Hakutulokset

  1. M

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Meilläkin neljä kissää,jotka onneksi yhtä lukuunottamatta pakenevat pikkuneitiä kauhuissaan turvaan.Yhtä vahdimme kun lapsi sen kanssa touhuaa,mutta vaikuttaa kissakin vaan nauttivan kun toinen retuuttaa. Koiravanhuksemme jouduimme valitettavasti lopettamaan kun neiti ei antanut sille mitään...
  2. M

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Eipä ole täälläkään tullut käytyä ikuisuuksiin.Meidän Hetuliini-neitokainen on eläväinen tapaus.Tukea vasten kävellä posottaa ja konttailee vauhdilla.Onnellinen lapsi tuntuu olevan.Kellään maailmassa ei voi olla niin leveä hymy kuin meidän tytöllä,en tajua mistä semmonen tullu kun vanhemmilla ei...
  3. M

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    En oo päässy tänne ikuisuuksiin..nettiyhteydet ollu poikki heinäkuusta asti ja asutaan niin korvessa että tuntui että jäädään täysin yhteiskunnan ulkopuolelle,mutta nyt toimii!On se hirveetä miten ei ihminen osaa enää elää ilman nettiä. Kova stressi on ollu elämässä viime aikoina ja piti jo...
  4. M

    Onko kukaan asunut talossa jossa on päiväkoti/ryhmis

    Oon asunut kerrostalossa,jossa suoraan alapuolellani oli päiväkoti.Se oli auki vain ma-pe klo7-17 ja eipä tuo häiriöksi ollu.Äänet kuulu pihalta ku lapset ulkoili ja saa sinne mennä touhuaan omien lasten kaa,mutta tietysti itse vastaat niistä.
  5. M

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Tulinpa pitkästä aikaa tänne lueskeleen kuulumisia.Kesästä on nautittu ja kaverin ensi viikolla olevat häät on mua työllistäneet kun kaasona hälle yritän hääräillä.. Eilen käytiin tytön kaa 4kk neuvolassa.Painoa oli 6705g ja pituutta 63,3cm.Neitistä on tullut kauhea syöppö,kiinteät alotettiin...
  6. M

    G:Kuinka monena päivänä olet harrastanut seksiä tällä viikolla?

    3 tai 4kertaa,tämä on normaalia enempi ku oli pitkään hiljaista,ukko teki vaan töitä ja katto telkkaa ja joi olutta;piti jo suoraan sanoa että meikäläinenkö ei enää kiinnosta pätkän vertaa että vois joskus tulla mun kaa sänkyyn harrastaan seksiä ja johan alkoi tapahtuu.Ihme hommaa ku kaikki...
  7. M

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Meillä neiti 3kk ja mitat neuvolassa oli 6110g,61,3cm ja päänympärys 39,9cm.Neuvolatäti hösötti taas painosta kun painoa tullut vähemmän ja menee nollakäyrällä.Sain 2kk neuvolasta jo asiasta stressin ku paino oli silloin 5755g eli terkkarin mielestä liian vähän.Syntymäpaino oli siis 4840g.Nyt...
  8. M

    Mitähän pitäis tehdä tuon miehen kanssa?

    Vaikuttaa että ei mies ota täyttä vastuuta vaan on itsekin vielä lapsi.En oikein usko että muutosta tulee ellei mies sitä itse halua.Olette varmaan keskustellut asiasta..oletko varma että olet sanonut asian kyllin selvästi että mieskin tajuaa..olis reilua sua kohtaan että mieskin heräis välillä...
  9. M

    Kehu lapsesi isää!

