Haista paska ja turpa kiinni tyhmä

....
Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
Näin kuului äskön 7v esikoisemme suusta kun häntä komensin.
Sairasta siskoaan löi nyrkillä.

Jos se on tätä jo nyt niin mitä se on sitten murkku iässä ??
Mä en pärjää tuon kanssa :headwall: |O
se "kaisa" opettanut. Ootko ollut puhe yhteydessä Kaisan äitiin enään sen paita jupakan jälkeen?
 
Jokainen lapsi kokeilee joskus rajojaan. Jos ei kokeile, niin se on mun mielestä huolestuttavaa.

Mutta jos äiti kokee ettei pärjää lapsensa kanssa, niin kannattaa hakea jostain apua, ennen kun homma riistäytyy käsistä.
 
Minä 8-vuotiaana näytin isälle keskaria ja huusin perään vielä: "on mulla sitte v***umainen isä!"... Hävetti heti. Tiesin, että väärin mutta purkauduin silti ärsytyksessäni. Oli kyllä viimenen kerta (toooki myönnän, että teini-iässä tuli "yhtäsuntoista" huudeltua). Kitkeytyi ilmeisesti pois sillä, että aina oli opetettu ettei noin puhuta ja kerran riitti rajojen uhmaus :)
 
hohoijaa
kyllä niin aletaan valistaa kun toinen tänne tulee ihmettelemään lapsensa käytöstä.Jos vaikka olis tv:Stä moisen kuullut.Miksi aina olis vanhempien vika?kai lapsetkin saa suuttua ja purkaa tuntojaa.asiasta varmaan keskustelevat ap lapsensa kanssa myöhemmin kunhan ensin rauhoittuu. Älkää aina aloittako vanhempiin kohdistuvaa hyökkäystä kasvatukseen liittyen.
 
v
hei ap1
minun ekaluokkalaiseni saattaa sanoa mulle että OLE HILJAA kun komennan tai sanon asiasta sen sadannen kerran.. siitä seuraa jäähyä, keskustelu ja anteekpyyntö.
kasvamisen piikkiin asian olen laittanut asian, uhmaahan tuo on.rajojen etsintää.

 

Yhteistyössä