K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Sitä tapahtuu tosi paljon myös muissakin aihealueissa kuin vain B ja K


Nimettömät palstat kokoavat tyyppejä, joilla on erilaisia ongelmia. Joku hakee jatkuvaa kiitosta omalle tekemiselleen / kommenteilleen, toinen on perusnega tai -ilkeä, joku yksinkertaisesti naiivi. Joku kehuu koko ajan itseään, joku kyylää muita ja nostaa itseään muiden yläpuolelle. Ja kun ikähaarukka on oletettavasti 13-70-vuoden välillä, pakkohan senkin on jollain lailla näkyä.

Onneksi on myös niitä, jotka edes yrittävät viedä keskustelua eteenpäin ja hakea uusia näkökulmia.
 
vierailija
Mä olen yksi noista kommentoijista, jotka ovat kyllästyneet B&K parittamiseen. Haluan selventää, että en ankeuta sen takia tunnelmaa vauvalla. Keskityn siellä lähinnä keikka linkkeihin jne. ja yritän hypätä yli shippaukseen liittyvät kommentit. Miksi avaudun täällä aiheesta on se, että se parittaminen tuntuu musta näin jälkikäteen ajateltuna tosi kornilta. Ehkä olen enemmän muutenkin ”kuumistelija”.
Mun mielestä siinä oli vielä silloin järkeä kun itse löivät bensaa liekkeihin mutta nyt ei oikein enää. Se oli semmoinen kiva tarina. Itsekkin olen ensijaisesti kuumistelija mutta olen myös shippauskommentteja kirjoitellut aikoinaan.

Eikä minua haittaa lukea mitä tahansa viestejä kunhan ovat asiasta. Ei edes mitään mitä siellä ankeutukseksi sanotaan. Ei niillä ole mulle mitään väliä eikä ne vaikuta mun omaan mielipiteeseen tai tunnelmaan. Jotenkin liikaa keskitytään siihen että palstan tunnelma olisi hyvä.
 
vierailija
Mun mielestä siinä oli vielä silloin järkeä kun itse löivät bensaa liekkeihin mutta nyt ei oikein enää. Se oli semmoinen kiva tarina. Itsekkin olen ensijaisesti kuumistelija mutta olen myös shippauskommentteja kirjoitellut aikoinaan.

Eikä minua haittaa lukea mitä tahansa viestejä kunhan ovat asiasta. Ei edes mitään mitä siellä ankeutukseksi sanotaan. Ei niillä ole mulle mitään väliä eikä ne vaikuta mun omaan mielipiteeseen tai tunnelmaan. Jotenkin liikaa keskitytään siihen että palstan tunnelma olisi hyvä.
Mut mulla ei vaan mene jakeluun miksi pitää mennä sinne pilaamaan muiden tunnelma? Se nyt kuitenkin oli sen ketjun alkuperäinen kantava idea ja se kantaa edelleen, niin miksi pitää mennä sinne ärsyttämään ja ankeuttamaan vastaväitteillä? En keksi mitään järkevää syytä, halu riidellä, halu aiheuttaa pahaa mieltä, halu ärsyttää, halu todistella olevansa oikeassa? Millainen ihminen tätä harrastaa?
 
vierailija
Mut mulla ei vaan mene jakeluun miksi pitää mennä sinne pilaamaan muiden tunnelma? Se nyt kuitenkin oli sen ketjun alkuperäinen kantava idea ja se kantaa edelleen, niin miksi pitää mennä sinne ärsyttämään ja ankeuttamaan vastaväitteillä? En keksi mitään järkevää syytä, halu riidellä, halu aiheuttaa pahaa mieltä, halu ärsyttää, halu todistella olevansa oikeassa? Millainen ihminen tätä harrastaa?
Mistäpä minä sen tietäisin.

