Hakutulokset

  1. M

    Hui mikä käärme!

    http://www.youtube.com/watch?v=Uqg3Pg2M9WU&feature=related
  2. M

    Tuleeko muiden ikävöityä kuolleita läheisiään enemmän aina näin juhlapäivien aikaan?

    Kun mulla nousee aina muistot niin kovasti pintaan. Tänään töissä tuli ihan hirveen kova ikävä mun isää ja oikein tuntui pahalta. Vaikka onhan siihen toki jo tottunut ettei isä täällä enää ole. Nytkin on tosi haikea fiilis. Mieleen tulee kaikki lapsuuden kesät ja juhannukset. Kun pääsisi...
  3. M

    Voiko tosiaan mennä töihin lakon aikana ilman mitään seurauksia?

    Siis jos lakko koskee kaikkia töitä. Riippumatta siitä kuuluuko liittoon vai ei. Niin voiko joku vain päättää olla noudattamatta lakkoa ja kieli ruskeana mennä duuniin? Aika typerää minusta.
  4. M

    Onko maaliskuu talvi- vai kevätkuukausi?

    Kun mun mielestä se on kevätkuukausi . Vaikka nyt ei siltä ihan näytäkkään :attn:
  5. M

    On tämä vaan hienoa! Kello on jo kuusi ja ulkona vielä valoista!

    Mä odotan kevättä ja kesää jo niiiiiin paljon!
  6. M

    Jos palstalla olisi oma BB keiden palstalaisten pitäisi olla "talossa" mukana?

    Täältä varmaan saisi koottua aika räväkän kokoonpanon :D
  7. M

    Mä oon niiiin tyytyväinen nyt!! Ei tarvii krapulasta kärsiä!

    Oli eilen ihan hilkulla ettenkö lähtenyt humppaamaan. Päätin kuitenkin jättää väliin ja aamulla heräsin ennen kasia hyvin nukkuneena ja pirteänä :D
  8. M

    Korkataanko vielä yksi olut?

    Tai vaikka kaksikin! Nyt maistuis muutaman sidun jälkeen taas mukavasti :D
  9. M

    Tää viikko on ollut ihan pjärseestä ja nyt on vasta tiistai!

    Tiiättekö sen tunteen kun ei mitään elämää suurempaa draamaa tapahdu, mutta kaikki ihan simppelit perusasiat menee ihan vituralleen. Kauhee hedariki iski, v*tuttaa niin ettei veri kierrä |O Oispa jo perjantai :attn:
  10. M

    Oletko hakenut lapsesi myöhässä hoidosta?

    Ja kuinka paljon olet myöhästynyt?
  11. M

    Muumilaakso, millaista asua?

    Onko kovin rauhatonta seutua? Onko levotonta vähemmistöä?
  12. M

    Meidän kääpiöhamsteri on kadoksissa *Löytyi*

    Mamma oli hetken tuossa iltapäivällä tyttöä hoitamassa ja olivat sitten päästäneet sen karkaamaan. En mä sitä mistään löydä, laitoin tohon matolle ruokaa ja vettä mut ei näytä houkuttelevan. Kaipa se nukkuu jossakin vaan, toivottavasti...
  13. M

    Monellako piilotellaan munaa tässä iltapäivän mittaan?

    Meillä ainakin :D
  14. M

    Ehtiikö sima vielä vapuksi?

    Jos tänä iltana teen.
  15. M

    Oletko saanut lapselle päivähoitopaikan lyhyellä varoitusajalla?*Muoks. Onnistui saada!*

    Niin siinähän se kysymys oli. Onko edes mahdollista saada paikkaa juuri siinä kahdessa viikossa tai jopa lyhyemmässä ajassa? Teen sijaisuuksia iltapainotteisesti ja nyt on tulossa ainakin kahden viikon pätkä johon tarvitsen kokopäivähoitoa. Siis onkohan mulla mitään tsäänssejä ku...
  16. M

    Mä iloitsin jo liian aikaisin!

    Tuoltahan se treffaileva Blondi edelleen kurkkii joka helkutin kerta ku sivua vaihtaa |O Tossa hetki sitten ei ollenkaa ilmestynyt, mut tosiaan ei kannata nuolasta ennenku tipahtaa :D
  17. M

    Sain lauantaina kuulla miten lähennyn mieheni kanssa aivan uudella tavalla...

    Miten rikastumme ja toteutamme unelmamme. Ja sitten musta voi tulla vaikka timantti!!! Amway :D :laugh: :laugh: :laugh: Ja kaikki on niiiiiin ihanaa ja ainoastaan tyhmät ja katkerat, laiskat ja negatiiviset ei siihen lähde mukaan B) VOE HELEVATA sanon mä :o
  18. M

    PINKYYYYYY!!!!

    Moi :D Tuuks pulkkamäkeen?
  19. M

    Tekeekö miehesi käsitöitä?

    ?
  20. M

    Onko jonkulla muullakin ihan sunnuntai olo?

    Semmonen pöljä fiilis... Tuleva maanantai ketuttaa ja jotenki tyhjänpäivänen olo muutenkin :/ Oispa perjantai :snotty:

Yhteistyössä