Hakutulokset

  1. B

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Moi Kaikki! Tasapuolisesti kaikille toivottelen täältä jaksamisia ja tsemppiä :) Sitä me kaikki varmasti tarvitaan, ollaan sitten missä tilanteessa tahansa.. Mä olen yrittänyt nyt hoitotauon aikana olla ajattelematta mitään, aika hyvin siinä onnistuinkin! Oltiin New Yorkissi nollaamassa...
  2. B

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Huomenia Kaikille! Mä vielä vähän tässä hahmoittelen tilannetta, että missä vaiheessa kukakin on... Pääsiäistä odotellessa, vielä muutama päivä töitä pitäisi vääntää.. Viime viikot on työpanos ollut aika olematon. Oli hoidot siinä vaiheessa, että hormonit pisti nupin sen verran sekaisin...
  3. B

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Hei Kaikki, Teillä tuntuu olevan täällä hyvä meininki :) Saako liittyä seuraan!? Tällä viikolla keskenmeno, kolmekymmentä täytin viime kesänä ja lasta yritetään saada aikaiseksi... Tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin viikko sitten ( ja sen jälkeen joka aamu viikon ajan...
  4. B

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei Kaikki, Meillä meni kesken.. Eli toivotaan, että PAS tärppää! Menee kyllä sitten vuoden 2009 alkuun, että saadaan käärö kotiin! Kuuden vuoden odotuksen jälkeen vuosi sinne tai tänne ;) Onnellista Odotusta teille kaikille! Pidän sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menee kaikilla...
  5. B

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei Kaikille! Hienoja ultrakuulumisia monella, Onnea niistä!! :flower: Ulpulummukka: Tiedän noi sun fiilikset! En oikein tunne itseäni näiden ensimmäisien raskauspäivien jälkeen. Ihan outoja ajatuksia/olotiloja! Sanoin suutuspäissäni miehellekin, että toivottavasti menisi kesken! Mitä en...
  6. B

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei, Uskallaudun tänne ihan uhallakin =) Plussasin kotitestillä keskiviikkona pp10 (sama tulos to ja pe, pakkohan se oli testata uudestaan, ja uudestaan..) Tänään veritestissä HcG 100, kuulema oikein hyvä näihin päiviin.. Veristä vuotoa on ollut, jo pari päivää, mutta ei Väestöliiton...

Yhteistyössä