Hakutulokset

  1. L

    Voi voi kun on miehellä ollut rankka vapaapäivä *sadatusta*

    Aika osuvasti.. mun mies tällä hetkellä vaihtaa jotain pakosarjan tiivistettä intopinkeenä hallilla..
  2. L

    Minkä seuraavista ottaisit aviopuolisoksesi ja rakastaisit häntä maailman loppuun saakka

    Taidan olla poikkeava ja valkata ton takametsien erakon, jotenkin tulee oma ukko-kulta mieleen.. :laugh: :heart:
  3. L

    voihan röhnä mikä olo

    Mulla toi sama tauti jo viikon muhinu.. flunssalta vaikuttaapi..
  4. L

    Milloinka on teidan haapaiva?

    5.10 ensimmäistä vuotta avion satamilla polskitaan :heart:
  5. L

    onko kokemusta tai tietoa

    mun äiti kans tosta piimästä sano et levittää, antaa hetken vaikuttaa ja pyyhkii pois ja pesuainerätillä vielä lopuks. mut ymmärsin et ei sovi kangas pinnoille.
  6. L

    Lapsien ajantajusta..

    En mä nyt niin huolestunu, ihmettelin vaan kun ajattelin et tajuais jo mut eiköhän opi pikapuoliin..
  7. L

    Lapsien ajantajusta..

    Missä iässä teidän lapset on tajunneet ajanmääreitä esim. eilen, tänään ja huomenna.. hämmästyin ku mun miehen 5v kysyi että monenko yön päästä se on kun ilmotin että tänään mennään korkeasaareen.. Mites teillä??
  8. L

    Mitä muita sivuja on??

    volvolandia ainaki harrastelumielessä, en ole varma onks siellä myytävänä...
  9. L

    voi helvetti tekis mieli vetästä kännit

    Mulla on tehny mieli monta viikkoa jo... Ja saa tehdäkin, ens vuonna sitte vasta (nyt rv 16+2) Oon jopa unia nähny kännireissuilta ja niissäkin se juominen on tyssänny baaritiskille ku tilatessani oon aina tajunnu etten voikkaan ottaa.. Ei edes unissa sallittua näköjään.. :|
  10. L

    Miksi paino ei tipu?

    Toivotaan et alkaa sujumaan paremmin!! jos se oikeesti on siitä lääkityksestä ku kaikki muu kalorit ja liikunnat näyttäis olevan kohillaan painonpudotukseen!! Tsemppiä!! :hug:
  11. L

    Miksi paino ei tipu?

    onko sulla kilppari-lääkitys varmasti kohillaan? jos lääkäriltä kysyis auttaisko annostuksen muuttaminen??
  12. L

    Miksi paino ei tipu?

    ja muista juoda PALJON!!! ..........vettä......... ;)
  13. L

    Miksi paino ei tipu?

    vajaatoiminta kuulema aiheuttaa lihomista joo. voihan olla syynä jos et ennen oo harrastanu liikuntaa et läski muuttuu lihakseksi ja lihashan on painavampaa kamaa. onko ympärysmitassa tuntunu?? Sinnikkäästi vaan, älä luovuta!! :flower:
  14. L

    Sikiön koko ja lasketun ajan muuttuminen ultrassa

    Testissä näkyminen riippuu ihan siitä kuinka hanakasti keho tuottaa sitä "raskaushormonia" yksilöllistä taas tuokin.. mulle sanottiin neuvolassa että todennäköisin hedelmöittymisajankohta on n. 12 pv ed kuukautisten alkamispäivästä.
  15. L

    Sikiön koko ja lasketun ajan muuttuminen ultrassa

    Mulla oli viikolla 11+3 sikiön pituus 5,9cm ja laskettu aika aikaistu 1 päivällä..
  16. L

    Minkä kanssa syötte uudet perunat?

    Sillin, sinappi tai ravintolafilee parhaita!!
  17. L

    Omat farkut jalassa rv 16+1!!!

    Onhan sulla vielä matkaa jäljellä, eiköhän se masu sieltä vielä kerkiä esiin!! =)
  18. L

    Omat farkut jalassa rv 16+1!!!

    Ei ole lantiomallisia koskaan ollu ku ne valuu rumasti mun päällä, ihan on reilusti navan seudulla vyötärö!
  19. L

    Omat farkut jalassa rv 16+1!!!

    Mihin ihmeeseen se sun vauva mahtuu!! Taitaa hipoa selkärankaa?? :D
  20. L

    Omat farkut jalassa rv 16+1!!!

    Olis ihan ihanteellinen max toi 5kg!!!

Yhteistyössä