Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Välli mun silmään näyttää niinku tossa sun viivassa olis väriä. (y)
Mikä dpo sulla on menossa ?

Täällä alkaa olla ovis lähellä :ROFLMAO:
Olisin laittanu tikusta kuvan, mutta puhelin ei taas halunnu tehdä yhteistyötä :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Tää testaamine o todella koukuttavaa ha just pistin tilsuksee jotai mammaksin testejä,koskaa enne oo semmosii käyttäny :)

Piti sit yöllä kj ei unta eex sasnu tehä taas testi tunnin pidäteltyäni ja tommone taas tuli :unsure: nyt pidän taukoa ehkä sinne maanantaihi tän testaamisen suhteen jos vaa pystyn ;)



Nyt pitää lähtee nuotimmsn kevätjuhliin ja aatells etyä tuo mun 6v poika menee syksyllä kans kouluun jo. ;)
 
Onkos teillä kokemusta Apteekin herkästä ultra-testistä? Ei taas pystyny oleen testaamatta kun mies toi semmosen ja eipä se näytä ku viivanpaikkaa :cry:
On. Mies kanssa osti sellaiset tästä kierrosta. Voin laittaa kuvat. Mutta kokemusta siis vain kierrosta, josta nyt raskaus alkoi. En osaa sanoa onko sellainen testi, mikä helposti näyttää viivanpaikkaa.
 

Attachments

Mä en ainakaan voi tuntemusten perusteella bongata ovista, koska esim. viime kierrossa nippailut oli vahvimmillaan jo viikkoa ennen ja lopun aikaa oli vaan satunnaisia lieviä nipsuja. Limoja ei juuri ole, joten niistäkään ei voi päätellä juuri muuta kuin sen että ovis on tuloillaan tai jo mennyt. Testit on mulle siis ainoa tapa tietää päivä jokseenkin tarkkaan.
 
No ai. Just kysyin kaverilta, joka valokuvaaja ja se sano ettei tuu jos ei oo väriä mistä muodostua. Mut siellähän voi sitä väriä vähän olla vaikka ei silmällä nää hyvin. Esim. kemialliset justiin. Tai näin kuvittelisin. No mut meen nyt tolla mun kaverin tiedolla, koska se on mulle parempi vaihtoehto. :D
No en tiedä niin tarviiko niinkään väriä vaan syvemmän kohdan testissä mikä voi tulla vaikka vaan viivanpaikan varjosta. Negatiivihan kääntää tummuuserojakin värien lisäksi. Ja olen ihan viivanpaikat ilman kemiallisia saanut näkyviin.
Mutta toki, voihan olla että joku muu tietää paremmin ja tietenkin pitää uskoa se itselle parempi vaihtoehto (y)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä