Hakutulokset

  1. O

    ***8 viikon jännääjät***

    Oiski poistuu joukostanne. Eikös niin naiset että harjoittelemalla mestariksi! :laugh: Eli siis harjoitukset jatkukoot.
  2. O

    ***8 viikon jännääjät***

    No laskelmien mukaan on kp 23/28-32 yk 3 ja toinen vauveli haaveissa. Minulla taas päinvastoin kuin edellisella, olen ollut viime päivät karmea pirttihirmu! Ei ole kyllä mitään erityisiä tuntemuksia. Viikon päästä ollaan jo viisaampia. Yritän olla liikaa toivomatta kun sitten on taas ihan down...
  3. O

    ***8 viikon jännääjät***

    Olen ihan pihalla noista kaikista oviksista, kp, yk. -jutuista. Ilmeisesti tämä ketju nyt tarkoittaa niitä jotka pääsevät testailemaan viikolla kahdeksan josko onni on suosinut? Siihen me ainakin kovasti on pyritty. En ole ikinä mitään oviksia tikutellut ja yksi lapsikin on jo siunaantunut...
  4. O

    sektiosta kysymyksiä.

    Minulla tuli ensimmäinen sektiolla kun olisi tullut toinen jalka edellä. Onneksi sain tietää asian vasta päivää ennen leikkausta. Se selkäpuudutus ei onnistunut vaikka monta kertaa piikkiä selkärankaan tökkikin. Mut nukutettiin. Olinkin sitten aika sekasin koko päivän ja lapsen näin ehtopäivällä...

Yhteistyössä