Iltaa kaikille!
Pidin ansaitun nettipimennon viikonloppuna, pääkin vähän tuulettui näistä asioista.
Inia: Mä olen niin pahoillani teidän puolesta. :hug: Miten ihmeessä näin voi käydä? Kauniin kuvan olit laittanut, se oli niin karu ja lohduton. :'(
Oliko teidän hoidot nyt tässä? Sitäkö tarkoitit listalta poistamisella? Voi, tää on niin väärin. Mä vaan ihmettelen ja ajattelen teidän hoitoa, mikä hitto meni pieleen? Anteeksi kovasti, jos kännän nyt veistä haavassa, ei missään nimessä ole tarkoitus. Mutta mä ehkä soittaisin suoraan sinne labraan ja kysyisin, mitä he ovat kirjanneet hoitohistoriaan soluistanne. Olisiko heillä antaa jotain ehdotuksia, mikä olisi voinut käydä. Tai ihan ylipäätään haluaisin nähdä oman hoitohistorian, mitä sinne on kirjattu. En tarkoita, että sun nyt täytyisi sormi punaisena alkaa soittelemaan, vaan jos ajan kuluessa tämä asia jatkaa vaivaamasta teitä.
Tuntuu ihan tyhmältä laittaa "hali" -hymiöitä pitkä rivi, tää on vaan niin tyly asia.
Jaksamista teille molemmille. Laitan nyt kuitenkin yhden halin. :hug:
Mörkötykselle myöhästyneet onnittelut salamatkustajasta. :heart:
Tsemppiä piinaan!
Peppi1981: Joo, nää on itse kullekin raskaita asioita. Varmaan ihan hyvä, että nyt sukulaisetkin tietävät edes jotakin teidän lapsitoiveesta. Loppujen lopuksi lapsettomuus on yllättävän yleinen ongelma. Luulen, että jokainen edes tuntee jonkun, joka painii näiden ongelmien kanssa. Suuri osa kyllä pitää tämän salaisuutena kaikilta, eivät vain kykene kohtaamaan muiden ihmisten uteluita, hölmöjäkin neuvoja tai mitä vaan. Me kerrottiin ihan alusta asti kaikille lapsitoiveesta ja myöhemmin heti hoidoista. Omalla kohdalla se tuntui luontevimmalta. Kyllä se lisäsi uteluita ajan kuluessa, kuten "Eikö nyt vieläkään ole tärpännyt?" ym. Muistan yhden työpaikka tauon, kun meinasin melkein kuolla siihen paikkaan. Yksi uusi työntekijä, vanhempi nainen, ei tiennyt meidän hoidoista, alkoi kerran pokkana mulle selittämään, miten hän ei ymmärrä ihmisiä, jotka menevät lapsettomuushoitoihin. On kuulemma Jumalan pilkkaa sellainen touhu, jollei saa muuten lasta normaalisti aikaiseksi, ei ole sitä ansainnut ym. sontaa. Yritti vielä saada muakin siihen uhoon ja taivasteluun mukaan. Eihän tuollaista voinut kuunnella kuin lasittunein silmin, yrittäen pidättää kyyneleitä. Huh, kun vieläkin pistää vihaksi tuo monen vuoden takainen juttu, muistan sen varmasti lopun elämäni.
Megille puhallan plussapuhurin sinnepäin.
Miimii: Toivottavasti julkisen suunnittelukäynti menee putkeen. On tärkeää, että lääkäri olisi samalla aaltopituudella teidän kanssa.
Raitikselle hyvää matkaa! Nauttikaa olostanne. Vähänkös olen kade.
Jonttunen: Mitä olen palstaa seurannut, niin ainakin väittävät, että ei pitäisi enää näkyä isokaan annos Pregnyliä kahden viikon jälkeen. Korjatkaa muut tietäjät, jos muistan väärin. Hiljaa kuiskaan varovaiset onnittelut plussasta. :flower: Kunpa se nyt vahvistuisi! Eihän ole tavatonta, että oletettujen menkkojen aikaan tulisi tuhrua, vaikka raskaana olisi. Voi, mä pidän sulle peukkuja. bd
Toivottavasti tää menee hyvin.