Hakutulokset

  1. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    http://aijaa.com/3pf8gm Tuossa kuva testistä purettuna (rv5+3). Yritin saada molemmat kuvat samaan linkkiin mutta en perhana onnistu. Kerro jos haluat vielä nähdä miltä näytti rv4+2. En nyt jaksa säätää.... :P Mä en ostanut enää uutta digiä, vaan odotin raskain tunnelmin varhaisultraan asti...
  2. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mamido: sain myös rv5+3 (pas-raskaus) digiin "raskaana 2-3", ja olin hanskoja tiskiin heittämässä. Olin tehnyt toisen digin samalla tuloksella rv4+2, joten mielestäni olisi selvästi pitänyt jo tulla 3+...! Tein vielä sen virheen että googlailin kaiken maailman keskustelupalstat läpi, ja niin...
  3. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei, tulin pitkästä aikaa lukemaan, aloitin edelliseltä sivulta ja Siidan jännitysnäytelmä tempaisi mukaansa. Voi kun olisin mieluusti lukenut toisenlaisen lopun! Pahoittelut Siida! Itsekin muistan hyvin sen turhautumisen ja luovutusfiilikset esikoisen yritysajalta. Hän sai alkunsa vasta...
  4. T

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Devine, surullisia uutisia. :( Paljon voimia! (.) Onko kellään ollut kunnon vatsatautia (esim. Noro) raskausaikana? Täällä rajut vatsataudin oireet päällä nyt, alkoi ihan puun takaa muutama tunti sitten. Esikoinen sairasti n. viikko sitten, ja oli kyllä kunnon tauti.
  5. T

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Ekan kerran alkoi vuotaa plussan jälkeisenä päivänä 4+0 ja vuoteli muutaman päivän, ja toisen kerran 9+3 ja silloin vuotoa tuli viikko. Tuon takia ultrattiin 10+ viikolla ja etinen istukka näkyi, se on aika usein syynä vuodoille. Omat riskinsä on toki tuossakin, mutta tieto kyllä helpotti! Mehän...
  6. T

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Tsemppiä devine! Uskoisin että tiedän miltä tuntuu, itsellänikin hävisi raskaudesta nauttiminen vuotojen myötä. Eikä siihen paljon auttanut tieto siitä, että suuri osa kivuttomista vuodoista on harmittomia. Onneksi se varmuus sieltä pikkuhiljaa palaa, kun syy vuodoille löytyy ja vauva voi hyvin...
  7. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    En ole hetkeen kirjoittanut mitään, aika on vähän kortilla esikoisen ja töiden kanssa! :) Täällä on syntynyt monta vauvaa! Onnea kaikille!:love::love: Meillä oli tänään nt-ultra, jossa kaikki oli hyvin!:love: En tiedä mistä johtuu, mutta olen tässä raskaudessa ollut paljon vähemmän...
  8. T

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    (.)Täällä myös oli tänään nt-ultra, jossa ei mitään huolestuttavaa nähty! ❤️ Riskisuhde oli tuhansia. Pikkuinen majaili ihan tuolla lantionpohjassa kohdun ahtaimmassa sopukassa, mutta kääntyili onneksi sen verran että hyvät mitat saatiin. Ainoa "harmi", että saatiin ihan kamalat kuvat...
  9. T

