Inia: :hug:
ON: Eipä tarvi enää ainakaan äidiltä salata noita hoitoja tai lapsettomuutta. En ole halunnut kertoa tästä lapsettomuudesta, koska en tiedä miten vanhemmat tähän suhtautuu. Siskolle kerroin itse viime talvena ennen ekaa hoitoa, kun halusin jutella jonkun kanssa tästä ja sitten annoin luvan kertoa eteenpäin, jos joku perheestä alkaa minun lapsenteosta utelemaan ja nyt sitten velikin tietää jotain. No, äsken tuli puhetta äidin kanssa häistä ja sanoin siihen jotain epämääräistä, että kyllä varmaan joskus. Sitten äiti kysyi, että entäs lapsia, että alkaa jo minulla ikä tulla kohta vastaan. Jotekin tuli olo, että mie lähestyn jo 40 rajaa 30 sijaan. No, sanoin sitten jotenkin sillä tavalla, että kunhan vain tulisi. Äiti heti alkoi puhumaan, että mennä sitten hoitoon ja siihen taas kommentoin, että onhan niitäkin takana. Siihen sain vielä semmoisia kommentteja, että onhan meidän suvussa aika vähän lapsia esim. jollain tädeillä ei ole ollenkaan lapsia. Sen enempää ei puhuttu ja nyt varmaan äiti ajattelee, ettei minulle lapsia tulekaan. En alkanut tarkemmin kertomaan, että mitä hoitoja tehty, enkä sitä, että meillä on alkioita pakkasessa eli kirvestä ei pidä vielä heittää kaivoon.