Hakutulokset

  1. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    onnea kaikille vauvan saaneille :heart: ja tsemppiä meille odottajille vielä :heart: se on jännä kuinka erilaisia synnytyksiä on. toisilla alkaa ihan yks kaks ja toiset kärvistelee viikko tolkulla. mullahan alku raskaus meni oppikirjojen mukaan. nyt lopussa sain valkuaiset pissassa...
  2. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    hei liitympä minäkin vielä teidän porukkaan. aktiivisesti olen syyskuisia seurannut, mut taustaillut tuon pikku riiviön vuoksi. eli laskettuaika olisi 26.9. nyt odotellaan kovasti keskiviikkoa, kun 2 viikkoa sitten ylimääräisessä ultrassa huomattiin istukan virtaus korkeaksi. onko muilla...
  3. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    huomenta vihdoin ja viimein minäkin pääsen kirjoittamaan. lukenut olen, mut tuo pieni mies vaan vie äitin ajan. meillä siis poika syntyi 25.2. painoa oli 3135g ja pituutta 49 senttiä. meillä nukutaan tosi vaihtelevasti. yöt menee hyvin. herää puolen yön aikaan ja seuraava syöttö osuu 6-7...
  4. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    neitiniisku me oltiin 13/1. lähdettiin jo lauantaina kotiin. muistanko oikein että teillä myös eskari ikäinen? ollaankohan silloin oltu heinäkuussa samaan aikaan?
  5. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    pikainen visiitti. onnea kaikille vauvan saajille meille syntyi poika 25.2. painoa 3135g ja 49 pitkä. tänään tultiin kotiin. muyöhemmin lisää. neitiniisku oltiin samaan aikaan sairaalassa. onnea pojasta :heart: tsemppiä kärvistelijöille
  6. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    wc ankka: kerro nyt meille ne niksit millä päästään tosi toimiin nim. kyllästynyt siivoamaan
  7. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    onnea uusille vauvan saaneille. tillukas pidetään peukkuja sasuma kyllä se meillä nyt vastustaa aapelikaapeli 40+4
  8. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    tillukas: voimia kauheasti. meidän eskarilaiselta saatiin paranneltua kauhea ja monen viikon kestävä räkätauti viime viikonloppuna. tuloksena, että poika tuli tiistaina eskarista ja taas yskii. onneksi ens viikko vielä ja sitten viikon loma. kyllä on palsta hiljentynyt. ketäs meitä...
  9. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    onnea kitrus neuvolasta selvitty. vielä maanataina uus keikka kun proteni oli koholla 2+. sit lähtee lähete yliaikaiskontrolliin, joka pitäisi olla samalla viikolla. että ei paljon hullua hurskaamaksi tullut. nyt odotetaan ja odotetaan. jokohan nämä kolme supistelijaa on lähtenyt? tai jo...
  10. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    pokemoni: neuvolasta täti antoi vinkin, että portaiden ravausta laitetaan tekemään myös sairaalassa. tsemppiä
  11. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    onnea kaikille uusille vauvan saajille :heart: jännänä jään seuraamaan pokemonin ja neitiniiskun tilannetta :popcorn: täällä ei mitään uutta paitsi limaista valkovuotoa oli tullut yöllä aika reippaasti. nyt jopa pääsee käveleen, eli ei tarvi tänään kontata neuvolaan. ihme pahaa oloa vaan...
  12. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    onnea kati pokemoni: mulla jatkuasti protenia pissassa, mut täällä ne ei niin herkästi laita jatkotutkimuksiin. neitiniisku: saako tulla kaveriksi pomppiin. meillä trampoliini tallin perällä enkä jaksa kaivaa. pidetään peukkuja että lähtis käyntiin nyt. jos pääset tositoimiin niin tuuhan...
  13. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    peukut pystyssä essille neitiniisku: saman käsityksen minäkin saanut. hirveän nihkeästi käynnistelevät. viimeksi mulla oli raskausmyrkytys niin reilun vuorokauden ootin tippaan pääsyä vaikka oltiin jo yli la
  14. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    onnea kilulle neitiniisku: onko sulla se oyssin käynti pelkkä polikäynti vai käynnistääkö ne samalla reissulla? oon aivan hukassa. paniikki alkaa iskeä ku ei halua hiihtolomaa siellä maata. tänne ei mitään uutta. onneksi kivut laantunut nyt sen verran että pääsee käveleen. mut saapa nähdä...
  15. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    neitiniisku: täällä alkaa kans usko loppua. paikat niin kipeät, että itku meinaa tulla kun nousee ylös. supistuksista ei tietoakaan taas. kävely tosi vaivalloista ja hidasta. tytöt: aivan ihana tarina, kyllä nosti tunteet pintaan
  16. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    von lin lin: onnea pojasta:heart: täällä roikutaan vieläkin. yö oli yhtä tuskaa. alakerta oli niin kipeä ettei kylkeä saanut käännettyä. nyt kävely sattuu. yritän vaan hokea ettei enää montaa viikkoa. aapelikaapeli 40+1 (jatkoin vuokrasopimusta 18 vuodella hih)
  17. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    onnea kaikille vauvan saaneille wc ankka: ihana kuulla etti yksin sit jää. nyt jo palsta hiljentynyt pokemoni: mä elin tuossa toivossa viimeisen viikon. täällä kuitenkin ollaan. päivä mennyt touhuillessa ja saldonahan on selkä särky onko teille muilla hiljentynyt liikkeet? mulla ei...
  18. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    täällähän on hiljaista. taas poksutaan vaikka ei haluais 40
  19. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    onnea kaikille vauvan saajille:heart: näin mä vähän arvelin että tytöt on mennyt vauvan hakuun täällä kans supistuksia iliman tulosta. hiljainen kyllä palsta on. saapa nähdä olenko viimoinen joka täällä ähisee.
  20. A

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    wc ankka: täällä kans kiukku nostanut jo monta päivää päätään. eikä tarvi paljoa tulla ku alkaa mittarit nouseen. neitiniisku: saapas nähdä ollaanko sit jo samaan aikaan osastolla. eli tuosta laskettuna mulla olisi yliaikaiskontrolli vasta silloin 4 tai 7 maaliskuuta ja kuinka pian sit...

Yhteistyössä