Hakutulokset

1. E

Sf-mitasta ja vauvan painosta

Tähän saakka sf-mitta on mennyt lähellä yläkäyrää. Ultrassa viikolla 30+6 kone antoi painoarvioksi 1800g. Nyt sf huitelee jo yläkäyrän yläpuolella. rv34+0 sf oli 35cm. Tuleeko jättivauva? Diabetestä ei ole, on tehty rasitukset ja kaikki sokeriseurannat. Olen normaalipainoinen ja lapsiveden määrä...
  2. E

Neuvoja hankintoihin

Onko vaippojen vaihto sängyn päällä hankalaa? Kannattaako hoitopöytää ostaa muutamaa kuukautta varten? Itselläni ei ole hyvää korkeaa pöytää muuta kuin ruokapöytä ja vessassa "pöydäksi" ei käy pesukone, koska sellaista ei ole (taloyhtiössä ilmainen hyvä pesutupa). Jos hoidan vauvaa sängyn...
  3. E

Tukivyö, neuvoja?

Olen rv24+5 ja karmeat liitoskivut+issias. Sain fysioterapeutilta lainaan tukivyön, sellaisen jossa on nyöritys takana ja remmit sivuilla, hakaset edessä. Sitä saa pitää vain 2 viikkoa, sen jälkeen pitää ostaa oma jos auttoi. Olen ihan ulalla, en tiedä näistä tukivöistä mitään. Tuokin tuntuu...
  4. E

Vaunuehdotuksia!

Hyviä vastauksia! Itse olen pitkä, joten työntökorkeutta saa olla. Ja tosi monissa näytti olevan itse vaunu/ratasosa aika matalalla. Brioissa mielestäni ainakin nettikuvien perusteella koppa paljon korkeammalla. Mitä mieltä ootte: ilmakumi vai ilmakennorenkaat? Ja totta, tavarakori...
  5. E

Vaunuehdotuksia!

Yllätysesikoista odotellaan viikolla 21. Pikkuhiljaa oon ruvennu tutkailemaan millasia vaunuja on tarjolla ja aika pihalla olen, kun ei oo mitään kokemusta kärryttelystä yleensäkään. Kaikki vinkit siis erittäin tervetulleita! Vauva syntyy autottomaan perheeseen, ja hissittömään kerrostaloon...

Yhteistyössä