hauskin pieru/kakka/alapää juttu mikä sulle tai tutulles on

tää on paha
Seurustelumme alku aikoina, krapulassa piereskeltiin kovasti.
Sitten mies sanoi että katoppas hänen peppureikää minlälaiselta se näyttää kun pääsee pieru.

parin metrin päästä latasi tulemaan housut kintuissa. Ensi tuli äänen kanssa. Sitten ns.tulppa putosi lattialle ja sen jälkeen tulikin "varpusparvi" mun päälle. Siis ihan oikeata sontaa (krapula sellaista).
Mies kääntyi ja sanoi että "oho, miten se nyt noin".
Mulla oli roiskeita kasvoilla, puserolla (pesun jälkeenkin en roiskeet vielä jäi, väkevää tavaraa :$ )
Myös sohvalla tätä ko.ainetta oli.

Mies siitä ryntäsi oksentamaan kun minä kylmän rauhallisesti aloin siivoamaan... Huh huh että on naurettu tuolle tapahtumalle jälkeen päin :LOL:

Sit toinen joka ei liity tähän, mutta ammoisina nuoruusaikoina kaverini otti silloiselta poikaystävältään s.uihin ja jotenkin leuat lonksahtivat ja suu jäi auki \|O
Siinä sitten kuskasi kaveriani pyöräntarakalla päivystykseen...
Lääkäri kyseli että mistäs tällainen "vamma" tuli ja me tytöt kerroimme. Kyllä siinä lääkärisetä hieman hymyili. No väänsi kuitenkin alaleuan jotenkin kohdalleen, naps ja sitten taas jatkettiin samoihin kotibileisiin :kieh:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
s
Tää on tyhmä juttu mutta tänään väsyneinä töissä naurettiin lääkärin kanssa itsemme kuoliaiksi kun potilaan anamneesi tietoihin oli kirjoitettu edellisellä käynnillä; terve penis. sulfa allergia.
Eli siis terve, penisilliini allergia olisi ollut oikea muoto...
Kyllä me kaksi aikuista siitä riemua revittiin koko päivä.

Ollaan me sitten hölömöjä.
 
.......
oli päiväunilla ja me harrastimme miehen kanssa seksiä, hän halusi takaapäin,ja siinä asennossa minulla menee ilmaa sisään jostain syystä aivan hirveästi. pidättelin ilmoja kun käännyin selälleen ja mies alkoi nuolemaan minua. minulta pääsi aivan kauheat emätin pierut miehen naamalle ja lapsikin heräs siihen...hävetti...
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Turkilmas
Tuli muuten mieleen vielä yks itselle sattunut nolo kakkajuttu. Olin yökerhossa sellaisessa pintaliitomestassa kavereiden kanssa. Iski sitten kaamea kakulihätä ja lopulta oli vaan pakko mennä paskalle. Se jo itsessään oli tosi noloa kun varmaan jokainen tietää mikä trafiikki on naisten vessoissa yökerhoissa.

Ajattelin sitten fiksuna mimminä vaimentaa ääniä laittamalla paperia pyttyyn. Laitoinkin ihan reilusti, mutta silti kuului "plöts plöts", joten lisäsin vielä pyttyyn paperia.

Lopuksi sitten vielä pyyhkiminen ja tottakai just silloin oli tullut liimakakka (tiedättehän, pyyhkii ja pyyhkii ja kakkaa vaan on pyllyssä). No mä pyyhin ja pyyhin ja pyyhin...ja tietty tuhlasin aikalailla paperia.

Kun sitten vedin vessan, niin se vesi nousi aivan reunoihin saakka...eikä laskenut!!!! Katselin ympärilleni, ei vessaharjaa....mietin ja mietin mitä tehdä, mutta en vaan keksinyt mitään.

Tää kakkareissu kesti varmaan 15 min. yhteensä ja loppui siihen että avasin oven ja totesin takana oleville mimmeille (muka paheksuneena, muka olisin just itse mennyt vessaan) ettei sinne kannata mennä kun joku on tukkinut pytyn...

Voi PASKA että hävetti :xmas:
 
harmautunut
Sain opiskelukaveriltani hänen avaimen, jotta pääsisin rauhassa lukemaan erääseen uusintatenttiin. Tein jo lähtöä takaisin koululle, kun ajattelin että käympäs jännityspaskalla, kun en koulun yleisessä wc:ssä kehtaa töräyttää.
Multa tuli siis ihan löysät pönttöön, enkä tajua mistä ihmeestä sain päähäni että "olis pitäny kokeilla ensin toimiiko huuhtelu, hieman olis noloo jos ei toimisi.."
Kappas vaan, kun aloin vetämään pönttöä, mitään ei tapahtunutkaan!!
Yritin wc-paperia laittaa pönttöön, mutta eihän se vaikuttanut, kun koko vesi oli ihan ruskeaa.
koko huushollista oli katkaistu vedet, eli en saanut keittiön hanastakaan, loppujen lopuksi myöhästyin kokeestanikin kun aika menikin epätoivoisesti sotkujen piilottamiseen, mikä ei edes onnistunut...
En kuitenkaan kehdannut sanoa mitään opiskelukaverilleni tästä :)
 
me oltiin mun miehen kans tunnettu varmaan pari kuukautta ja sitten sekstailtiin mies siis takana. Jotenkin lipsahti ohi ja sattui. Miestä enemmän kuin mua. Seuraavana aamuna miehen pallit oli aivan mustat ja kipeät. Siinä oli sitten fiilistä lähtee juhannuksen viettoon ja miestä ei oikein inspiroinut saunoa muitten kun mun kanssa. Hih.
 
potilas
kerran hammaslääkärillä ollessani sain todella pinnistellä siinä tuolissa etten olis pieraissut.Onneksi olo lopulta helpotti.Kun kävelin pois hammaslääkärin ovesta tuli aivastus jonka jälkeen vuosituhannen kamalin pierun räjäys!
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
:LOL: :LOL:

Mä menin joskus ukon jälkeen veskiin, ku oli käyny isolla asialla ennen talkoisiin lähtöö, kattelin sit, että ei oo herra vetäny vessaa, eikä yhtäkää paperinpalaa pöntössä, että ei vissiin oo takapuoltaan pyyhkiny. Tuli sitte ukko kotio ja asiasta mainitsin ja ukolla sattumoisin housut täynnä tavaraa.
 

Yhteistyössä