hauskin pieru/kakka/alapää juttu mikä sulle tai tutulles on

Silloin se oli kyllä karmeaa, mutta nyt jo huvittaa. Kesätöissä kaupankassalla palvelin pari tuntia asiakkaita ripulit housussa kunnes tuli tauko ja pääsin sanomaan pomolle, että oon varmaan vatsataudissa ja sitten kotiin. :snotty:
 
miss embarrased
Olin aloittanut uudessa työpaikassa ja istuin palaverissa myyntijohtajan kanssa hänen huoneessaan. Kun nousin ylös, tuntui jotenkin "kostealta" ja menin vessaan - huomatakseni, että megalomaaniset kuukautiset olivat falskanneet siteen ohi päästäen kaiken veren housuihin. Pikkareihin ja tummiin farkkuihin. :O

Vielä tänäkin päivänä mietin, MITÄ jälkiä siihen tuoliin jäi......! Ja sanoamttakin selvää, että pidän aika matalaa profiilia kyseisen johtajan lähettyvillä... :(
 
"huh"
Kerran tuli sellossa hillitön ripuli housuihin. Siellä sitten vessassa riisuin ja pesin kalsarit ja tummat farkut (onneksi oli kopissa pikku lavuaari!!) ja puin ne märkänä takaisin päälleni ja olin muina miehinä. Onneksi oli pitempi paita, ettei märkä persus näkynyt.
 
tartsika
Joskus kun olin toipumassa keuhkoputkentulehdukesesta, intouduttiin silloisen poikaystävän kanssa touhuilemaan. Kesken mun alapään nuolennan sain yskäkohtauksen ja pierasin vahingossa jätkän naamalle :ashamed: Harvemmin mua hävettää mutta sillon hävetti.
 
hihh
Mulla oli kerran oppilaitoksessa hirvee pissihätä. Tauolla kiirehdin vessaan, avasin kopin oven istuin pöntölle ja annoin tulla... unohdin avata wc-pytyn kannen, joten housuni olivat ihan pississä. Ei auttanut kuin laittaa takki vyötärölle ja lähtee polkemaan kämpille pesulle ja vaatteenvaihtoon... :D

Kaveri oli kerran pierassu kirjastossa ja talonmies oli kuullut sen ja ajanut ulos. Hyvä ettei saanut porttikieltoa kirjastoon pieremisen takia... :D
 
"kärpässieni"
Mies hieroi kipeitä lihaksiani ja laittoi yhteen kohtaan urheiluvoidetta, mitä lie kylmäsalvaa se oli. Sitten sen enempiä ajattelematta sujautti kätensä housuihini aikeissa "lämmitellä" vähän muutakin kuin pohjelihaksiani. Arvatkaapa, mitä urheiluvoide tekee limakalvoille joutuessaan? Ukko perhana vuoroon nauroi ja vuoroon yritti epätoivoisena pysyä vakavana ja pyydellä anteeksi, kun yritin jäähdytellä ja kuurata majavaani puhtaaksi siitä hemmetin voiteesta. Kuumotti ja kirveli melko tehokkaasti.
 
tää on niin tuore juttu ettei oikeen vielkään naurata.yks kesä oltiin miehen kanssa napsittu alastonkuvia myös alapääjuttuja.viime syksynä äitini pyys mua kopsaamaan lasten kuvia cd:lle koneelta,yleensäkin laitan kaikki kuvat cd:lle koneelta.no kumminkin tää mun äitille menevä levy lojui parisen kk täällä meillä himassa muitten levyjen joukossa ennenku muistin sen äitille antaa.voitte varmaan arvata että ANNOINKO OIKEAN LEVYN??? ja huippu on se että äitillä oli omassa kodissaan ystäviä kylässä kelle hän halusi näyttää lapsenlapsiensa kuvia...jiihaa,huippufiilis :ashamed:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;26019581:
tää on niin tuore juttu ettei oikeen vielkään naurata.yks kesä oltiin miehen kanssa napsittu alastonkuvia myös alapääjuttuja.viime syksynä äitini pyys mua kopsaamaan lasten kuvia cd:lle koneelta,yleensäkin laitan kaikki kuvat cd:lle koneelta.no kumminkin tää mun äitille menevä levy lojui parisen kk täällä meillä himassa muitten levyjen joukossa ennenku muistin sen äitille antaa.voitte varmaan arvata että ANNOINKO OIKEAN LEVYN??? ja huippu on se että äitillä oli omassa kodissaan ystäviä kylässä kelle hän halusi näyttää lapsenlapsiensa kuvia...jiihaa,huippufiilis :ashamed:
:LOL::LOL:laugh: Anteeksi ap. En voinut olla nauramatta, mutta ymmärrän ettei sinua varmaankaan pahemmin naurattanut.
 
