Hakutulokset

  1. T

    Mä en kestä sitä, että lapset valvoo myöhään.

    on väsynyt saattaa jo iltapalalla marista väsymystään ja ylensä nukahtaa sänkyyn välittömästi joskus saattaa lukea kirjaa. meillä herätään aikasin eli 06.00-0.700 välissä. uutena vuotena lipsuin että saatte katsoa raketeita mutta eiväthän nuo reppanat jaksaneet =)
  2. T

    Mä en kestä sitä, että lapset valvoo myöhään.

    juu meillä on herätys myös viimeistään 7.00 ylensä kyllä 06.00-06.30 välillä. itse olen aamu uninen mutta mä ite tarvin sen oman ajan ja hiljasuuden ja siks meillä ylensä ollaan viimeistään jo 20.00 nukkumassa tänään jo n. 19.30 ja eilen simahtivat jo seittämältä =) meillä on ukon kanssa...
  3. T

    Mä en kestä sitä, että lapset valvoo myöhään.

    nii ja miten toi näyttää et ois 8,5 kun siis lapset 8v,5v ja 3½v =)
  4. T

    Mä en kestä sitä, että lapset valvoo myöhään.

    näin meilläkin ja lapset 8,5 ja 3½v tai no oli viikko tai viikonloppu niin 19.30-20.30 ovat jo ihan tasan nukkumassa. heräävät aikasin touhuavat koko päivän niin uni tulee aikasin. välillä nolottaa kun tokaluokkalaisen kaverit tulevat vielä 20-21.00 hakeen ja mä ilmotan jo että tyttö...
  5. T

    Toimiiko laivalla (silja) Visa Electron -kortti,

    muistelisin että ite nostin jostain infosta tai jostain..
  6. T

    Oooo... Farmvilleen saa navetan!

    mä lisään itteni kans eli naapureita kaipailen :wave: :wave: onx siinä jotain rajaa montako lehmää sinne navettaan mahtuu.. toisin mulla itellä on vasta säälittävät 3 lehmää että ne nyt taitaa ainakin mahtua :D
  7. T

    Fazerin erikoissuklaa?!?!?

    ostin varmaan kuukausi takaperin enkä tykännyt siitä..vaikka muuten suklaan ystävä olenkin.
  8. T

    haluaisin farmvilleen naapureita

    köh köh
  9. T

    Oooo... Farmvilleen saa navetan!

    mäkin uusi mikä on ribboni ja mistä niitä tulee?
  10. T

    Haista paska ja turpa kiinni tyhmä

    mun 7v tyttö kun suuttu niin huusi aina tyhmä papana pää mut joo on se lievempää tohon..nyt tyttö 8v ja kun suuttuu ni ovet paukkuu ja lattiat tömisee *odottelee kauhulla murkku ikää*
  11. T

    Pääsitkö autokoulun inssin ekalla kerralla läpi?

    kirjalliset ekalla inssi tokalla yhden tosi pikkusen mokan takia.. toisin inssin jälkeen en oo autoo ajanut..tosi noloo =( yli vuosi aikaa
  12. T

    haluaisin farmvilleen naapureita

    :wave: :wave: saa laittaa yytä =) :wave: :wave:
  13. T

    haluaisin farmvilleen naapureita

    löytyskö täältä?? =)
  14. T

    onko vaatekoko L 42 vai 44?

    mä käytän vaatetta joissa lukee L mutta jos numeroin niin kyllä se on paidoissa 40-42 ja farkuissa 42-44
  15. T

    Isin pippeli on kuin

    :laugh: :laugh:
  16. T

    Isin pippeli on kuin

    :laugh: :laugh:
  17. T

    Joko olette pakanneet talvikamppeet pois?

    jotain jo oon pois laittanu mutta en kaikkia
  18. T

    kenellä vastuu kyse silmälasin ostosta

    mikä on prismalasit? ne ottivat mun numeron mutta viimeksi meni 2kk aikaa että sain ajan. nyt on kiire ja tosiaan ajikortti kädessä toivon mukaan ens kuussa ja laseista ei tietoakaan.

Yhteistyössä