Hakutulokset

  1. D

    Nyt kaikki hyvät vinkit auton käynnistämiseen kehiin!

    500 000km ajettu volvo lähti tänään kolmen päivän seisomisen jälkeen ihan tuosta noin vaan, ei ollu roikassa, kun en muistanu laittaa. niin ja pakkasta se -30
  2. D

    Tyttö antoi hamsterille nimeksi

    Pojan käärme on Töpseli..
  3. D

    missä myydään asetonia?

    kuivuu automaalin kaa nopeemmin...
  4. D

    missä myydään asetonia?

    mä suosittelisin ksyleeniä, halvempaa kuin asetoni ja paremman hajuista.
  5. D

    Hola!

    Mitäs tänne kuuluu? ei oo pariin vuoteen varmaan tullu pahemmin pyörähdettyä.
  6. D

    Femoden-pillerit

    tarviiko kukaan 2 liuskaa noita? Mulla jäi yli enkä viittis roskiin laittaa jos joku noita käyttää, yhteyden saa yv:llä.
  7. D

    Aloitus 12.05.2008

    Moi! Tännehän on tullu uusiakin, kiva! Hain tänään jotain puhdistuslitkua jolla olis tarkoitus aloittaa tää kilojen karistus kunnolla... Saas nyt nähdä kuinkas mulla tuo tehoaa, yhessä ketjussa oli samalla liemellä tippunut kivasti..No joo pyykin silitykseen.. :wave:
  8. D

    Aloitus 12.05.2008

    No niin! Nyt se sitten alkaa! Aamupaino oli edelleen siinä 70kg paikkeilla ja toivottavasti jo ens viikolla lukema olisi pienempi. Mahan ympärys on 80.. Mä lähen tällä lailla liikkeelle että jätän KAIKKI makeet pois :'( , mitenkähän siitä selviää? Syön kevyemmin , eli paljon kasviksia...
  9. D

    Jätetäänkö "kummit" hankkimatta?

    Mun vanhemmalla pojalla on kummit ja pienemmällä ei.. Eka joulu arvelutti että isompi saa ison läjän paketteja ja pienempi unohdetaan.. Mutta onneksi vanhemman pojan kummit ottivat ostoksissaan huomioon myös tämän pienemmän ja toivat kummallekin paketit ja nyt pienempää muistettiin myös 1-vuotis...
  10. D

    onko jokin nettikauppa, josta saa rattaat osamaksulla?? ei hobbyhall ja anttila

    Ainakin vaunula.fi:ssä on edullisia, en tiä osamaksumahdollisuudesta..
  11. D

    sektiohaavan yläpuolella "röllykkä"kohouma

    Kyllä se katoo!! Voi tosin mennä aikaa, mulla meni muistaakseni useempi kk ellei jopa vuosi.
  12. D

    Eikö ylipainoiset ihmiset saa ollenkaan ehkäisypillereitä?

    Hieman ylipainonen ja syön pillereitä, mun BMI on noin 27.En oo kuullu ees moisesta! :o
  13. D

    Kyllä nämä e-pillerit vaan lihottaa...

    Taisi olla semmonen kuin mersilon tai jotain sinnepäin... Muut kyllä sopii.. Ja luultavasti sullakin on se normaali verikoe-juttu kolmisen kuukautta pillereiden aloittamisesta..
  14. D

    Kyllä nämä e-pillerit vaan lihottaa...

    mulle tuli jostain pilsuista 20kg kolmessa kuukaudessa ja maksa-arvotkin oli ihan päin... Lopetin pilsut ja tuo ylimääränen turvotus katosi noin kahdessa kuukaudessa ihan itekseen. Käy usein otattamassa ne asat ja alat jos alkaa paino nousta nopeesti.
  15. D

    Tässäpähän kärsin

    Mun mummu sanoi joskus että ihmisen suolistossa on noin 2-3kg pa*kaa joten jos vedät pussillisen, noin 500g lakua ja ravaat vessassa, niin sähän tavallaan laihdut? Eikö? :laugh:
  16. D

    Aloitus 12.05.2008

    Heippa! Saako liittyä seuraan? Oon kyllä jo nyt dieetillä mutta porukan tuki olisi tervetullutta, mittaa on 163 ja painoa 70 ja puntari pitäisi saada tuonne 60kg paikkeille. Mahtuisi omat vaatteet päälle taas. =)
  17. D

    kenellä aurinkoihottumaa??

    Tuokin aiheuttaa melanoomaa... Ihan jo siksikin.En mäkään lääkäreistä tykkää mutta joskus on pakko alistua..
  18. D

    kenellä aurinkoihottumaa??

    Käänny ihotautilääkärin puoleen, osaa sanoa parempia vinkkejä. Mä oon ottannu heti aamusta ennen ulos menoa ihan reseptivapaan allergialääkkeen, en tiiä onko sillä sitten ollut vaikutusta ihan varmasti, mutta kutina ei ainakaan oo ollu niin pahaa.
  19. D

    rescue- koirat

    Totta! Erään ihmisen kiltti ihana kultanen noutaja tappoi mun kanat ja oma pahasti hakattu koira puolusti mua henkeen ja vereen..
  20. D

    kenellä aurinkoihottumaa??

    kuules, kokeile allergialääkettä tai sitten täysin suojaava vaatetus.. Taitaa olla ainoot mahdollisuudet, tai solarium? Mulle tulee ihan mihin tahansa jos ehdin palaa auringossa, jos sk 50 menee vartti-30min ja meikä palaa..

Yhteistyössä