Mutta aika rajatut aiheet siellä nykyään on ja en tiedä onko siellä enää fiilistelijöille sijaa kun kaikki muut joiden kanssa ovat tekemisissä aiheuttaa jatkuvasti kitkaa.
 
vierailija
Mut mulla ei vaan mene jakeluun miksi pitää mennä sinne pilaamaan muiden tunnelma? Se nyt kuitenkin oli sen ketjun alkuperäinen kantava idea ja se kantaa edelleen, niin miksi pitää mennä sinne ärsyttämään ja ankeuttamaan vastaväitteillä? En keksi mitään järkevää syytä, halu riidellä, halu aiheuttaa pahaa mieltä, halu ärsyttää, halu todistella olevansa oikeassa? Millainen ihminen tätä harrastaa?
Täällä kai voi sanoa, että mua ihmetyttää, että heillä on motivaatiota jatkaa K & B aiheella, kun eivät henkilöt itse tunnu kauheasti kaipaavan edes sitä yhteistä aikaakaan enää. Nyt jos tuo intoilu Joostin tulosta ruissiin pitää paikkansa niin K n aika ruississa taitaa mennä sitten uuden veljen kanssa hyöriessä. Tiedän kyllä, että shippaus ei perustu todellisuuteen, mutta silti.
 
vierailija
Mut mulla ei vaan mene jakeluun miksi pitää mennä sinne pilaamaan muiden tunnelma? Se nyt kuitenkin oli sen ketjun alkuperäinen kantava idea ja se kantaa edelleen, niin miksi pitää mennä sinne ärsyttämään ja ankeuttamaan vastaväitteillä? En keksi mitään järkevää syytä, halu riidellä, halu aiheuttaa pahaa mieltä, halu ärsyttää, halu todistella olevansa oikeassa? Millainen ihminen tätä harrastaa?
Julkkiksista mm. Käärijä ja Mikael Gabriel ovat avautuneet kyseisestä aiheesta. Trollauksesta löytää paljon tietoa myös ihan vain googlaamalla. Ihmiset tekevät näitä asioita eri syistä; toiset purkaa omaa pahaa oloaan, toiset tykkää ärsyttää jne. Mä en vaan käsitä sitäkään, että miksi niihin pitää tarttua. Se ei auta asiaa, että niistä jäädään jankkaamaan tunneiksi. Tämä on vähän vaikea aihe myös siksi, että joillekin toisten huumori tai selvästi neutraaliksi tarkoitettu kommentti on ankeutusta/trollausta. Erityisen herkille ihmisille some on vähän kaksipiippuinen juttu, kun se oma mieli saattaa pahoittua ihan pienistäkin asioista. Trollit osaa käyttää sen hyödyksi.
 
vierailija
Täällä kai voi sanoa, että mua ihmetyttää, että heillä on motivaatiota jatkaa K & B aiheella, kun eivät henkilöt itse tunnu kauheasti kaipaavan edes sitä yhteistä aikaakaan enää. Nyt jos tuo intoilu Joostin tulosta ruissiin pitää paikkansa niin K n aika ruississa taitaa mennä sitten uuden veljen kanssa hyöriessä. Tiedän kyllä, että shippaus ei perustu todellisuuteen, mutta silti.
K ja B saattavat kaivata sitä yhteistä aikaa ja varmasti nauttivatkin siitä. Toki haluavat varmasti viettää aikaa myös isommalla ryhmällä, koska Joksut täällä kerrankin ovat. Se ettei heitä huvita enää julkaista viisujen kaltaista materiaalia on ihan ymmärrettävää, kaikella on aikansa ja paikkansa. Käärijän ja Joostin ystävyys ei ole millään tavoin pois Bojanilta. Spesiaaleja ystäviä voi olla monta.
 
vierailija
Siis mitä yhteistä aikaa?? eihän ne ole olleet kahdestaan missään voi elämä
Ole huoleti, kyl mul on realiteetit tiedossa.🤣 En ole kieltämässä gf:n oloa ja hän on varmasti ollut paikalla viisuissa silloin kun osaa bromance videoista on kuvattu. Mut me ei tiedetä ovatko B ja K jossakin vaiheessa kahdestaan, jos aikaa on, niin mikseivät olisi? Ainakin syksyn tourilla viettivät kahdestaankin aikaa Turun kaduilla (olin itse todistamassa). Porukalla varmasti silti pääasissa ovat.
 
vierailija
Jos Ruississa Juusto marssii kesken Joksujen keikan lavalle ja suutelee Boitsua intohimoisesti huulille. K ja B oli vuosisadan rakkaustarina, B ja Juusto taas vuosituhannen. Äh, täs kyl taidetaan tarvitaan Tommya.
 
