PELAATKO NETTIPOKERIA?

Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
Löytyykös palstalta kuinka monia, jotka pelaavat nettipokeria?

- Millä sivustoilla?
- Kuinka usein?
- Mitä pelejä?
- Leikkirahalla, oikealla rahalla vai freefolleja?
-Poker stars
-Päivittäin
-Käteispeliä (2c/5c)
-Oikealla, TOTTA KAI!

Jas pelaan itse asiassa tälläkin hetkellä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
Löytyykös palstalta kuinka monia, jotka pelaavat nettipokeria?

- Millä sivustoilla?
- Kuinka usein?
- Mitä pelejä?
- Leikkirahalla, oikealla rahalla vai freefolleja?
-Poker stars
-Päivittäin
-Käteispeliä (2c/5c)
-Oikealla, TOTTA KAI!

Jas pelaan itse asiassa tälläkin hetkellä! :D
TÄÄLLÄ MYÖS

:)
 
vieras
Kokeillut olen oikealla rahalla, tosi pikkusummilla kylläkin. Ei ole mun juttuni, ei älli riitä. Pitäisi osata vähän laskeskella todennäköisyyksiä sun muuta, jotta ihan oikeasti voisi pärjätä muutenkin kuin hyvällä tuurilla. Mun mies harrastaa asiaa ihan tosissaan, nytkin katselee jotain pokeriturnausta netistä "opiskelumielessä". Ihan kivasti on välillä voittanut ja sitten ollaan voitoilla koko perheelle ostettu jotain kivaa tai tehty yhdessä jotain hauskaa.
 
Eli siis mieheni kautta innostuin pelaamaan. Ennen halveksin ja tiuskin avokilleni, kun jaksoi istua jumalattoman pitkiä aikoja koneella pelaamassa. Vaan jäihän siihen täysin koukkuun kun siihen pääsi sisälle :)

- Mä pelailen Pokers starsilla ja Pokerihuoneella pääasiassa
- Päivittäin.
- Kaikki pelit menee: eniten tykkään ehkä hold emista ja studista
- Freerolleja ja jonkun verran oikealla rahalla

 
Alkuperäinen kirjoittaja Joandra:
Eli siis mieheni kautta innostuin pelaamaan. Ennen halveksin ja tiuskin avokilleni, kun jaksoi istua jumalattoman pitkiä aikoja koneella pelaamassa. Vaan jäihän siihen täysin koukkuun kun siihen pääsi sisälle :)

- Mä pelailen Pokers starsilla ja Pokerihuoneella pääasiassa
- Päivittäin.
- Kaikki pelit menee: eniten tykkään ehkä hold emista ja studista
- Freerolleja ja jonkun verran oikealla rahalla
Minä naputtelin aikani noita turnauksia ja sittareita. Turnaukset vaan vie niin pirusti aikaa että ei jaksa eikä oikein pysty jos kakarat on hereillä. Sitten kokeilin käteispeliä ja taivas aukesi! :LOL: Voi pelata sen aikaa kun huvittaa ja kytätä hyviä käsiä vaikka maailman tappiin. Sen olen huomannut että kännissä ei kannata pelata, arvostelukyky kärsii. Näköjään myös poksussa! Ja siis pelkkää holdemia.
 

Yhteistyössä