Sain lauantaina kuulla miten lähennyn mieheni kanssa aivan uudella tavalla...

Miten rikastumme ja toteutamme unelmamme. Ja sitten musta voi tulla vaikka timantti!!!
Amway :D
:LOL: :LOL: :LOL:
Ja kaikki on niiiiiin ihanaa ja ainoastaan tyhmät ja katkerat, laiskat ja negatiiviset ei siihen lähde mukaan B)
VOE HELEVATA sanon mä :eek:
 
papukaijan ruokottomat puheet
Tiesitkö tuollaista kuulemaan mennessäsi minne olet matkalla?

Mä jouduin erään toisen firman vastaavaan tilaisuuteen "sokkona" vietynä! :| EN TIETENKÄÄN lähtenyt mukaan touhuun!
 
Siis miehen sukulainen siihen hommaan on tainnut hurahtaa. Ja siis se homma on ku jostain lahkosta...
Siis tiesin olevani menossa Amway kutsuille ja kahville. Tosin luulin meneväni katsomaan niitä pesuaineita yms.
Mutta siellä olikin joku ihme nainen puhumassa hurmiossa ja suttaamassa fläppitauluun :LOL:
 
Piika-äiti
Ne värväystilaisuudet vetävät hurmoshenkisyydessään ja ihan rakenteensakin puolesta vertoja helluntaiväen tilaisuuksille.

Jos ei ole kovin tervejärkinen ja kyvykäs sanomaan ei, niin niistä pitää pysyä pois.
 
terkkari
pelottavinst aonkin, että ne uskoo siihen kakkaan itse ihan kybällä. Minäkin ihan ihmeissäni olen kuunnellut pari kertaa kuinka eräs pariskunta saarnaa, kuinka heillä on nyt juurikin tämän amwayn ansiosta aikaa perheelle jnejne...mutta silti he ovat kaksin noin 4 pvää viikosta reissussa ympäri suomen ja lapset kotona lapsenvahdin kanssa...mitä yhteistä aikaa se on?!
 

Yhteistyössä