Hakutulokset

  1. Joandra

    PELAATKO NETTIPOKERIA?

    Löytyykös palstalta kuinka monia, jotka pelaavat nettipokeria? - Millä sivustoilla? - Kuinka usein? - Mitä pelejä? - Leikkirahalla, oikealla rahalla vai freefolleja?
  2. Joandra

    MILLOIN PINNASÄNGYSTÄ ISOMPAAN SÄNKYYN? + Neuvoja nukuttamiseen

    Minkäikäisenä lapsenne on siirtynyt nukkumaan pinnasängystä isompaan sänkyyn? Miten yöt sujuivat siitä eteenpäin? Muita kokemuksia?
  3. Joandra

    MITEN IRTI KÄDESTÄ NUKUTTAMISESTA?

    Meillä 1v 10kk poika, joka edelleen joudutaan nukuttamaan kirjaimellisesti kädestä pitäen. 9kk:teen asti kovat koliikkivaivat ja senkin jälkeen paljon sairastelua ja sairaalareissuja. Hyviä vinkkejä?
  4. Joandra

    nextdirectory kokomerkinnät

    http://www.nextdirectory.eu/index.asp Kuka tilannut em. verkkokaupasta? Kuinka kokomerkinnät pitävät paikkaansa esim. 92cm vaatteissa tai yleensäkin. Vielä jos olisi antaa mittoja jostakin kyseisestä kaupasta ostetusta vaatteesta, niin olisin enemmän kuin iloinen :)
  5. Joandra

    TSEMPPIKETJU NIILLE, JOTKA AIKOVAT LOPETTAA TUPAKOINNIN

    Tsempataampas toisemme nyt pääsemään irti tästä paheesta! Itse olen yrittänyt lopettaa monia monituisia kertoja, huonoin tuloksin. Raskauden ajan olin kokonaan polttamatta. Nyt haluaisin päästä irti tupakoinnista lopullisesti!
  6. Joandra

    Kertokaahan HALPOJA verkkokauppoja ulkomailta

    Kertokaahan HALPOJA verkkokauppoja ulkomailta, josta löytyy vaatetta 92 cm ->
  7. Joandra

    HALUAISIN PUKEA 1,9KK POIKANI VIELÄ SÖPÖSTELY VAATTEISIIN

    MUA ÄRSYTTÄÄ KUN POJILLE EI LÖYDY ENÄÄ SÖPÖÄ JA IHANAA VAATETTA KOOSSA 92 ->ON SPIDERMANIA, PÄÄKALLOA, SKEITTIVAATETTA JNE... TOINEN ON KUITENKIN VIELÄ NIIN PIENI, EIKÄ TIEDÄ SPIDERMANEISTA YM YHTIKÄS MITÄÄ :( MISSÄ KAIKKI SÖPÖT KUVIOT: NALLE PUH, PLUTO JNE?
  8. Joandra

    Te, joilla pysyvä MAREVAN lääkitys

    - Ikä? - Mitä tukoksia ollut? - Geenivirhe? - Miten arki lääkkeen kanssa?
  9. Joandra

    KOKEMUKSIA LASSIE SUPRATECISTÄ?

    - Pitääkö vettä? - Vesipilari? - Onko kosteussuojattu? - Kannattaako hankkia lassietec vai lassie supratech?
  10. Joandra

    CANDY CD 451 T

    Kellään kyseistä astianpesukonetta? Oltaisiin ostamassa, muttei mistään löydy mitään tietoa kyseisestä koneesta. Hakusessa energiankulutus, pesutulos, kuivaustulos ym?
  11. Joandra

    Kokemuksia ATARAXISTA?

    Minkälaisia kokemuksia Ataraxista alle 5 vuotiailla lapsilla? Oletteko antaneet sen 5ml, vai vähemmän? Onko auttanut? Meillä poika sai vesirokkoon Atarax-siirappia, enkä uskaltanut ensimmäisellä kerralla antaa kun 3ml. Pojalla ikää 1v 7kk, painoa 12kg.
  12. Joandra

    Pettynyt RUSKOVILLAAN!

    Tilasin eilen pojalleni Ruskovillan lapaset ja sukat. Sukat laitoin tänään paljaaseen jalkaa kuomien sisälle ja lapaset paljaaseen käteen-peukalopotti-toppahanskojen alle. Pakkasta -8, poika oli ulkona tunnin ja sisälle tullessaan jalat ja kädet jääkylmät..kova on liikumaan ja touhuamaan...
  13. Joandra

    Minkälaiset sukat CORETEX kenkiin?

    Kertokaahan joku viisaampi, minkälaiset sukat saa olla coretex kengissä jotta toimisi oikein? Pojallani olen aina pitänyt sukkahousut+villasukat..tämä on kuitenkin ilmeisesti väärin :headwall: Neuvokaahan nyt!
  14. Joandra

    KUVABOXIT, KUVABLOGIT YM. NETISSÄ...

    Saako näitä kuvaboxeja, kuvablogeja ym. käyttää tuolla kirpputoriosiossa, jos yrittää myydä vaatetta/tavaraa? Niitähän ei saisi käyttää kaupalliseen tarkoitukseen...joten onko sitten väärin kuvata vaatteita/tavaroita, laittaa ne kuvaboxiin tai blogiin ja linkittää tänne??? Eilen olin itse...
  15. Joandra

    LAZY-palikoita...rakentelusarja

    Mistä saa ostettua Lazy-palikoita?
  16. Joandra

    1- vuotiaidenne "nesteen" määrä vuorokaudessa?

    Mitä 1- vuotiaanne saa nestettä vuorokaudessa? Meillä maitoa menee n. 400 ml vuorokaudessa. Vettä en saa menemään juuri ollenkaan. Mehua saa joskus 200 ml. Tuntuu vaan hirveän vähältä määrältä. Maitoa joisi varmaan niin paljon kuin annettaisiin, mutta olen muutenkin joutunut rajoittamaan...
  17. Joandra

    KITINÄ / ITKU

    Pojalla nyt ikää 1 v 1 kk. Ja pikkumies kitisee / itkee koko ajan. Mielestäni se on sellaista valittamiskitinää - itkua. Esim. ruokaillessa, jokaisen lusikallisen välissä. Koko ajan roikkuu lahkeessa kiinni, enkä voi tehdä edes päivittäisiä tiskauksia ym. Onko muilla samaa tilannetta?
  18. Joandra

    Ystäviä RAAHE - OULAINEN - VIHANTI

    Täällä 25 vuotias 9 kk ikäisen pojan äiti kaipailisi ystäviä. Pääkaupunkiseudulta olen tieni löytänyt tänne ihanaan rauhaan, eikä uusia tuttavuuksia ole vielä kerennyt etsiskellä. Vastailkaahan, jos kiinnostusta löytyy.

Yhteistyössä