Hakutulokset

  1. T

    Nämä palstat on niin kivoja

    Kun nämä on vaan positiivista, ainaista lässynlässyä varten! Jos erehtyy sanomaan poikkiteloisen mielipiteen tai oman ajatuksen niin jo kaikki hyökkää vastaan ja ollaan niin ihanan positiivisia :) Ja sit jos on arka keskustelun aihe, niin siihen ei saa sanoa mitään. Paras olla aina vaan hiljaa...
  2. T

    Nurkkaliesi

    Keittiöremppa suunnitteilla ja oisin kyselly et paljonko 50cm leveälle liedelle on varattava nurkkaan tilaa? Siis seinästä seinään? Riittääkö 100x100cm vai tarviiko enemmän?
  3. T

    MIM vuorovaikutustutkimus

    Oltiin tänään pojan kanssa tuollaisessa MIM vuorovaikutus videoinnissa ja minulle jäi toooodella paha maku suuhun :( Onko kukaan ollut sellaisessa tutkimuksessa ja millaista oli? Meillä oli huoneessa tehtävät ja tavarapussit ja ne tehtävät piti tehdä vuorotellen. Videokamera oli...
  4. T

    Masennus... raskausaikana ja sen jälkeen

    Minulla on todella huono omatunto siitä että olen masentunut :ashamed: Hoidan pientä poikaani kotona ja kohta on tulossa uusi vauva. Koko raskausaika on ollut todella vaikea, ennenaikasuus riskiä ja taloudellisia huolia ja kaikkea siltä väliltä :| Tuntuu pahalta kun ajattelen että olen koko...
  5. T

    Kivuton synnytys? Milloin sairaalaan?

    Löysin googlettamalla tämän ketjun http://kaksplus.fi/keskustelu/t183204 ja olisin vaan tiedustellut et jos näin on niin mistä sitä tietää et pitää sairaalaan lähteä?? :$ Minulla edellinen kesti reilut 5h ja ilokaasun voimalla läpi päästiin ihan hyvin.. Kipuja ei juurikaan ollut. Pelottaa et...
  6. T

    Keskenmeno vai normaalia vuotoo???

    Testasin plussan edellisenä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Siitä kahden päivän päästä alkoi vuoto :'( Suru on suuri.. Miten pian raskaus oireiden pitäisi kadota keskenmenon jälkeen? Oireet eivät ole kadonneet minnekkään, vuoto kesti reilut kaksi päivää. Onko keskenmeno kivulias? Minulla...

Yhteistyössä