Hakutulokset

  1. I

    Kahden alkion siirto -> monta tuli?

    2 alkion siirto, pientä tuhrua piinausviikoilla, 1 tyttö syntyi.
  2. I

    Sekava mutsi

    kyselit vinkkejä tilanteeseesi. itselle tulee mieleen, että kaikkiin elämän kriiseihin sopiva ensiapu on puhuminen, siis puhu, puhu ja puhu. miehellesi, vanhemmillesi, ystävillesi. mikäli puhuminen heille ei auta sinua, hae apua ulkopuolelta. itsellä taustalla lapsettomuus, josta puhuin...
  3. I

    Kiinteätä ruokaa 2kk ikäisenä?

    kiitos kirjoituksestasi, olen niin samaa mieltä kanssasi. tuntuu aivan siltä kun tämä äitiys olisi yhtä suorittamista, imettävät äidit vastaan korvikeäidit, kumpi on pahempi parempi. olen yrittänyt pitää näppini poissa tästä aheesta, mutta nyt halusin sanoa sinulle Snoopy kiitos.
  4. I

    Kuinka paljon 3kk nukkuu?

    Meillä tyttö viikon vajaa 3kk ja hyvin maistuu uni. Meilläkin unta tulee suurin piirtein saman verran kuin teilla kimallus. Itsekin olen sitä ihmetellyt ja ollut huolissaankin, mutta nyt olen vain tyytyväinen että on tyttö on hyvä nukkuja. Niinkuin Jonskis tuossa sanoikin, että kun vauva on...
  5. I

    Paljonko teidän 2-3kk vauvat itkee?

    tyttö kohta 3kk, itkee kun on nälkä tai ei jaksa olla enää sitterissä/lattialla tai kun on väsy tai haluu olla sylissä. 6vko-8vko itki aina iltaisin, luultavasti vatsavaivoja. Viime viikkoina illalla on ottanut jonkinasteiset "kilarit" ennen unia. Syntymästä saakka on nukkunut yöt tosi hyvin ja...
  6. I

    onkos normaalia? (vauva 2½kk)

    meillä tyttö 2.5kk ja on mielestäni todella kova nukkumaan. tässä tämän hetkinen rytmi: yöunille 20-21.20, nukkuu yhteensä 11-12h (syö välillä tietty), aamulla torkut, ulkona 3h ja illalla muutaman torkut. On siis hereillä kerrallaan noin 1,5-2h. Valveilla ollessa on eri virkeä, topakka ja...
  7. I

    2kk vauva

    Meillä tyttö syö pulloa, siis syö, sitten käydään vaihtamassa vaippa, pesut ja yökkäri päälle jä sänkyyn. Nukkuu meidän sängyssä, soittorasia päälle ja hyvät unien toivotukset ja valo pois. Itse menen kanssa nukkumaan samaan aikaan ja pidän ehkä kädestä kiinni tai tuttia suussa (ei osaa oikein...
  8. I

    Kuinka paljon 2kk vauvanne nukkuvat?

    Tuossahan se kysymys tulikin, varmaan moneen kertaan on tätä kysytty. Itse olen vasta nyt löytänyt nämä kotiäidin sivut, joten olisi kiva kuulla miten teidän 2kk vauvanne nukkuvat. Meillä tyttö on kova nukkumaan, että välillä mietityttää että onhan kaikki hyvin. Pitäisi olla, kasvu ja kehitys...
  9. I

    Hypotyeroosi

    Hei! Onko täällä vauvoja joilla on synnynnäinen kilpirauhasen toiminnanvajaus? Meidän 2kk tytöllä on ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta.
  10. I

    G: Miksi et imetä? (vauva korvikkeella)

    kirjoitit lääkekuurista ja maito pamahti kirjaimellisesti rintoihin? mikä ihmeen kuuri? kiitos jos vastaat!
  11. I

    G: Miksi et imetä? (vauva korvikkeella)

    Meidän tarina. Tyttöni syntyi käynnistyksellä, yliaikaisena. Synnytys oli rankka myös vauvalle, sai 5 pistettä ja oli hetken valvontayksikössä . Kaiken tämän lisäksi sokeriarvot laskivat eikä maito noussut heti. Sokeriarvojen takia pullosyötimme, jotta arvot nousisivat eikä tyttö joutuisi...

Yhteistyössä