Hakutulokset

1. M

Pyykinpesukonetta hankkimassa

Vanha kone sippaa hetkellä millä hyvänsä. Uusi pitäis etsiä. Nykyinen on päältä täytettävä ja veikkaisin että 5 kilon pyykille. Haluaisin koneen johon mahtuu enemmän pyykkiä, kun lapsiakin on. Mutta miten osaan valita oikeanlaisen kun niitä on niin paljon erilaisia. Hintaakaan ei saisi...
  2. M

KIRPPISTIETÄJÄT/-KONKARIT HOI! Mitä kannattaa maksaa kirppiksellä lasten kirjoista?

Riippuu kirjan kunnosta. Kyllä minä voisin hyväkuntoisesta haluamastani kirjasta tuon hyvinkin maksaa. Ei niitä moni ihan ilmasekskaan viiti myydä. Mut jos kirja jo valmiiks jostain repsottaa niin euro maksimi.
  3. M

Olen keski-suomesta. Hmm. ehkä matkaa on liikaa. Joutuisi laittamaan matkahuollon kautta.

Olen keski-suomesta. Hmm. ehkä matkaa on liikaa. Joutuisi laittamaan matkahuollon kautta.
  4. M

5-vuotiaalle minkä merkkinen pyörä?Mistä?

Laitatko yv:nä kuvaa ja lisätietoo jos mahdollista:)
  5. M

Kyllähän se on ihan lapsesta kiinni. Meillä opittiin ajamaan ilman appareita just ennen kun lumet tuli. Ja siitäkin syystä vaihdettais jo isompaan että pikkuveli saa periä pienemmän pyörän.
  6. M

Tollaset löydöt on kivoja:)
  7. M

Vielä lisäys siihen et lähinnä kiinnostas tietää mikä on hyvä ja kestävä, koska vaikka hinta ois uutena 250e voi sellasen vähän käytetyn saada puolet halvemmalla:)
  8. M

Millanen kerrossänky kannattaisi ostaa alle kouluikäisille lapsille?

Sitä olen katsellut myös, mutta ei ole sellaista kellään tutulla niin en oikeen tiedä.
  9. M

Millanen kerrossänky kannattaisi ostaa alle kouluikäisille lapsille?

Eli kokemuksia kaivataan. Esim. tuota Ikean Tromsöä on aika paljon myynnissä käytettynä niin tuli heti mieleen että mahtaakohan olla huono. Saisi olla myös edullinen, käytettykin kävisi vallan hyvin.
  10. M

Ei lapsen pph ymmärtänyt :/

toivottavasti tämä oli vitsi!
  11. M

Raskaana olen ja hiuksia lähtee tukoittain =( Kohta olen kalju =( Mistä johtuu?

sano neuvolassa, jos kerran jo ennen raskautta alkoi niin vähän outoa.
  12. M

mitä lahjaksi 4v pojalle?

potkulauta
  13. M

Haluan ostaa potkupyörän+potkulaudan

Mutta en saa ilmotusta tonne uuteen markkinapalstaan. Käykö sinne tämä sama tunnus? Tietääkö joku missä ois edullisia ja hyviä?
  14. M

Onko paikalla vanhempia joiden lapsi aloittaa koulun pienryhmässä?

Oikean päätöksen varmasti teit. Minulla poika 4v. ja kun neuvolan testeissä epäiltiin jotain hahmottamishäiriötä/keskittymishäiriötä tms. niin aluksi ajattelin että ei voi olla ja vähän masennuinkin. Jotenkin sitä haluaa lapselleen parasta ja toivoo että kaikki olisi ok. Vielä asiaa ei ole sen...
  15. M

Pystytkö olemaan 5viikkoa ilman alkoholia?

jep. kolme vuotta jo ollut.
  16. M

harmittaa (joulusta)

Näyttikö se harmittavan niitä muita sukulaisia ollenkaan? Vai huomasivatko ees?
  17. M

Saako kysyä mitä saitte "Hyvä kiertään" -ketjusta lapsille lahjaksi?

Olin tosi tyytyväinen:) Ja ennen kaikkea lapset tykkäsivät
  18. M

ku mulla on tuommonen...

Joo kyl voi ostaa karkkeja:)
  19. M

Onko mitään arvoa

tunnearvoa?

Yhteistyössä