Hakutulokset

  1. F

    Mistä löytyy kivoimmat sisustustarrat?

    Unelmasoppi sivustolla on myös ihania sisustustarroja myös lastenhuoneeseen, ja lisäksi mm. naulakoita.
  2. F

    Mistä kivoja seinätarroja/sisustustarroja?

    Sisustustarrat ja ovien pinnoitukset - Dr. Decor sivustolla on paljon erilaisia tarroja.
  3. F

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Miten Wettex Power 2in1 –liinan hankausraidat tepsivät pinttyneeseen likaan?

    Tosiaan hyvin lähtee pinttyneetkin likatahrat mm. liedeltä. Meillä ei muuta liinaa taideta enää käyttääkään :)
  4. F

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Missä ja miten olet jo käyttänyt Wettex Power 2in1 –liinaa?

    Olen kokeillut liinaa pääasiassa keittiössä, mutta myös pesuhuoneessa on oma liina jolla pyyhin lavuaaria ja vesihanoja. Hyvin on toiminut pinttyneisiinkin tahroihin. Minusta on mahtavaa että liinaa pystyy myös pesemään pesukoneessa: hygienistä ja ekologista :)
  5. F

    Uusi Wettex Power 2in1 -sieniliina testissä

    Minullekin liinat saapuivat eilen, ja tässä on pitkin päivää testattu niitä. Hyvältä vaikuttaa! Ihan ensiksi ilahduin siitä että liinan saa itse leikata mieleisen kokoiseksi. Liina imee kosteuden loistavasti, ja pinttyneet liat irtoavat paremmin kuin tavallisella sieniliinalla.
  6. F

    Esittäytyminen

    Moro! Täällä kirjoittelee 28-vuotias nainen. Olen kotona hoitamassa n. 1-vuotiasta tyttöäni, joka juuri opettelee syömään itse, joten sotkua riittää. Oman lisänsä siivousurakkaan tuo perheemme koira. Täälläkin jo jännityksellä odotellaan testiliinan saapumista.
  7. F

    Kulta katriina Mikkelin Prismassa

    Onko vielä tänään tarjouksessa Kulta katriina Mikkeli prismassa?
  8. F

    libero-koodit

    :ashamed: sorry... en tiennyt
  9. F

    libero-koodit

    Täällä olisi kova tarvis Liberon vaippapaketin keräilykampanja-koodille, kaksi puuttuisi vaikka varastot jo täynnä... Olisiko kellään ylimääräisenä?
  10. F

    kasvis syöjän jouluruoka??

    Mä taas hopotan, eli kokeilehan Hälsans kök pakastekasvisruokia. Pääset vähällä vaivalla ja ovat hyviä ;)
  11. F

    hälson kök-kasvisruuat

    Noh noh, eipäs nyt olla liikaa pilkun ystäviä. :D Oikea nimi siis Hälsans Kök, sorry!
  12. F

    hälson kök-kasvisruuat

    Hopottajapa hyvinkin :D
  13. F

    hälson kök-kasvisruuat

    Olisin halunnut vähän kuulla mielipiteitä ja ajatuksia Hälsans Kök-tuotteista, jotka on pakastekasvisruokia, joissa on mm. proteiineja ja kivennäisaineita joiden saanti voi monilla kasvissyöjillä jäädä niukaksi. Testasin kasvisherkkuja kampanjan myötä, ja täytyy sanoa että varsinkin...
  14. F

    pointblog

    voiko joku please testata :)
  15. F

    pointblog

    Toimiiko muilla pointblogin sivu, eli www.pointblog.fi vai takkuaako vain mun sivu...
  16. F

    palkankorotus,sh

    Hei! Aloitin uudessa työpaikassa keskussairaalalla sairaanhoitajana,ja aloituspalkkani on aikamoisen pieni... Työnantaja sanoi että kyseessä on aloituspalkka, eli jossain vaiheessa siitä voi keskustella. Nyt mietin että missä vaiheessa voiv palkankorotusta kysyä? Neuvoja?
  17. F

    Himpuran floora-koodit

    Blääh... enää puuttui 3 koodia tuosta Floora keräilystä ja kävin sitten ostamassa 3 rasiaa kaupasta. Kotona sitten huomasin ettei noissa yhdessäkään ole sitä koodia. Vanhempia rasioita tjn.. Harmittaa pirusti, huomenna olisi ollut ajoa Iittalan myymälän ohi sopivasti... :(
  18. F

    löysä puolukkapuuro

    hmh.. pitääpä laittaa ens kerralla enemmän ryynejä..
  19. F

    löysä puolukkapuuro

    juu, aloitin vatkaamisen aluksi niin että oli vielä lämmintä, mutta sitten annoin jäähtyä ja vatkasin loppuun. Sokeria laitoin vähän vähemmän mitä ohjeessa.
  20. F

    löysä puolukkapuuro

    Tein puolukkapuuroa mutten saanut sitä millään vatkaantumaan vaikka kuinka kauan sekoitin. Ohjeen mukaan laitoin mannaryynejä 1,5dl ja 1lvettä... Mikäköän tuohon voi vaikuttaa?

Yhteistyössä