Voi voi kun on miehellä ollut rankka vapaapäivä *sadatusta*

  • Viestiketjun aloittaja äkänen akka
  • Ensimmäinen viesti
äkänen akka
:kieh:
Ihan monta tuntia on saanut yksin olla (lapset hoidossa) ja vielä kehtaa haukotella ja nuokkua sohvalla!! Minun "vapaa"päiväni täyttyvät kotiaskareista, lasten erotuomarina olosta, koulutehtävistä ja yleisesti asioiden hoidoista.

Kyllä suoraan sanoen viduddaa, että yksi sitten ihan pokkana istuu silmät ristissä ja kertoo miten paaaljon oli kotihommia tehtävänä! Joopa, kukahan tiskikoneenkin äsken koulutehtävien jälkeen tyhjensi :whistle:
 
totuus
kUUNTELIN radiosta jotain entisten nuorten toiveradiota ja siellä oli joku hubbaloora-höppölöppä-osio, jossa sanottiin:

on kahdenlaista influenssaa.
sitä tavallista, johon naiset ja lapset sairastuu
ja sitten sitä todella rankkaa, joka kaataa sänkyyn ja vie kaiken toimintakyvyn, tekee tosi kipeäksi (en muista miten toimittaja sen selitti, mutta tosi hyvin kiteytti) johon kaikki miehet sairastuu.

Oli minulla hauskaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
kUUNTELIN radiosta jotain entisten nuorten toiveradiota ja siellä oli joku hubbaloora-höppölöppä-osio, jossa sanottiin:

on kahdenlaista influenssaa.
sitä tavallista, johon naiset ja lapset sairastuu
ja sitten sitä todella rankkaa, joka kaataa sänkyyn ja vie kaiken toimintakyvyn, tekee tosi kipeäksi (en muista miten toimittaja sen selitti, mutta tosi hyvin kiteytti) johon kaikki miehet sairastuu.

Oli minulla hauskaa.
Totta tuokin!
Kukaan ei ole koskaan ollut niin kipeä kuin esim. flunssaan sairastunut mies...
 

Yhteistyössä