Hakutulokset

  1. E

    modet hei.

    olin lukemassa subway ketjua siirtyessäni sivulle 4 tuli ilmoitus minulla ei ole oikeutta lukea sivua ja pyydettiin kirjautumaan jonka jälkeen tuli ruutuun error...
  2. E

    mitäpä tähänkin sanoisi

    tuli huonoja uutisia ja menny pari päivää itkeskellessä.toinenkin poika on autistinen:'(
  3. E

    akvaarion ulkosuodatin

    siis käyttökokemuksia kaipaisin.itsellä 140l purkki sisä-suodattimella ja siihen olen ulkosuodatinta harkinnut.mutta ei ole tietoa mikä suodatin on hyvä hinta/laatu suhteeltaan
  4. E

    hinnoittelu apuja pyytäisin

    mitä vois pyytää kuparivuoista on pieniä matalia. pieniä korkeita. ja isoja. kaikissa on toisella puolella jokin kuviointi ovat siistejä joskin hieman tummentuneita ja kaikissa on ripustuslenkki
  5. E

    rakkaat kaikkitietävät palstalaiset apuja kaipaan!

    milloin on sopivaa lähettää adressi?suru uutinen tuli tänään
  6. E

    saaameri

    joku halvatun sotanorsu potki mun pikku koiraa ulkona!!.oli päässyt ukolta karkuun odottakoot saa kyllä kuulla kunniansa kun sen akan tavotan
  7. E

    mistä voisi ostaa akvaarion?

    siis semmoisen pyöreän pallomaisen koko noin 30litraa..juu tiedän ei kaloja saa laittaa alle 40l. tulee kotilon majaksi =)
  8. E

    onko tietoa (hampaista)

    mietin tässä kun yksi hammas on nyt poistettu ja ensi viikolla toinen lähtee niin onko siinä jotakin aika rajaa kuinka pian saa mennä poistattamaan hammaskiveä ja paljonko se maksaa yksityisellä?
  9. E

    kurittomat kersat(tilitystä)

    voisitteko ystävällisesti opettaa kersojanne ettei se ole niin kivaa juosta rapusta rappuun rämpyttelemässä ovikelloja ja koputtelemassa oviin niin että koirat haukkuu |O terveisiä vaan tän talon A-rapun mammoille pitäkää lapsenne sisällä jos ette niitä kuriin saa!
  10. E

    avonista elä avaa jos ei kiinnosta

    elikkäs palaan nyt aiheeseen kun lupasin kertoa ruusut ja risut. ensin risuihin ..totta jotkut tuotteet ovat voimakkaan hajuisia ei kuitenkaan päänsäryksi asti. ja ruusuja, pakkaukset ovat selkeitä helppokäyttää ja rasvat eivät haise pahalle ja imeytyvät hyvin
  11. E

    avonin kosmetiikka

    kiinnostaisi tietää millaisia tuotteet ovat? käyttö kokemuksia kenelläkään?myyjää paikalla?
  12. E

    miten kannattaisi myydä?

    minulla on kaksi Ticet to heaven pukua toinen 74cm "kumimainen"ja toinen 110cm välikausi puku puvut kaksi osaisia menisikö paremmin kaupaksi yhdessä vai erikseen?
  13. E

    mikron polttimo

    miten sen saa vaihdettua?meillä kärähti alle vuoden vanhasta mikrosta polttimo saako sitä itse vaihdettua?
  14. E

    koiran leikkauksesta

    onko kenelläkään tietoa kuinka hoituu sellaisen uros-koiran leikkaus jolla toinen kives ei ole laskeutunut??
  15. E

    mä rupeen lakkoon

    oon palstaillu ihan liikaa tuntuu siltä että kaikki alotukset on samoja vai kuvittelenko vain ...
  16. E

    kissa ihmiset APUJA KAIVATAAN

    kyseessä 4v cornari jolla oli vatsassa tulehdus sai antibiootti kuurin ja oli hetken aikaa ok ja sitten taas vatsa kuralla lääkäri sanoi että vaiva voi muuttua krooniseksi. onko mitään tehtävissä vaiko se viiminen piikkikö ainut vaihtoehto?
  17. E

    ehkäisy

    noniin kolmas synnytys takana lapsiluku täynnä siis kysyn nytten mitä tästä eteenpäin piuhat poikkiko?
  18. E

    kuivaksi opettelu housut

    ostin postissa mollavauvan kuivaksi opettelu housut ovat kokoa L olisi pitänyt mahtua vaan eipä ei masu puristuu ikävästi ilmeisesti tehty hyvin kapeille lapsille :ashamed:
  19. E

    apua mikä sitteri?

    siis viimeeksi ostanut sitterin vuonna 2001 mikä olisi hyvä merkki,malli käyttö kokemuksia?hintoja jne..

Yhteistyössä