Hakutulokset

  1. P

    35v+ odottajat, vol 2

    Täällä ilmoittautuu yks 41v. heinäkuun alussa plussan saanut. Joku kirjoitti täällä aikaisemmin että oli ollut "valekuukautiset" välissä ja laskettu aika olikin pidemmällä. Mulla oli myös niukat kuukautiset kesäkuun alussa, mutta mitään raskausoireita mulla ei ollut niiden jälkeen, ehkä olin...
  2. P

    40+ so what? (vol. 2)

    Ihanat onnittelut rva Mikkupyylle ja kiitokset kaikille rohkaisusta - alan kulkemaan rinta rottingilla ja maha pömpöllä, kai sitä on uskallettava olla onnellinen ja surtava vasta sitten jos suremisen aihetta on.....Kai se kuitenkin on niin että pitkä lapsettomuus jättää jälkensä ja sitä kantaa...
  3. P

    40+ so what? (vol. 2)

    Isot onnitteluhalaukset Mimulille! Mulle on käynyt lähipiirissä sillai että en ole paljon onnitteluja saanut kertoessani plussauksestani, kaikkien on vähän vaikea uskoa että vuosikausien tahkoamisen, itkujen ja lapsettomuushoitojen jälkeen olisin raskaana. Ja kun tää olis vielä mun eka raskaus...
  4. P

    40+ so what? (vol. 2)

    Ohoh.....mulla on ollut menkat kohta pari viikkoa myöhässä ja tein tänään raskaustestin, se näytti positiivista! Voiko tämä olla totta!!!!! Mulle on aikaisemmin tehty mm. neljä koeputkihedelmöitystä huonolla tuloksella, mitään ei ole saatu ees pakkaseen vaan suurin osa meni roskiin ku olivat...
  5. P

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Palasinpa taas kertomaan että menkat ilmaantu vaikka hulluna toivoinkin toisin kun kierto hiukan venyi eli tällä kertaa olikin oikein 28 päivän kierto......Simppoja laitettiin keskikierrolla ahkerasti liikkeelle mutta tulos oli tämä :( Masentaa - mutta minkäs teet. Mä olen sitten täyttänyt jo...
  6. P

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Mulle tuli täti tänään kylään punaisissaan, oli hieman myöhässä...Toivottavasti te muut ette saa lähiaikoina sukulaisvieraita B)
  7. P

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Heippa Kaikille! Menkat tuli eilen hieman etuajassa. Kierrot tuntuvat vain lyhenevän jatkuvasti....ehkä se on jo niitä vaihdevuosia...Mutta oikein paljon tsemppiä kaikille ja onnistumisia toivottaisiin lisää tähän ketjuun!
  8. P

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Onnitteluhalaukset Marille ja pidetään peukkuja! Ihana kuulla tällaisia uutisia....Itsellä kuukautiset tulivat taas ajallaan ja elellään kiertopäivä 3/26. Tsemppiä kaikille yrittäjille...lisää uusia plussia tänne palstalle!!!!! Kiva että uusia naisia on tullut mukaan, tukea tässä tarvitaan....
  9. P

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Täällä vielä yksi nelkytvee joka ei osaa luopua vauvahaaveesta. Mulle tehty 4 kertaa IVF/ICSI, tuloksena nollaraskautta. Yksi tuulimunaraskaus ollut nuorempana....Mitään varsinaista vikaa ei ole löydetty kummastakaan. Ollaan luovuttu hoidoista, koska meille riitti neljä kertaa....Silti tuolla...

Yhteistyössä