Hakutulokset

  1. T

    kuinka paljon nukkuu 1v 4kk

    meillä 1,5 vee nukkuu yöunia melkein poikkeuksetta 9,5 tuntia...joskus vain sen 9. päikkäreitä nukkuu tällä hetkellä 1,5 h. eli yht. n. 11 tuntia. joku aika sit nukku varmaan kuukauden verran 2,5 tuntia joskus jopa 3 tuntia päivällä ja tätä sit miehen kans ihmeteltiin :D
  2. T

    Miten vähän 1-vuotias voi nukkua?

    meillä 1,5 vee poika on nukkunut jo puolen vuoden ajan yhteensä 10-11 tuntia vrk.. 9tuntia yöunia ja päikkärit kestää 1-2 tuntia. joskus saattaa ottaa päikkäreillä unta 3 tuntia,mutta tätä tapahtuu todella harvoin,pari kertaa kuussa. olen vain todennut ettei hän tarvi enempää unta ja näillä...
  3. T

    MITEN TEILLÄ ON RAHAA OSTAA???

    meillä haalari ja takki+housut,haalari parempi ja hintavampi kun taas takki + housut ostettu halvempaa merkkiä =)
  4. T

    Minkä kokoiset kengät lapsellanne on, jos jalkaterän pituus 13cm?

    meillä 13,5cm ja tlavikengät ostin 24 numeroisena,villasukan kanssa,kesä/kevätkengät aion ostaa myös kokoa 24.
  5. T

    Minkälaisen ohjeen olette saaneet neuvolasta D vitamiinen annosteluun 1v-> joka juo jo tavallista maitoa??? (GALLUP)

    3 tippaa annan minäkin,tavalliseen maitoonhan on lisätty D-vitamiinia,5 tippaa oli määränä rintamaitoa juodessa.... jekovit siis kyseessä meillä
  6. T

    kestovaippailijat auttakaa!!

    kiitti tosta linkistä =)
  7. T

    kestovaippailijat auttakaa!!

    tipahtipa nopeesti :o sit viel lisäkyssärinä että mistähän löytyis neuleohjeita noihin
  8. T

    kestovaippailijat auttakaa!!

    mistä langasta neulotaan vaippahousuja,siis voiko ihan esim. seiska veikasta tehä vai pitääkö olla jotain erityis villaa...
  9. T

    Basson Luna matkarattaat

    meille ostettiin alkukesästä ja toistaiseksi mitään huonoa sanottavaa ei ole!! mitään ei ole mennyt rikki eikä muutenkaan "kulunut". rattaita käytettiin läpi kesän päivittäin ja vielä syksylläkin aika paljon. nyt talven ajaksi nostin varastoon ja keväällä aion kaivaa takaisin käyttöön =)
  10. T

    Onko muita äitejä, jotka lähinnä päivät kotona?

    :wave: täällä kans yks yks äippä ilmottautuu!! poika on reilun vuoden ja joskus käydään srk kerhossa joskus taas ei. joka päivä pyritään ulkoileen ja joskus nähdään frendejä joilla samanikäisiä lapsia,pojalle seuraa ja äitille kans aikuista seuraa :whistle: mies päivät töissä ja joskus...
  11. T

    jyväskylän immeeiset!!!!!!!!

    merkkailen =)
  12. T

    jos 2 melki samanikästä tyttöä perheessä (joululahjoista)

    sehän riippuu ihan lapsista =)
  13. T

    Kuinka kauan enterorokko tarttuu?

    just jossain ketjussa sanottiin että tarttuis vielä kuukausi rokon jälkeen...
  14. T

    Usein luullaan, ettei äidinmaidosta ole mitään hyötyä kuuden kuukauden jälkeen

    sitähän toi harmaa tarkottikin että pitkään imetetyt lapset altistuvat helpommin esim. leukemialle kun ei ole ollut infektioita tarpeeksi...
  15. T

    Miten nukutatte illalla 1 v?

    on meillä ollut kausia jolloin oon joutunu seisomaan makkarin ovella,viimeks kun tuli hampaita ja muistaakseni 8kk ikäsenä ei ois halunnu yksin nukahtaa millon sit pidinkin kättä selän päällä hetken ja silittelin vähän ja sitten vasta poistuin,tämä toimi tuolloin. pääsääntösesti kyllä vien vaan...
  16. T

    Miten nukutatte illalla 1 v?

    meillä myös viedään poju omaan sänkyyn ja sanotaan hyvät yöt =) joskus tulee pois makkarista kerran tai kaksi ja viedään vaan takasin sänkyyn,sanotaan korkeintaan hyvää yötä tai nyt nukutaan
  17. T

    1v ja raivoaminen

    mitäs sitte ku meidän poju on semmonen että kun kiukuttaa niin hakkaa päätänsä JOKA paikkaan... :o
  18. T

    Mandariinia ja vaipanvaihto pöydällä?

    lattialla,sängyssä.. ei kai siihen hoitopöytää/alustaa vaadita =) meil ei kyl ees viihdytä niin kauaa selällään että siin sais vaatteet laittaa joten aina laitetaan sylissä tai paita seisaallaan
  19. T

    Mies polttelee, itse savuton?

    mun mies polttaa ja mä lopetin raskauden takia,ei kyllä haittaa mua enkä oo raskauden jälkeen sortunu vaik poltin kuitenkin 1-2 askia ennen päivässä
  20. T

    Panacod ja Panadol

    toi on totta. lääkäri muutes määrää useinkin raskauden aikaan panacodia,ite en menis syömään ilman lääkärinmääräystä ja siltikin saattasin jättää ottamatta....

Yhteistyössä