Hakutulokset

  1. P

    tuli mieleen tuosta lapsettomista häistä

    Nii se just oli pointti et kun toisen suvun puolelta oli lapsia mukana kun eivät kai sit voineet jättää niitä kotiin ja toisen suvun puolelta joutuvat jäämään kotiin kun eivät voineet mennä ilman lapsia juhliin. Olisivat voineet miettiä asian vähän fiksummin ne järjestävät osapuolet. Meillä...
  2. P

    tuli mieleen tuosta lapsettomista häistä

    Noissa häissä oli siis niillä ilmoittautumiset vastaanottavilla kyllä tieto kenellä lapsia on ja sanoivat siitä että lapsia ei saa tuoda.
  3. P

    tuli mieleen tuosta lapsettomista häistä

    Mikäs siinä jos sellaset halutaan. Olin taannoin sellasissa häissä, joihin erikseen sanottiin et ei lapsia mukaan. Osa toisen puolen sukulaisista joutuivat jäämään pois kun eivät saaneet lapsen vahteja. No minkäs teet. Aivoon alko kuiteskin ottaan siinä vaiheessa, kun häissä huomasin et...
  4. P

    Crocseista ja niiden kopiosta

    :flower: En oikein itesekkään jaksa niitä sietää, mut kun lapset tykkäävät käyttää, niin suon sen heille sen kummemmin kommentoimatta. Tosin ei niillä lähetä mihin tahansa vaan ovat lähinnä sellaset vapaa-ajan kengät.
  5. P

    Mihin ihmeeseen työnnän näitä huonekaluja??

    Jos viet hyötyjäteasemalle, nii ei maksa mitään. Ei ainaskaa täällä Kokkolan seudulla enää kaatopaikoille viedä kotitalouksista mitää vaa se on se hyötyjäteasema jonne voi ite kuskata.
  6. P

    Mihin ihmeeseen työnnän näitä huonekaluja??

    Tota kierrätyskeskusta minäkin ajattelin. Jos vaan on pienellä fiksaamisella vielä käytettävissä kamat nii ainaski joillain paikkakunnilla jopa hakevat kotoa isompia lahjotuksia.
  7. P

    minkä asian pitäisi tapahtua, jotta olisit ikionnellinen?

    Ei mun mielestä mikään yksittäinen asia voi tehdä IKIonnelliseksi. Mun mielestä se tarkottaa siis et olis "happillyeverafter" tai siihen suuntaan. Mulle onnellisuus on pieniä hetkiä, joiden tuloa ei voi ennustaa ja ne on usein ohi melkein enneku huomaakaan. Toisinaan sitä vaan tajuaa, et oho...
  8. P

    En oo eläissäni vetänyt ketää turpaan mutta nyt vedin, enkä kadu!

    :o Juu ei TODELLA tulis mielee lähtee baarii jos lapset jää nukkuun itekseen! Oliskohan jääny siihen 10min... Vähän epäilyttää. No lyöminen ei kyllä varmaan pidemmän päälle auttanu asiaa, mut ymmärrän kyllä et hermostuit!
  9. P

    Miksi reilusti nuoremmat miehet yrittävät iskeä?

    Mulla tuli tossa lukiessa ihan sama mieleen :laugh: Jos ne kuvittelee et me yli 30v ollaan jo nii epätoivosii et meillä ei ole vara valita ja irtois paremmin...
  10. P

    miksi ihmiset niin sinisilmäisesti luulee että sossut ei tee turhia huostaanottoja?

    Se on kai aika vaikeeta arvioida 100% varmasti ja ajoissa, milloin se huostaanotto on aiheellinen. Olen nähnyt tapauksia, joissa halutaan varmistaa että kaikki tuki on varmasti annetttu ja on sitten lasten kannalta jo myöhäistä. Kuka sen osaisi varmasti päättää kaikkien tapausten osalta...
  11. P

    Mitä mä teen noille lasten vhs-leffoille?

    Juu täälläpäin kirpparin pitäjä sano kun kysyin, et kyllä niitä vielä menee. Tai sit kysy vaik jostai turvakodista tai sairaalan lastenosastolta tarvisko ne, siellä saattas olla hyvinki käyttöä.
  12. P

    G: Karmeimpia vaatetuksia!

    Nahkatakki, nappiverkkarit ja sellaset miesten juhlakenkien tyyppiset kengät :x :laugh: Eli siis sellaset juhla/vapaa-ajan vaatteiden yhdistelmät on aikasta :whistle:
  13. P

    lapseton kummisetä ja 2,9 vuotias rattaissa

    Riippuu tilanteesta. Kyllä meidän yli kaksi vuotias on rattaissa, jos tilanne vaatii. Ei jaksa kantaa just vaikka reissussa olessa on mukana rattaat. Osaa kyllä tosiaa kävellä ja juosta liianki kovaa välillä :laugh: Mää en oikein käsitä sitä et mitä se kenenkää muun ongelma pitäs olla minkä...
  14. P

    mitä meninkään tekemään...

    Kerro rehellisesti mitä ajattelet ja sano et jos ei lukiskaan vaan antas takasin. :hug:
  15. P

    Keskenmenopotilaat synnyttäneiden osastolle

    Sama on ollu kanssa Kokkolassa keskussairaalassa vuosikaudet. Siellä minäkin kävin samalla osastolla kun hätäleikattiin kohdunulkoinen. Kävin ruokaileen siellä vauvakärryjen seassa :'(
  16. P

    Pelkääkö teidän vauvat/taaperot imuria?

    Meillä on sellanen kunnioittavan varovainen suhtautuminen nykyään. Pidetään sopivasti välimatkaaa ja kaivetaan pikapikaa oma leikki-imuri esille :laugh:
  17. P

    Miten jotkut palstalaiset "löytävät tien kaikkien sydämeen" ja heidän asioistaan jaksetaan olla kiinnostuneita..?

    No näinhän siinä saattaa käydä, minäki täällä hengailen ajoittain hyvinki aktiivisesti, mutta en ole kai kovin huomiota herättävä. Niihän se kai aina menee toisten kaa leikitää ja toisten ei :laugh:
  18. P

    Laitoin vuokrafirmaan vähän sähköpostia, taidan olla ilman töitä kohta....

    Olisin ehkä kysyny sitä ensin jotenki sopuisampaan sävyyn, mut ihan hyvä että et antanu asian vaan olla. Ei saa olla liian ylikäveltävissä.

Yhteistyössä