Tässäpähän kärsin

justina
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
se on se lakupussi joka kuiskailee kehoituksia ottaa vielä yksi...
No juu... Tai paremminkin se huusi mun korvaan. Mutta nyt se on kaapin perällä jauhopussien takana. Toivottavasti unohdan sen huomiseksi :whistle:
Et muuten unohda... se on lakua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja justina:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
se on se lakupussi joka kuiskailee kehoituksia ottaa vielä yksi...
No juu... Tai paremminkin se huusi mun korvaan. Mutta nyt se on kaapin perällä jauhopussien takana. Toivottavasti unohdan sen huomiseksi :whistle:
Et muuten unohda... se on lakua..
Niinpä :p :ashamed:
 
se toinen täti harmaantui
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Se perkuleen pussi tuli ja käveli mun tyköni... Taas istutaan kohta huussissa varmaan. En ymmärrä miksi ihmisellä ei ole itsekuria??? :kieh:
MEillä ne herkut syö kotitonttu joka asuu hellan välissä, kummasti se käy salaa napsimassa herkut kaapista ihan vaivihkaa ;)


 
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti harmaantui:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Se perkuleen pussi tuli ja käveli mun tyköni... Taas istutaan kohta huussissa varmaan. En ymmärrä miksi ihmisellä ei ole itsekuria??? :kieh:
MEillä ne herkut syö kotitonttu joka asuu hellan välissä, kummasti se käy salaa napsimassa herkut kaapista ihan vaivihkaa ;)
Ai teillä on sellanen... Mä kyllä luulen, että meillä kans välillä pistäytyy jonkun sortin hiiri, tms. napsimassa keksit ja muut jutskat.
 
se toinen täti harmaantui
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti harmaantui:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Se perkuleen pussi tuli ja käveli mun tyköni... Taas istutaan kohta huussissa varmaan. En ymmärrä miksi ihmisellä ei ole itsekuria??? :kieh:
MEillä ne herkut syö kotitonttu joka asuu hellan välissä, kummasti se käy salaa napsimassa herkut kaapista ihan vaivihkaa ;)
Ai teillä on sellanen... Mä kyllä luulen, että meillä kans välillä pistäytyy jonkun sortin hiiri, tms. napsimassa keksit ja muut jutskat.
joo sit se aina välillä villiintyy ja sotkee huushollin, ihan mahdoton otus.
 

Yhteistyössä