"huh"
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;26019581:
tää on niin tuore juttu ettei oikeen vielkään naurata.yks kesä oltiin miehen kanssa napsittu alastonkuvia myös alapääjuttuja.viime syksynä äitini pyys mua kopsaamaan lasten kuvia cd:lle koneelta,yleensäkin laitan kaikki kuvat cd:lle koneelta.no kumminkin tää mun äitille menevä levy lojui parisen kk täällä meillä himassa muitten levyjen joukossa ennenku muistin sen äitille antaa.voitte varmaan arvata että ANNOINKO OIKEAN LEVYN??? ja huippu on se että äitillä oli omassa kodissaan ystäviä kylässä kelle hän halusi näyttää lapsenlapsiensa kuvia...jiihaa,huippufiilis :ashamed:
Auts, tää oli jo oikeesti paha.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
tapahtunut?
Koulun ala-asteella oli teline voimistelua ja tehtiin rekillä kieppiä. Se tuntuu mahassa kun menet siihen tangolle. ja opettaja autto: kiepin teossa ja minä päästin pierun samaan aikaan ilman että pystyin pidättelemään...arvaa nolottiko. Juoksin nauraen väline varastoon.

toinen nolo juttu: söin jäätelöä veljen huoneessa ja sen jälkeen pieretti. no ajattelin piereskellä sitten siinä sängyllä, ei se tuu kotiin kumminkaan.
Paitsi tuli kavereidensa kanssa ja arvaa nolotti kun veli kailottaa kavereilleen että joo minä olen ollut huoneessa ja paska haisee.

olin 13 vee.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
[QUOTE="kärpässieni";26019567]Mies hieroi kipeitä lihaksiani ja laittoi yhteen kohtaan urheiluvoidetta, mitä lie kylmäsalvaa se oli. Sitten sen enempiä ajattelematta sujautti kätensä housuihini aikeissa "lämmitellä" vähän muutakin kuin pohjelihaksiani. Arvatkaapa, mitä urheiluvoide tekee limakalvoille joutuessaan? Ukko perhana vuoroon nauroi ja vuoroon yritti epätoivoisena pysyä vakavana ja pyydellä anteeksi, kun yritin jäähdytellä ja kuurata majavaani puhtaaksi siitä hemmetin voiteesta. Kuumotti ja kirveli melko tehokkaasti.[/QUOTE]

Mulle on käynyt sama :ashamed: Myöskään pippuri ei tunnu hyvälle alapäässä. Muttei siitä sen enempää.
 
"vieras"
[QUOTE="kärpässieni";26019567]Mies hieroi kipeitä lihaksiani ja laittoi yhteen kohtaan urheiluvoidetta, mitä lie kylmäsalvaa se oli. Sitten sen enempiä ajattelematta sujautti kätensä housuihini aikeissa "lämmitellä" vähän muutakin kuin pohjelihaksiani. Arvatkaapa, mitä urheiluvoide tekee limakalvoille joutuessaan? Ukko perhana vuoroon nauroi ja vuoroon yritti epätoivoisena pysyä vakavana ja pyydellä anteeksi, kun yritin jäähdytellä ja kuurata majavaani puhtaaksi siitä hemmetin voiteesta. Kuumotti ja kirveli melko tehokkaasti.[/QUOTE]

Jalopeno on myöskin turhan tulista limakalvoilla...
 
"vieras"
[QUOTE="huh";26020233]Auts, tää oli jo oikeesti paha.[/QUOTE]

en ainakaan minä! siis en ollut ainut juntti 20:00 jälkeen! Minä en edes anna ottaa itsestä kuvaa vaikka vaatteet päällä!
 

Yhteistyössä