Hakutulokset

  1. N

    Hyvät rattaar 1vuotiaalle?

    Heipsan! tuossahan se kysymys tulikin eli poitsu 1vja 2kk päälle ja tukevat rattaat olisi hakusessa, kokemuksia? Meiltä löytyy carenan matkarattaat jotka oleet käytössä kahdella ja kunto on surkea. Myös tuo muutto olisi edessä maaseudun rauhaan ja olisi mukava olla kunnon tukevat rattaat joilla...
  2. N

    Kastellia turunseudulla?

    Löytyisköhän joltain kastellin taloa turunseudulla? tarkalleen oltais kattelemassa mallia economy 130 mutta muistakin kokemuksia kelpaisi :) ja jos vielä itse rakentajia löytyisi?? itsellemme olisi tulossa peruspakettina kunhan sinne asti päästään että päätös tehdään... erityisesti kiinnostaisi...
  3. N

    Pojalle leikkikaveria raision lähistöltä?

    Heipsan! nyt on pakko nöyrtyä ja todeta ettei äipän seura enää yksistään kelpaa joten; pojalle 2v7kk leikkikaveria kaipaillaan, kotona köpöttelee myös piennempi poitsu, 9kk. Ja tietysti oman mielenterveyteni kannalta olisi mukava saada juttuseuraa :) Asustelemme raisiossa. Spostilla...
  4. N

    Vauvojen äitejä Kaarinasta ja lähiseudulta?

    Moikka! tällä ois raisiosta 23v kahden pojan äippä, pojat 2v ja 9kk. Olisi mukava saada uusia kavereita lähialueelta :) spostikin toimii; na-nan-na@suomi24.fi
  5. N

    Jos ollut ongelmia synnytyksessä, miten mennyt seuraava synnytys?

    Esikoisen synnytys oli niin tuskaa että hetken mietin etten halua enempää lapsia. Supparit alkoi aamuyöllä heti 3-6min välei, kotona kärvistelin n.7tuntia ja sitte sairaalaan, 4cm auki ja synnytysaliin oottelee. Illan mittaan supistuksen voimistu ja sain ilokaasua, sitte vähän ennen puoltayötä...
  6. N

    Kahden vuoren ikäerolla tuplat?

    Moikka! me ostettii just käytettynä tuplat (carenan vuoden vanhat+sadesuoja+pienemmälle koppa kaik yht 100e), on tosin melko isot mut lenkkeilyyn lähinnä käytetään ja että pääsen poikien kans kauppaan tms helpommin ettei tarvis aina autoon pakkautua parin kilsan matkan takia ja kesällä on...
  7. N

    G: limatulppa,verensekainen vai kirkas,kuinka pian synnytys?

    mulla tuli molemmista poitsuista pari viikkoa kirkasta limaa, siis sillee et piti suoja laittaa pöksyihin. Molemmat synnytykset käynnisty suppareilla aamuyöllä ja kun supparit alko ni alko heti tulla veristä limaa, kunnon klönttejä. Siitä tiesin kakkosen kohdalla ettei oo mitään harjotus...
  8. N

    Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

    Esikoisesta alkoi maha tyhjentymään aamulla 04:45, sänkyyn päästyä mutisin miehelle etten sit muuten oo ikinä ennen heränny yöllä niin hirveeseen p***a hätään :laugh: ja samalla alkoi supistukset 5min välei, poika syntyi kuitenki seuraavana aamuna 06:12. Toisesta alkoi ihan samalla kaavalla...
  9. N

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    eka 41+1 toka 38+4
  10. N

    Liikuntakaveria turunseudulta?

    Moips, löytysköhän täältä turun seudulta lenkkeily/liikuntakaveria? Lenkkeiltyä tulee jonkunverran yksin mut kovasti tekis mieli uimaan/jumppaan/ ym "ohjattuun ryhmäliikuntaan", yksin ei tuu mentyä vaikka hinku olisi kova joten nyt kaipaan kaveria mukaan =) Mie olen 23v kanhen pienen...
  11. N

    Turun seudulta kavereita?

    Moikka, Mie oon 22v kohta 2-vuotiaan pojan äippä, pikkukakkonen olisi tuloillaan helmikuussa (la14.2) ja uudet kaverit olisivat erittäin tervetulleita. Asustelemme raisiossa. Olisi mukava löytää juttukaveri kun tuo äippälomakin alkoi, ettei ihan mökkihöperöksi tulisi =) sähköpostilla...
  12. N

    turun seutua

    mie oon 22v raisiossa asusteleva 1v10kk pojan äiti. Toinenkin lapsi on tuloillaan =) Olisi mukava löytää kaveri jonka kanssa istua hiekkalaatikon reunalla höpöttämässä ja tietysti plussaa jos lapsikin saa leikkikaverin :) jos haluat niin meidät tavoittaa parhaiten osoitteesta; na-nan-na@suomi24.fi
  13. N

    Uusia ystäviä turun seudulta?

    Hellou, mie oon 21vuotias kohta vuoden vanhan pojan äiti. Asustellaan Raisiossa ja seura ei tekisi pahaa :) Olen hoitovapaalla ja ollaan pojan kanssa viikot kaksistaan enkä oikein tunne täältä lähistöltä ketään, olisi mukava saada juttuseuraa =)Vastailethan osoitteeseen; na-nan-na@suomi24.fi
  14. N

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Mie 21v ja poitsu 9kk. Kavereita kaipaisin kun kaksistaan pojan kanssa joudutaan viikot olemaan,alkaa seinät kaatumaan päälle =) mikäli kahvi maistuu tai juttu seura kelpaa laitappa viestiä; na-nan-na@suomi24.fi
  15. N

    Raisio+ ymp!

    Heipsan, olen 21v 9kuisen poitsun äiti raisiosta, olisi mukava tutustua muihin äiteihin ja saada kavereita lähistöltä =) Alkaa seinät kaatumaan päälle kun viikot kaksistaan ollaan kotosalla, itse siis hoitovapaalla. Laitathan viestiä mikäli kahviseura kiinostaa, lenkillekkin mielelläni lähden...
  16. N

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    vähän reilu 2h :D sain varmaan "liikaa" puudutteita kun ei oikeen ollu tuntumaa koko touhussa :o lopulta otettiin imukuppi käyttöön kun mun meinas taju lähtee (sectio vaaran vuoks en ollu saanu juoda/syödä monee tuntii mitää..),kaks imukuppia siinä ehti hajota ja kolmannella vasta saatii poju...
  17. N

    Heipsan!

    Löytyisiköhän täältä muita vauvan "omistajia" kaveriksi? :) Itse olen 20-vuotias ja asustelen mieheni kanssa Raisiossa. Vauvelin laskettuaika olisi ensi maanantaina ja päivät tuntuu jo niin pitkiltä yksikseen jurputtaa kotona.. Vanhat kaverit jäi lähes sadan kilsan päähän ja nyt vauvan tulon...

Yhteistyössä