Hakutulokset

1. P

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Ultrassa käyty ja viikkoja olis nyt 8+3 ja mun huikeasta hcg -arvosta, joka oli kp14 komeat 932, huolimatta matkassa on yksi kyytiläinen eli identtisiä kaksosia ei ole tulossa, vaikka joku sen perään epäilikin. Helpotus oli suuri nähdä vain sen yksi tykyttävä :heart:
  2. P

**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Ultra vihdoin takana täälläkin ja kaikki kunnossa =) Ja mun huikeasta hcg -arvosta, joka oli kp14 komeat 932, huolimatta matkassa on yksi kyytiläinen eli identtisiä kaksosia ei ole tulossa :wave: vaikka joku tuolla Kympin hoidoissa vähän sen perään epäilikin. Helpotus oli suuri nähdä vain sen...
  3. P

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

No, nyt alkoi jännittää.. Kaksoset :confused: Voisko olla..? Sitten tässä pelottavat ajat alkaa, kun sitä ei oikein olla mulle suositeltu.. Kääk :O
  4. P

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Onnea Marjainen ja tervetuloa kerhoon ;). Lukemat on sen verran huikeat, et piti kaksi kertaa kysyä ja hoitaja tsekkasi papereista jo et montako alkiota laitettiin oikein eli lukema tänään 932!!! Jotenkin edelleen olo on todella hämillään oleva ja mies sitäkin pahemmin, mut kai tähän ajatukseen...
  5. P

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Olen vieläkin ihan puulla päähän lyöty aamuisesta tikuttelusta: KAKSI VIIVAA :O Kädet tärisee taas, kun sitä ajattelee.. apua! Huomenna on veritestipäivä ja mieskin sen verran sanaton aamulla, et totes vaan et juhlitaan sit huomenna.. Vähän on itselläkin sellainen olo, hymyilyttää ja...
  6. P

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Kiitos vaan "onkomalttanutollatestaamatta"-uteluista, itse olen yrittänyt olla ajattelematta lähestyvää testipäivää.. Sen verran pahoja muistoja toistaiseksi testaamiseen on liittynyt, aina tuloksena ei yhtään mitään viivanpaikkaakaan :ashamed: Virallinen veritestipäivä on 16.9 ja huomenna...
  7. P

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Mä ole nykyään vähän laiska palstailija.. :ashamed: 2.9 Siirrettiin se hyvin jakautunut 7 soluinen, toinen oljessa ollut kehittyi epänormaalisti. Piinailua kohta viikko takana ja nopeesti on mennyt aika, ei tuntemuksia isommin suuntaan eikä toiseen ja nyt muutenkin flunssa aluillaan niin se...
  8. P

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Kuulostaa Sanasa hyvältä! Oma siirtopäiväkin on varmistunut eli 2.9. piinis taas alkaa :eek:
  9. P

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

On pakko todeta monen muun tavoin, että kyllä tää palsta tosiaan näyttää oudolta :O Onnea plussanneille :flower: ja ISO :hug: neganneille. Pino on kovasti kasvanut sitten viime näkemän.. Olen pitänyt totaalisen tauon sekä palstailusta, että tyhjentänyt pään megapettymyksen ja...
  10. P

Kympin hoidot

Tulin vaan taustalta kertomaan teille, jotka ymmärrätte.. Tuntuu lohduttomalta ja erittäin ahdistavalta ei pelkkä lomalta paluu töihin vaan ekana päivänä kuulla työkamun olevan raskaana. Jotta onnea vaan :kieh: Oli vaikea jatkaa päivää sen jälkeen, juuri kun edellinen jäi äitiyslomalle niin...
  11. P

Kympin hoidot

Kesälomareissulta palailtu eikä mitenkään hyvillä fiiliksillä pp14 eli viime perjantaina tuli testattua puhdas nega matkan puolessa välissä :'( Ei sitten millään taida onnistua meillä ja matkasta meni pari päivää ihan pilalle, vaikka ajattelinkin etukäteen et jos näin käy niin ei siellä surra...
  12. P

Kympin hoidot

Olen ollut pitkään poissa lukemasta ja monta sivua on tullut iloisia ja niitä ikäviä surullisia tapahtumia. Onnea plussanneille :heart: ja iso :hug: pettyneille. ).( PP6 menossaja rinnat todella kipeät, mutta sama oli viime kerrallakin :/ Yöllä on nukuttava liivien kanssa, muuten...
  13. P

Voiko vuokranantaja tehdä näin?

Kyllä. Sen kuukauden lopusta kun irtisanoituu niin alkaa se 1kk irtisanomisaika, ei sillä ole mitään tekemistä vuokranmaksu päivän kanssa.. :/
  14. P

Kympin hoidot

Omaan napaan vaan suoraan, kun ei muuta pysty ajattelemaan :ashamed: Siirto meni hienosti ja "kaunis yksilö" siirrettiin, mutta mikä parasta pakkaseen saatiin 2+2+2+2!!! Jee! B) Ei muuta kuin piinailua vaan ja plussatuulen puhuria tähän pinoon :attn:
  15. P

Kympin hoidot

:hug: ekavekara- Tsemppiä Joppu piinailuun =) ).( Soittelin väipäivän saldoa ja viime kertaiseen malliin tuli eilen ne 18, josta 12 on edelleen menossa mukana! Viimeksi oli vain 7 tässä vaiheessa kunnossa. No, huomenna sitten selviää miten sekalaista sakkia ovat (olivat ainakin...
  16. P

Kympin hoidot

Nyt ei jaksa kuin omaa napaa, pahoitteluni.. Puktiosaaliina 18, joista kyllä nyt jo tiedetään, että karsiutumista tapahtuu, koska osa oli niin pieniä. Aika kipeä punktio tällä kertaa, mutta syystäkin, kun endometrioomien seassa ja itse niitäkin pisteltiin. Kipulääkettä sai onneksi urakalla, myös...
  17. P

Kympin hoidot

:hug: kaikille iloon tai suruun :flower: ).( Eilen illalla tuikattu Pregnyl ja huomisaamuna punktioon. Toivottavasti menee yhtä hyvin kuin viime kerralla. Torstaina sitten siirto, jos kaikki menee hienosti =) Näkee selvästi, että loppua kohden ollaan molemmat "oireiltu" stressiä ja...
  18. P

Turkulaiset!kuinka pitkä matka torilta kupittaanpuistoon?

Oho.. =) Mut nopee kävellä kyllä..
  19. P

Turkulaiset!kuinka pitkä matka torilta kupittaanpuistoon?

Oiskohan joku puoli kilometriä suurin piirtein, mut ei yli kilsaa ainakaan..
  20. P

Kympin hoidot

leiska :hug: ).( Olisinpa minäkin jo piinailuvaiheessa.. Alkaa olo olla sen verran kipeä jo, että Panacodia on alkanut mennä. Ilman on jo aika tuskaa kävellä pitempään. Mietin tässä just aamua varten, että tohtisko pyytää sairaslomaa, kun viikonloppuna olis töitä ja pelkkää kävelemistä...

Yhteistyössä