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Voimia tyyppinen ja Summer2! Olen seurannut ketjua taka-alalta ihan alusta asti, mutta en ole tohtinut kirjoittaa mitään. Alkuraskaus on ollut henkisesti hyvin raskas vuotojen takia (syyksi löytyi etinen istukka), ja pelko keskenmenosta on elänyt koko ajan. Dopplerin ostaminen helpotti hiukan...
  10. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea janne!:love: Täällä samat kuulumiset! Viikkoja 7+3 ja pähkinä sykkeineen nähty ultrassa. Kyllä oli taas epärealistinen fiilis tuijottaa sitä ruutua!:love::love: Btw, samaan aikaan meidän kanssa tuli toisesta huoneesta ulos pariskunta, joka ei selvästi ollut saanut hyviä uutisia. Melkein...
  11. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    ^ Tuo on kyllä ihan hullua, niin selvä viiva näkyy. Itse käytin hoidoissa monen vuoden ajan pelkkiä sofeja, ja mulle ne ei antaneet värillistä viivanpaikkaa ikinä! Tulin vielä kertomaan, että ainakaan minun kohdalla väärä viikkotulos digitaalisessa ei tarkoittanut mitään. Tänään ihan oikean...
  12. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mielenkiinnosta kyselen, onko teidän ultra Taysissa vai kaupungin ultrassa? Meillä eka hoitoalkuinen raskaus ultrattiin rv7+ taysissa lapsettomuuspolilla, joten yllätyin kun tähän toiseen tulikin kutsu Hatanpäälle... Onnea kovasti raskaudesta teille!! <3 En tiedä muistaako minua täällä kukaan...
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    neIHM, sulla kyllä antaa niin selkeää haamua että oksat pois! Ihme homma jos ei johdu hcg-noususta nuo! Täällä puhuttiin digitesteistä. Googlella löytyy kaavio minkä pohjalta CB digitalin viivoja tulkitaan, ja ainakaan sen mukaan ei pitäisi tulla kuin yksi viiva negatestiin... :/ Mä muuten...
  14. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Välli :( Joku kiinnittymisyritys tais olla kuitenkin. En usko että yleislääkäri antaa clomireseptiä, etenkään jos ei gyn. tilannetta ole ensin tarkistettu. Ootko varannut ajan jo? Oudsille myös tsemppiä! Suosittelen miettimään niitä tutkimuksia, miehen ikä ei käsittääkseni rajaa hoitoa...
  15. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun mielestä Vällin testeissä on ihan ilmeinen haamu.
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hah, yritin äsken (testit tallessa) mutta kamera kyllä hukkaa sen vähäisenkin informaation. Mutta laitanpa kuitenkin: Alempi dpo5 jonka tein "nollanäytteeksi" :D. Ylempi dpo8 aamu (alkion ikä 7vrk) ja luonnossa huomaa noissa aivan pienen eron. Mutta hyvinkin olisi voinut olla viivanpaikka...
  17. T

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei, täältä ainakin löytyy yksi toivon mukaan rohkaiseva tarina! Mulla onnistui 5.icsin tuoresiirto 2013. Amh oli tuolloin 0.4 ja siihen asti kaikki alkiot pääsääntöisesti huonoja. Kyseisessä hoidossa saatiin kaksi rupuista alkiota, joista toinen näytti siltä ettei selviä, ja toinen oli...
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Menee kohta silmät kieroon. :D Välli, ihan kuin jotain olisi, peukut pystyyn että on todellista. Sullahan oli vasta dpo8(?), niin on kyllä hyvin aikaista iltanäytteestä testailla. Todennäköisimmin alkio olis kiinnittynyt eilen, jos olet oviksesta varma. Mulla näkyi dpo8 aamunäytteessä jotain...
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Töppönen, ei tullut paljoa, ja se vähä oli rusehtavaa eikä kirkasta. Toistaiseksi näyttäisi loppuneen... Vällin testeissä näkyy jotain hentoista, mutta mulla ei myöskään ole kokemusta tuosta merkistä. Itse en ole tässä kymmenen vuoden hoitotaipaleen aikana saanut yhtään väärää haamua, puhtaita...
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pc:stä tykkään, tulee vahva viiva aikaisin! Apteekin oma antaa mun näkemyksen mukaan aikaisin viivan, mutta se pysyy vaaleana pitkään. Hieno viiva! Mun piti lopettaa testailu, mutta jatkoin koska tuli VERTA. :( Viivat ei kuitenkaan ole hävinneet mihinkään. Tässä tämän aamun testit, kaikki...

Yhteistyössä