vierailija
Kyllä minusta menee naurettavaksi, jos ei edes sanaa haalari tai Kuumaan sukat saa mainita, vaan joku poistaa viestit. Minusta K näyttää hyvältä haalareissa (oli ne sitten Esson, Nasan tai vaikka jonkun tiedekunnan). Tämänkin mainitseminen oli jollekulle liikaa.
Tälle ei vaan ole oikein mitään tehtävissä. On vaan todella tympeää tulla palstalle ja alkaa selaamaan takamatkalta kun varmaan puolet viesteistä on paasausta mitä saa kirjoittaa ja mitä ei ja mille palstalle itse kunkin olisi pitänyt siirtyä. Lisäksi viestejä on poisteltu niin että muutenkin on vaikea saada selvää mistä on puhuttu.
 
vierailija
Tälle ei vaan ole oikein mitään tehtävissä. On vaan todella tympeää tulla palstalle ja alkaa selaamaan takamatkalta kun varmaan puolet viesteistä on paasausta mitä saa kirjoittaa ja mitä ei ja mille palstalle itse kunkin olisi pitänyt siirtyä. Lisäksi viestejä on poisteltu niin että muutenkin on vaikea saada selvää mistä on puhuttu.
No siis kenen vika se on, sen joka yrittää muistuttaa alkuperäisistä raameista vai sen, joka jatkuvasti yrittää rikkoa niitä? Eihän tuota sääntöjankkausta olisi, jos ei sille olisi tarvetta. Että jos nyt aloitettais siitä, että ei mennä sinne jankuttamaan asioista jotka ei sinne kuulu.
 
vierailija
No siis kenen vika se on, sen joka yrittää muistuttaa alkuperäisistä raameista vai sen, joka jatkuvasti yrittää rikkoa niitä? Eihän tuota sääntöjankkausta olisi, jos ei sille olisi tarvetta. Että jos nyt aloitettais siitä, että ei mennä sinne jankuttamaan asioista jotka ei sinne kuulu.
Lähtee sieltä ficcejäkin ja muuta kuumistelua ja yhtälailla sinne jää vaan ne kymmenet ihmettelyviestit että mikähän tuossakin olis vikana ja ei edes ollut shippausta ja tätäkäänkö ei nyt saa mainita. Mua risoo paljon enemmän ne runsaat muistutteluviestit kun ne satunnaiset "sääntöjen" vastaiset.
 
vierailija
Lähtee sieltä ficcejäkin ja muuta kuumistelua ja yhtälailla sinne jää vaan ne kymmenet ihmettelyviestit että mikähän tuossakin olis vikana ja ei edes ollut shippausta ja tätäkäänkö ei nyt saa mainita. Mua risoo paljon enemmän ne runsaat muistutteluviestit kun ne satunnaiset "sääntöjen" vastaiset.
Mua on aina ihmetyttänyt, että miksi joku poistattaa K&B ficcejä tai listoja. Nehän juuri kuuluu siihen ketjuun. Haluaisin vaan nähdä ihmisen, joka niitä poistattaa.😂
 
vierailija
Lähtee sieltä ficcejäkin ja muuta kuumistelua ja yhtälailla sinne jää vaan ne kymmenet ihmettelyviestit että mikähän tuossakin olis vikana ja ei edes ollut shippausta ja tätäkäänkö ei nyt saa mainita. Mua risoo paljon enemmän ne runsaat muistutteluviestit kun ne satunnaiset "sääntöjen" vastaiset.
Se on aika harvinaista kuitenkin, että ficit lähtee
 
vierailija
K ja B saattavat kaivata sitä yhteistä aikaa ja varmasti nauttivatkin siitä. Toki haluavat varmasti viettää aikaa myös isommalla ryhmällä, koska Joksut täällä kerrankin ovat. Se ettei heitä huvita enää julkaista viisujen kaltaista materiaalia on ihan ymmärrettävää, kaikella on aikansa ja paikkansa. Käärijän ja Joostin ystävyys ei ole millään tavoin pois Bojanilta. Spesiaaleja ystäviä voi olla monta.
Mitä yhteistä aikaa ne ees osaa enää kaivata, kun tyypit on täysin eri energialeveleillä nykyään.
 

Yhteistyössä