HALUAISIN PUKEA 1,9KK POIKANI VIELÄ SÖPÖSTELY VAATTEISIIN

MUA ÄRSYTTÄÄ KUN POJILLE EI LÖYDY ENÄÄ SÖPÖÄ JA IHANAA VAATETTA KOOSSA 92 ->ON SPIDERMANIA, PÄÄKALLOA, SKEITTIVAATETTA JNE...

TOINEN ON KUITENKIN VIELÄ NIIN PIENI, EIKÄ TIEDÄ SPIDERMANEISTA YM YHTIKÄS MITÄÄ :( MISSÄ KAIKKI SÖPÖT KUVIOT: NALLE PUH, PLUTO JNE?
 
v
Minä taas inhoan muutenkin noita hemmetin printtejä. Miksei voida valmistaa MYÖS pojille ihan perus värikästä vaatetta? Kaikki on jotain mustaa ja ruskeata ja maastokuosia :x :x.
 
sama
Itse en kanssa tykkää noista hahmoista, onhan muutama sellainenkin vaate ihan kiva. Siksi tulee paljon ostettua ulkomailta, kun vaihtoehtoja on huomattavasti enemmän. Tosi kivoja nalle vaatteita olen löytänyt, vaikka ei juuri puhia olis ollutkaan.
 
jep
No takuulla löytyy vaatteita, kun ajelet vähän pidemmälle kuin se lähin Prisma. Kokeile myös huutista ja nettikauppoja.

Nalkuttavan talonmiehen kertomien lisäksi esim. Aborinha ja Girandola
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
No takuulla löytyy vaatteita, kun ajelet vähän pidemmälle kuin se lähin Prisma. Kokeile myös huutista ja nettikauppoja.

Nalkuttavan talonmiehen kertomien lisäksi esim. Aborinha ja Girandola
Meillä sinne parempiin kauppoihin onkin matkaa 150 km ;)
Ehdotelkaas nettikauppoja, josta löytyy halpaa lastenvaatetta (h&m:n hintasta)

 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Itse en kanssa tykkää noista hahmoista, onhan muutama sellainenkin vaate ihan kiva. Siksi tulee paljon ostettua ulkomailta, kun vaihtoehtoja on huomattavasti enemmän. Tosi kivoja nalle vaatteita olen löytänyt, vaikka ei juuri puhia olis ollutkaan.
tuo on totta, mä ostan suurimman osan vaatteista ulkomailta. Saa edullisempaa ja hauskempaa vaatetta.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
No takuulla löytyy vaatteita, kun ajelet vähän pidemmälle kuin se lähin Prisma. Kokeile myös huutista ja nettikauppoja.

Nalkuttavan talonmiehen kertomien lisäksi esim. Aborinha ja Girandola
Meillä sinne parempiin kauppoihin onkin matkaa 150 km ;)
Ehdotelkaas nettikauppoja, josta löytyy halpaa lastenvaatetta (h&m:n hintasta)
No tämän vuoksi kerroinkin, että on olemassa myös huutis, jossa edullisesti näitä kalliimpia merkkejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
No takuulla löytyy vaatteita, kun ajelet vähän pidemmälle kuin se lähin Prisma. Kokeile myös huutista ja nettikauppoja.

Nalkuttavan talonmiehen kertomien lisäksi esim. Aborinha ja Girandola
Meillä sinne parempiin kauppoihin onkin matkaa 150 km ;)
Ehdotelkaas nettikauppoja, josta löytyy halpaa lastenvaatetta (h&m:n hintasta)
No tämän vuoksi kerroinkin, että on olemassa myös huutis, jossa edullisesti näitä kalliimpia merkkejä.
En oikein tuosta huutiksesta tykkää. Haluan nähdä mitä ostan. Pari kertaa on tullut ostettua niin huonokuntoista tavaraa..

 
nalkuttava talonmies
minä ostan mainittuja merkkejä varastoon alesta. Ei hinta ole mitenkään paha silloin. Ja housuja sekä pitkähihaisia paitoja käytetään ympäri vuoden...
 
Non compos mentis
http://www.ellos.fi/ListPage/Category.aspx?CategoryId=35545

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10218
 
Mun kokoa 110 käyttävä poikani kulkee edelleen "söpöstelyvaatteissa". Eli on Mikkiä, Plutoa, Salama Mc Queenia (poika itse rakastaa sitä yli kaiken), Bamsea, eläinkuvioisia vaatteita, paljon uusretroja, froteeta, veluuria....joo, on myös hieman Spidermania ja pääkalloa/hämähäkkiä koska kuuntelen jo tuon ikäisen omiakin mielipiteitä vaatetuksen suhteen, ja pääkallot, kitarat, liekit ja hämikset ovat rok rok rok kolmevuotiailla :xmas:

Eikä ole edes vaikeaa löytää & ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi. Ostan sellaista, mikä miellyttää silmää ja kukkaroa: Lindex, H&M, Stockmann, Benetton,KappAhl, Seppälä, kirpputorit, marketitkin (no, sitä ns. kallista merkkivaatettakin on, mutta suurin osa on ihan kohtuuhintaista)...mutta ymmärrän toki sen, ettei kaikilla paikkakunnilla ole näin hyvää tarjontaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
http://www.ellos.fi/ListPage/Category.aspx?CategoryId=35545

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10218
Kiitokset! Olin unohtanu ton elloksen ihan täysin!
 
unikuu108
lindex ja kappalh? mä kans inhoon niitä pääkalloja ja muita actionukkeleita..mut retrokuosiset vaatteet on kivoja.. joten niissä autot ei haittaa tai robotit jne..

kyllä h&m löytyy kans 92 kokoisia ihan ok vaatteita.. ilman noita pääkallo hirvityksiä..
 

Yhteistyössä