

Ap kertoo hyvin karun tarinan siitä, miten mies on kateissa, ei vastaa puhelimeen ja kovin moni muukin seikka viittaa siihen, että kaikki ei todellakaan ole mallillaan. Menee tovi jos toinenkin, ja luonnollisesti ihmiset täällä kehittelevät itse asiassa erittäin todennäköisiltäkin kuulostavia teorioita siitä, mitä on ehkä voinut tapahtua. Ap:tä ei näy missään.

Entäs sitten kun hän palaa kertomaan miehen kertoman tarinan? Osa ei usko, osa kauhistelee että se totuus sitten olikin melkein yhtä karu kuin etukäteen pelättiinkin. Mitä tekee ketjun aloittaja? Vetää palkokasvia sieraimeen niin että tohina käy.

Mä en tajua. En tajua, miksi tänne tullaan kertomaan kaikki elämästään, ja sitten kun tilanne rauhoittuu niin käännetään kelkka, ja kaikki ne siinä sivussa myötäeläneet ovatkin yhtäkkiä kusipäitä.

Eikö teillä ole omia, oikeita ystäviä joille avautua? Minä en ainakaan tänne ekana tulisi, jos elämäni olisi sellaisessa mallissa että apua ja olkapäätä tarvitsisin.
 
minä
En jaksa lukea kaikkia kommentteja,mutta mun elämä ei todellakaan kaadu siihen jos mies sammuu tai on sammumatta,oksentaa takilleen tai on oksentamatta,en tarkoita toki että käytös olisi kovin hyväksyttävää,mutta kyllä ihminen voi olla hyvä ja kunnollinen tuollaisten virheidensäkin kera.On tainnut minullakin joskus tulla uni ja oksennus väärässä paikassa väärään aikaan,ja anteeksi olen saanut ja anteeksi olen antanut moiset asiat!
 
AleXAN
Joo, en usko että ap uskoo ihan sata prosenttisesti tohon juttuun itekkään, ainaki noista kirjotuksista päätellen.
Mut empä mä oo kenellekkään sanomaan et mitä pitäis suhteen kans tehdä.
Oma on elämänne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
pari sivua taaksepäin ni näet selityksen akku juttuun :whistle:
ja lapselle selitettiin kyllä mihin lähti ja mistä tuli
niin että iskä oli ryyppäämässä nukkui ulkona ja oksensi itsensä rapakuntoon? Lapsi oli varmaan tyytyväinen tähän selitykseen. mitä oikeestaan selitit lapselle totuuden vai valheen?
joo, ja tuo pelkästää on kamalaa et pitää lapsellekki selittää mihi iskä on kadopnnu,just!
 
memmu
Minä en ymmärrä, että miten ne miehet muka "nukkuu jossain porttikongeissa". Tosin oli mulla yks kaveri opiskeluaikana, että jos se oli oudossa kaupungissa, eikä löytäny enää yöpaikkaansa niin nukkui paperinkeräyslaatikossa... Mutta minen vois ikinä kuvitella oman miehen vetävän semmosia perseitä, ettei kotio itteensä saa hoidettua. Ja JOS vetäis niin sais varmana semmosen puhuttelun, ettei uskaltais toiste sitä tehdä. Ei tulis pään silittelyjä eikä selkään taputteluja.
 

Yhteistyössä