    Todellinen monitaituri,jonka rinnalla tulee välillä (lue vähän väliä alemmuuskompleksi).Meillä yhteinen pian 3kk vauveli ja miehen kaksi kouluikäistä lasta aiemmasta liitosta.Mies tekee (valitettavasti)pitkiä työpäiviä,mutta jaksaa silti olla aina hyväntuulinen.Mies osaa tehdä ja tekeekin...
  10. M

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Onko kukaan reissannu vauvan kaa kaukomaille?Ollaan menossa Thaimaan Rayongiin helmikuussa,jolloin meidän tytteli 11kk.Mietityttää pitkä matka ja kaikki..Kertokaa ihmeessä kokemuksia reissuistanne?
  11. M

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Esikoinen syntyi 40+1 kiireellisellä sektiolla,joka kesti 5min.Synnytys käynnistyi 2vrk aiemmin säännöllisillä supistuksilla ja lapsiveden menolla,mutta synnytyssalissa ponnistus ei tuottanut tulosta vauvan ison koon ja virhetarjonnan vuoksi.
  12. M

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Esikoinen nyt 2,5kk ja ite täytän pian 33v.Toiveissa ois myös sisaruksia saada tai ainakin sisarus,mut hoidellaan ny esikkoa vähän isommaksi.
  13. M

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Perjantai 13.päivä tosiaankin..mulla alkoi jo menkat ja tyttö oppi pyörähtelemään selältä vatsalle,nyt sitä ei enää jätetäkään mihin sattuu..Tilaamani juhlapuku kaason tehtäviin saapui eikä ollut lainkaan sellainen kuin piti,sopii sentään päälle ja pakko se laittaa ku ei muuta ehi enää...
  14. M

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Olen käynyt täällä lueskelemassa muiden kuulumisia ja nyt itselläkin aikaa kirjoitella vihdoin.Meillä ristiäiset pidetty ja nimeksi annettiin Heta Loviisa. Angelsaat olla tyytyväinen kun Nella kasvaa noin hienosti,meillä Heta syntyessään 4840g ja 2kk neuvolassa 5755g.Oon ihan hermona tytön...
  15. M

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~Huhtikuussa -08* ~ ~ ~

    Niin ja tämän vauva-arjen keskellä nostan hattua kaikille yksinhuoltajille!En iki kuuna päivänä selviäis ilman miehen tukea,vaikka pikkuneiti ei ole edes mitenkään vaativa vauva.Tiedän et monilla on paljon rankempaa ja itse valittaa pikkuasiasta.
  16. M

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~Huhtikuussa -08* ~ ~ ~

    Täälläkin yöunet vaihtelee..Meidän neiti 3vko on alkanut niin sosiaaliseksi ettei malttaisi enää nukkua.Tosi paljon ihan virkkuna kattelee ja seuraa kaikkea tarkkaan.Toissayönä nukuttiin onneksi sentään 5h,mutta kukkui koko eilispäivän virkkuna ottaen vain pienet tirsat välillä ja minähän olin...
  17. M

    G:uusperheille

    1.Molemmilla erosta (vaikken naimisis oo koskaan ollut) aikaa reilu vuosi 2.Miehellä lapset entisestä liitosta 9v. ja 11v. 3.Reilu 2vuotta meni ennen ku ängettiin saman katon alle 4.Yhteinen lapsi ja mun esikoinen siis syntyi 2v4kk suhteen alkamisesta
  18. M

    D-vitamiinitipat

    Apua!!Täällä hukassa oleva esikoisen äiti,neiti on nyt vähän reilu 2vkoa.Aloitin Jekovit tipat tiistaina neuvolatädin ohjeen mukaan yhdellä tipalla.Jatko-ohjeistus multa uupuu eli kauanko jatkan yhdellä tipalla kun purkissa seisoo annettavan 3-5tippaa?Mitään oireilua tipasta ei oo neidille...
  19. M

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~Huhtikuussa -08* ~ ~ ~

    Edellisen kirjoittajan teksti tuntui kuin omilta ajatuksiltani vielä muutama päivä sitten.Väsytti ja itketti niin älynä ettei mitään järkee.Mies onneksi auttoi ja valvoi tytön kans parina iltana vähän pitempään (ja väsytti tietysti vuorostaan itsensä kun töissäkin käy).Sain nukutuksi pahimmat...
  20. M

    isot vauvat

    Meidän esikoinen tyttövaavi syntyi maaliskuussa 2008.Painoa 4840g ja pituus 53.Vielä synnytyssalissa ponnistaessa lääkärit arvioivat kooksi 4200g ja hyvin pitäis sopia.Homman pitkittyessä miettivät imukuppia,mutta onneksi päädyttiin sektioon.Ite ei olla isokokoisia niin yllärinä tuli..

Yhteistyössä