Hakutulokset

  1. miltski

    Simons-talot, kokemuksia?

    Kertokaapas kokemuksia, tai kuulemianne juttuja kyseisestä talofirmasta. Mihinkä kannattaisi heidän kohdalla kiinnittää huomiota, ja missä olla tarkkoja?
  2. miltski

    Vaniljan makuinen vodka!?

    Kertokaas minkälaisen drinksun tekisitte tuosta vodkasta. :wave:
  3. miltski

    Muita menossa tänne?

    StreetSM 2013 - Tanssikeskus Citydance Meidän vanhin poika on kisaamassa, ja mennään koko perhe kannustamaan. Onkos täälä muita, jotka menossa? :wave:
  4. miltski

    Aamiainen huoneeseen hotellissa?

    Sellainen kysymys, että onko jollain kokemusta hotellissa aamiaisesta tarjoiltuna huoneeseen? Lähinnä siitä, että onkohan sitä mahdollista saada ennen virallisen aamiaisen alkamista? Meillä tilanne, että ollaan menossa pojan kanssa sm-kisoihin Ouluun, ja yövytään Scandicissa. Meidän täytyy...
  5. miltski

    Haluatteko olla kiusallisen rehellisiä?

    Sopisiko tähän naamaan: Nämä hiukset: Ja rehellinen pitää olla! Kamalaa, jos menisin leikkauttaan ja sitten se olis jokaisen vastaantulevan ja ennenkaikkea omasta mielestä ihan hirvee! :D
  6. miltski

    Lakiekonomeja paikalla?

    Sattuisiko teidän joukossa olla yhtään lakiekonomia? Kiinnostaisi tietää missä ammatissa olet? Ja muutenkin oletko tyytyväinen suoritettuihin opintoihin? :wave:
  7. miltski

    OBH Nordica hiilihapotuslaite!?

    Minä tyhmä menin huutiksesta ostamaan tuollasen laitteen, jota nyt ei sitten enää valmisteta! Miten nyt voin ostaa tuohon uuden pullon? :( Myykö joku liike vielä tuohon varaosia?
  8. miltski

    Joulupukin lähtö tv:ssä?!

    Minkä uutisten yhteydessä se nyt näytetään? Menikö jo ohi seitsemän uutisissa? :wave:
  9. miltski

    Huominen lähestyy rakkaat ystävät!

    Armageddon - The Final Countdown - YouTube :wave:
  10. miltski

    Nollausilta!

    Se oli tänään viimenen tentti tältä syksyltä ja tänää opiskelijatyylinen nollaus! :p
  11. miltski

    Mieluisin aperitiivi?

    Tässä pikkujoulujen alla varmaan ajankohtainen aihe! :xmas: Itellä menee usein niin, että kovasti mietin ottavani jonku kivan uuden drinkin, mutta sitten otankin sen iänikuisen caipiroskan. :D
  12. miltski

    Taidan vaan olla liian herkkä...

    Miksi sitä välittää siitä, mitä joku virtuaalipersoona ajattelee tai sanoo? Taitais oikeesti olla aika kasvattaa vähän kovempi kuori, mutta kun minä nyt vaan oon tällänen herkkis. :ashamed: Ei siis mitään erityistä ole sattunut, enkä edes väitä, että välttämättä tällä palstalla. Mutta noin...
  13. miltski

    Turkulaiset!?

    Järjestetäänköhän tämä joka vuosi? www.turku.fi Liput meni ohi, ja huvittais kovasti tuo joskus kokea. : /
  14. miltski

    10-vuotias teki mensan nettitestin.

    Kuinka tuota tulosta voisi tulkita? Poika sai tulokseksi 121, miten tuo ikä otetaan tässä huomioon, jos mitenkään? Poika on tosi kiinnostunut matematiikasta, ja ihan mielenkiinnosta halusi koittaa tehdä tuon testin.
  15. miltski

    Silmään kohdistunut isku.

    Haluaisiko, joku puoskaroida mun kaa? :D Poika sai iskun silmäänsä tai sen alueelle, kun sen kaveri taivutti aurauskeppiä ja se kolahti poikaa sitten silmään. Oli kuulemma nähnyt hetken värejä, ja nyt silmä punainen ja ympäriltä kipeä kosketettaessa. Kun katsoo ääriasentoihin niin silmän...
  16. miltski

    Miksi pitkä lapsi on parempi?

    Tälläiseen oon törmännyt useasti, ja jäin asiaa oikein miettimään. Miksi on ihannoitavaa, että lapsi on mahdollisimman pitkä? Tai vauva myös mahdollimman painava? Eikö kuitenkin tässä elämässä moni muu seikka mene ulkoisen koon edelle? Kun nyt ei siis ole huomattavan lyhytkasvuinen, se...
  17. miltski

    Tyhmä kysymys!

    Mikä on pikkuauto ruotsiksi? Kauhee, kun en yhtään muista ja poika haluaa sen tietää nyt heti! :D
  18. miltski

    Voi mun pientä!

    Meidän pieni ekaluokkalainen lähti tänään reippaasti kouluun, tuli sitten kuitenkin pian takaisin itku kurkussa, että olikin tullut matkalla koti-ikävä! Halittiin sitten vielä ja pyyhittiin kyyneleet, ja poika lähti juosten kouluun ettei myöhästy. :heart: Mutta on ne vaan tosi pieniä vielä...
  19. miltski

    Ikean ikkunavalaisimet!?

    Eikö Ikeassa enää ole ollenkaan ikkunavalaisimia? Kun katsoin nettisivuilta ja en löytänyt. :|
  20. miltski

    Juopontuuria!

    Extreme Drunk Compilation - YouTube Voi jestas! :D

Yhteistyössä