Hakutulokset

1. S

Milloin yhdynnät vois alottaa?

mulla jälkivuoto kesti 4 viikkoa ja sit viidennellä viikolla yritettiin ja aluks kyllä pelotti leikkaushaavan takia, mutta se oli kyllä yllättävän nautinnollinen sessio:) mua kans vähän ihmetytti se kun sanottiin että limakalvot kuivuu, mulla ei sitä ongelmaa ole ilmennyt -päinvastoin!! mutta...
  2. S

Supistusheikkous ekassa synnytyksessä, miten toinen?

[ joo aihe kiinnostaa ja mietityttää kovasti. mullakaan ei mennyt "ihan putkeen" synnytys. keskikovat supistukset alkoivat laskettuna päivänä mutta loppuivat aina yöllä, neljän päivän päästä syntyi tyttö imukupilla vedettynä ja leikaamalla vähän tilaa. avautumisvaihe kesti n. 23h (tarkkaa ei...
  3. S

Miksi MPR rokotusohjelmassa, jos ko.tauteja ei Suomessa?

me otimme lapsellemme tuberkuloosirokotteen (s-06) ihan van sen takia koska matkustelemme paljon, ja eipä tuo venäjän rajakaan kaukana ole. paljon olen miettinyt rokotteita ja influenssarokotteesta luovuimmekin ensimmäisen rokotteen jälkeen...tyttö sai vaikeutuneen kuumekouristus kohtauksen ja 3...
  4. S

Vauvahaaveita?

kyllä olisi! mutta pelko on niin kova...tyttöni on nyt 1,5v ja kaiholla katselen kuvia ja vaatteita kun hän oli pieni käärö vain. raskausaika oli vaan niin kauhea, 9viikkoa oksensin yötä päivää, olin sairaalassa vähän väliä. en tiedä miten selviäisin pienen taaperon kanssa sellaisesta, kun...

Yhteistyössä